| 
		przepustnica 42mm | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 dyzio_abarth  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-04-2015, 07:