Swap 1,1 MPI na 1,2 16v z P1 |
Autor |
Wiadomość |
kaczy15
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 378 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 25-03-2015, 22:03
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Co do innej chłodnicy to nie mam pojęcia , dałem ci sposób który jest najłatwiejszy i u mnie się sprawdził. |
|
|
|
 |
Bombell
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2012 Posty: 342 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 25-03-2015, 23:06
Bolid: Cinquecento |
|
|
Chłodnica od 900 i 1,1 Spi podchodzi ale musisz mieć wentylator i stelaż do niej. |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 25-03-2015, 23:15
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Ale mocowania są zupełnie inne i zderzak od Schumachera też chyba nie będzie pasował do tych chłodnic bo są za długie |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-03-2015, 11:33
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zacho napisał/a: | Ale mocowania są zupełnie inne i zderzak od Schumachera też chyba nie będzie pasował do tych chłodnic bo są za długie |
Rozmiarowo one są niema identyczne. Różnica polega tylko i wyłącznie na mocowaniu wentylatora i w MPI brak czujnika w chłodnicy. Ja bym na Twoim miejscu zakupił chłodnicę z 1.1/900 SPI ,stelaż ,wentylator i czujnik. Złożył do to kupy kabelki pociągnął i cała robota. Ciągniesz +12V z aku do wentylatora ,potem za wentylatorem kabel do czujnika i na końcu od czujnika do masy Albo jak kaczy15 schemat z włącznikiem ale to będziesz musiał kontrolować ,a z czujnikiem masz automat |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 26-03-2015, 11:40
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Jeszcze raz ten sam problem. Bo chlodnica w mpi o długości 45 cm nie ma miejsca naczujnik bo ma go na silniku. A z śpi ta dluższa nie wejdzie. To jak to podlaczyc ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 26-03-2015, 12:00
Bolid: Seicento 16v |
|
|
zacho napisał/a: | Jeszcze raz ten sam problem. Bo chlodnica w mpi o długości 45 cm nie ma miejsca naczujnik bo ma go na silniku. A z śpi ta dluższa nie wejdzie. To jak to podlaczyc ? | przepraszam, nie zaktualizowalo mi ostatniego postu. Mam tez chlodnice z śpi , ale nie moge jej wpasowac |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-03-2015, 15:15
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zacho, musi wejść, sam robiłem 16V z 1.1 SPI nic nie musiałem zmieniać. Ja Ci powiem jak ja bym zrobił, założył chłodnice od 1.1 SPI z czujnikiem i do tego zrobił wiązkę. Pisałeś ,że nie wejdzie bo jest za długa ? Ale co dokładnie nie pasuje ? Mocowanie na środku pasa przedniego ? |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-03-2015, 19:31
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
Zbudowałem dwie sztuki 1.1 Mpi / 1.2 16V.
W obu przypadkach zastosowałem chłodnicę od 1.1 Spi ze względu na możliwość instalacji w nich włącznika wentylatora. Lekkiej modernizacji wymagało: mocowanie na środku pasa przedniego, wywiercenie nowego otworu na gumowy stożek, dopasowanie "pajączka" (nie kupowałem od Spi) |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 26-03-2015, 20:27
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Juz sobie poradziłem. Zamontowalem od 1.1 Spi. Trzeba bylo przerobić dwa mocowania tak jak pisaliście i wszystko pasuje i działa Dzieki za pomoc. Swap zakończony, teraz tylko jeździć Ale to zapierdziela |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
ir3n3usz
Nałogowiec
Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 867 Skąd: Radom
|
Wysłany: 06-04-2015, 20:32
Bolid: SC 1.2 16V LPG |
|
|
zacho napisał/a: | Ale to zapierdziela |
Zdaje Ci się hehe Zaraz będziesz uturbiał, bo będzie brakowało mocy. |
_________________ Moje Seicento |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 06-04-2015, 20:46
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Do jazdy na co dzień to może szału nie ma, ale do rajdów, zwłaszcza na odcinkach szutrowych jest nad czym panować. Gdy przekracza 4 tys obrotów to adrenalina idzie w górę |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 07-04-2015, 17:04
Bolid: Seicento 16v |
|
|
A spotkał się ktoś z Was z takim problemem, że czujnik prędkościomierza jest zbyt blisko przekładni kierowniczej (w zasadzie jej dotyka) i już drugi raz mi zerwało czujnik. Jest na to jakiś patent poza przesunięciem silnika ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-04-2015, 22:23
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Ja tak miałem jak nie zmieniłem mocowania na podłużnicy z 9sety i silnik leżał krzywo |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
zacho
Bywalec
Wiek: 33 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 72 Skąd: JG
|
Wysłany: 07-04-2015, 22:28
Bolid: Seicento 16v |
|
|
Czyli przy podłużnicy ma być mocowanie silnika z Seicento 900 ? Tam było inne niż w 1.1 ? |
_________________ Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 08-04-2015, 10:10
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
Ja napisałem ,jak nie zmieniłem z 9sety. Czyli była 9seta ,swap ,a mocowanie zostało z 9sety, które musiałem zmienić na takie jak jest w 1.1 |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
|