FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap 1,1 MPI na 1,2 16v z P1
Autor Wiadomość
reset1981 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 5
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 01-02-2015, 10:50   
   Bolid: sc 1.2 16v


Beda pasować na 100 procent
 
 
kaczy15 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 378
Skąd: Białogard
Wysłany: 01-02-2015, 19:05   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


Dzięki za pomoc :ok: ,za miesiąc zaczynam swpa u siebie,wszelkie pytania będę pisał w tym temacie,aby nie zaśmiecać forum.Liczę na waszą pomoc.
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 25-02-2015, 13:39   
   Bolid: Seicento 16v


Kolejne pytanie, jaką zalecacie grubość rury wydechowej przy wyjściu z kolektora w 1,2 16v ? Kolektor seryjny ale możliwe że kiedyś będe chciał wymienić. Chodzi mi o średnice zewnętrzną nie wewnątrz . z góry dzięki za pomoc !
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 25-02-2015, 21:11   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


45mm wystarczy. Seria 1.2 16V chodzi dobrze nawet z całym seryjnym wydechem od 1.1 który ma 35-33mm.
_________________
Moje Seicento
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 26-02-2015, 21:21   
   Bolid: Seicento 16v


ok, właśnie się zastanawiam czy 45 czy 50mm będzie lepsze. Bo przy spawaniu pewnie różnicy nie będzie w kosztach.
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
kaczy15 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 378
Skąd: Białogard
Wysłany: 03-03-2015, 09:52   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


Pany,jeżeli ma kompa 1.2 16V bez immo to czy muszę jeszcze ingerować coś przy stacyjce ??
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 31
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-03-2015, 11:35   
   Bolid: Seicento 1242


Wkładasz swój kluczyk ,przekręcasz i się komp koduje :)) Jeżeli chcesz zostawić czystego kompa , wyciągnij moduł immo :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 04-03-2015, 18:53   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Nie tak szybko. kaczy15, Jeśli miałeś seicento MPI i immo CODE2 to zapomnij o kodowaniu. Najlepiej wywal całkiem centralkę immo, bo możesz zablokować kompa. W SPI był inny immobilizer, który może by podpasował pod IAW 18FD, ale ten z MPI CODE2 może zrobić spore zamieszanie.
_________________
Moje Seicento
 
 
kaczy15 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 378
Skąd: Białogard
Wysłany: 04-03-2015, 20:09   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


Od początku chciałem wywalić centrale immo,dzięki za pomoc
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 06-03-2015, 19:32   
   Bolid: Seicento 16v


Poszukuje osoby która robiła SWAP z Seicento 1,1 MPI 2001 Schumacher r na 1,2 16v z PUNTO 99'.
Mam mega problem z elektroniką i nawet dobry fachowiec nie może sobie z tym poradzić.
Fajnie jak by ktoś z dobrym sercem podał swój numer tel i potrafił coś poradzić bo ręce odpadają.
Wiem, że przeróbka z SPI nie jest problemem ale z MPI to jakiś dramat.
Bardzo będę wdzięczny za pomoc.
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 06-03-2015, 21:23   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


zacho napisał/a:
nawet dobry fachowiec nie może sobie z tym poradzić.


hahahaha, nie jest dobry... Byle elektryk ogarnie temat. Przerobienie instalacji trwa max 4 godziny.
_________________
Moje Seicento
 
 
zacho 
Bywalec

Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: JG
Wysłany: 06-03-2015, 22:14   
   Bolid: Seicento 16v


Przerabiałeś temat z 1.1 MPI 2001 na Punto 16v 99', ten dokładnie SWAP ?
Bo z 900ctki na 1,2 to każdy umie zrobić, a tu nie potrafi sobie poradzić. Choć może faktycznie nie jest taki dobry. Ja z elektryki nie ogarniam nic. A jesteś w stanie coś podpowiedzieć, jest tam jakiś ważny niuans ? Jaka wiązka z czego ma być żeby było szybko ?
_________________
Demonizacja zasad prowadzi do autodestrukcji .
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 06-03-2015, 23:44   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


zacho napisał/a:
Przerabiałeś temat z 1.1 MPI 2001 na Punto 16v 99', ten dokładnie SWAP ?


oczywiście, dokładnie też z 2001 IAW 59F na IAW 18FD.

zacho napisał/a:
Choć może faktycznie nie jest taki dobry.


no bo nie jest dobry

Ja jestem mechanikiem i od kabelków trzymam się z daleka, bo ich nie lubię, a instalację zrobiłem w 4 godziny siedząc sobie na działce popijając herbatkę. Schematy w łapę i jazda z lutownicą :!: :!:
_________________
Moje Seicento
 
 
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-03-2015, 12:17   
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


Na 100% twój elektryk nie jest dobry :-D mój zaprzyjaźniony elektryk ogarnął temat w 2 godziny z kilkoma przerwami na papierosa.
Szukaj dalej i nie daj się nabrać na gadki że trzebe zmieniać zegary na SPI ( bo na forum ktoś kiedyś pisał że trzeba ), że to trzeba ciągnąć przewody itp.
 
 
kaczy15 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 378
Skąd: Białogard
Wysłany: 07-03-2015, 19:55   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1


A jak to jest z przewodami paliwowymi, zasilanie paliwem to normalnie ,a powrót ??
Pochłaniacz oparów podpiąć do kolektora dolotowego po lewej stronie czy wypieprzyć całkowicie ? .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum