FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przepustnica 42mm
Autor Wiadomość
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 30-04-2015, 08:28   
   Bolid: Abarth 1.1


Myślę że wrażenie dla każdego inne. Zrobilem próbę na prostym odcinku przed i po wymianie. Gaz jest bardziej czuły i po 3tys. rwie bardziej:))) tzn kreci inaczej:)) Poza tym wcześniej dolot Pana Węglarskiego nie było słychac a teraz sssssanie takie ze fiu fiu:D:D. Jestem bardzo zadowolony:))
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-05-2015, 16:01   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


dyzio_abarth napisał/a:
Myślę że wrażenie dla każdego inne. Zrobilem próbę na prostym odcinku przed i po wymianie. Gaz jest bardziej czuły i po 3tys. rwie bardziej:))) tzn kreci inaczej:)) Poza tym wcześniej dolot Pana Węglarskiego nie było słychac a teraz sssssanie takie ze fiu fiu:D:D. Jestem bardzo zadowolony:))

Jak masz dolot nowszego typu ze strumienicą dolotu(komora z oczkami)-warto wyprać ten materiał węglarskiego-wtedy przy gwałtownym bucie jest jeszcze lepsza reakcja i dźwięk.
Materiał wytrzymuje w zapylonym mieście góra 5tys km....wtedy się zapycha i strumienica ciągnie tylko stożkiem.
Najlepszy efekt tej przepustnicy(nie tylko dźwiękowy) jest jak głowica, ssący i kanały są przeszlifowane i spasowane+ podstrojone jest to :] 5,8km/9,7nm-to bardzo duży przyrost jak na 1.2.75 gdzie w erii już ciężej wyciągnąć moc niż z 1.1spi. Taką czapkę robiłem i po dokładniejszym jeszcze portingu efekt był j.w.
Jest jeszcze wersja tulejowana 44mm-ale to harcor do 90km+ z sportowym wałkiem :wink: + wszyskimi innymi modami.-osiągi na poziomie serii 1.4.16v, nawet lepiej chodzi na wyższych niż 1.4.16 gdzie w serii pływa powyżej 6tys.
Pamietam taki projekt-103/7430/ 123nm 4760obr. :]
 
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 01-05-2015, 21:44   
   Bolid: Abarth 1.1


Paweł1984 napisał/a:
dyzio_abarth napisał/a:
Myślę że wrażenie dla każdego inne. Zrobilem próbę na prostym odcinku przed i po wymianie. Gaz jest bardziej czuły i po 3tys. rwie bardziej:))) tzn kreci inaczej:)) Poza tym wcześniej dolot Pana Węglarskiego nie było słychac a teraz sssssanie takie ze fiu fiu:D:D. Jestem bardzo zadowolony:))

Jak masz dolot nowszego typu ze strumienicą dolotu(komora z oczkami)-warto wyprać ten materiał węglarskiego-wtedy przy gwałtownym bucie jest jeszcze lepsza reakcja i dźwięk.
Materiał wytrzymuje w zapylonym mieście góra 5tys km....wtedy się zapycha i strumienica ciągnie tylko stożkiem.
Najlepszy efekt tej przepustnicy(nie tylko dźwiękowy) jest jak głowica, ssący i kanały są przeszlifowane i spasowane+ podstrojone jest to :] 5,8km/9,7nm-to bardzo duży przyrost jak na 1.2.75 gdzie w erii już ciężej wyciągnąć moc niż z 1.1spi. Taką czapkę robiłem i po dokładniejszym jeszcze portingu efekt był j.w.
Jest jeszcze wersja tulejowana 44mm-ale to harcor do 90km+ z sportowym wałkiem :wink: + wszyskimi innymi modami.-osiągi na poziomie serii 1.4.16v, nawet lepiej chodzi na wyższych niż 1.4.16 gdzie w serii pływa powyżej 6tys.
Pamietam taki projekt-103/7430/ 123nm 4760obr. :]




Niestety w mojej okolicy nie mam nikogo takiego kto by znał sie na takich rzeczach a tym bardziej na przeróbkach FIAT:D ale zrobienie 1.2 na poziomie 1.4 to ogólnie mega:D chiałabym to widziec a raczej przejechac sie takim zestawem:D. A tak z ciekawości zrobienie takiego silnika to chyba nie opłacalne...

pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
misza_zabrze 
nówka sztuka ;)

Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 23
Skąd: Zabrze/Cieszyn/UK
Wysłany: 01-05-2015, 23:12   
   Bolid: Seicento


dyzio_abarth, jesli to nie tajemnica to jaki koszt takiej przepustnicy ?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2015, 01:29   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Do normalnej jazdy i dla przeciętnego kierownika w sensie z A do B nieekonomiczne, za drogie i wogóle.
Ale po to jest pasja po to są wyzwania :grin: , do sportu do klasy, albo tak po prostu jest to wyzwanie kosztowne-typu dobra baza remont i części z wysokiej półki-obróbka głowicy , wałek i strojenie najdroższe-efekt był miazga-roniło to na 6gear stilo 1.4.16v na ćwiarę i to sporo, podobnie jak drugi projekt 1.1 spiT-108km-też zjadało 1.4.16v.
A 1.4.16v też idzie zrobić na grubo-okolice 130km/120nm i wysokoobrotowe, ale tu już jest wyższy pułap części i awaryjnosci.(układ rozrządu)-obroty ponad 7200 na ostrych wałkach mocno im nie służą+ chłodzenie standardowe jest za mało wydajne.
 
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 02-05-2015, 21:17   
   Bolid: Abarth 1.1


misza_zabrze napisał/a:
dyzio_abarth, jesli to nie tajemnica to jaki koszt takiej przepustnicy ?


315zł:)).. ale przepustnica jak nowa:D
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 02-05-2015, 21:27   
   Bolid: Abarth 1.1


Paweł1984 napisał/a:
Do normalnej jazdy i dla przeciętnego kierownika w sensie z A do B nieekonomiczne, za drogie i wogóle.
Ale po to jest pasja po to są wyzwania :grin: , do sportu do klasy, albo tak po prostu jest to wyzwanie kosztowne-typu dobra baza remont i części z wysokiej półki-obróbka głowicy , wałek i strojenie najdroższe-efekt był miazga-roniło to na 6gear stilo 1.4.16v na ćwiarę i to sporo, podobnie jak drugi projekt 1.1 spiT-108km-też zjadało 1.4.16v.
A 1.4.16v też idzie zrobić na grubo-okolice 130km/120nm i wysokoobrotowe, ale tu już jest wyższy pułap części i awaryjnosci.(układ rozrządu)-obroty ponad 7200 na ostrych wałkach mocno im nie służą+ chłodzenie standardowe jest za mało wydajne.



W tym jest sens, choć niektórzy nie widzą. Ale fakt,faktem że 1.2 jedzie lepiej jak 1.4 to juz mówi samo za siebie...:)))
Biorąc się za swap rozważałem montaż 1.4 lecz ostatecznie padło na 1.2:))) Przy którym zakładałem że nic nie bedę modzić lecz.... tak się nie da...:P:P Tu ktoś coś napisze,tam się usłyszy i kuniec..... Koszt który już wyszedł to 1.4 dawnoo.. bym miał:D Nie żałuję (no może 50/50%)gdyż zawsze mozna sprzedać i włożyć 1.4:))
Obecnie 1.2 mogę powiedzieć że jedzie...:D

pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2015, 23:27   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Górnej granicy tuningu nie ma :lol: jest tylko bariera czasowa :mg:
 
 
 
misza_zabrze 
nówka sztuka ;)

Wiek: 41
Dołączył: 10 Mar 2015
Posty: 23
Skąd: Zabrze/Cieszyn/UK
Wysłany: 02-05-2015, 23:34   
   Bolid: Seicento


dyzio_abarth, dzieki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum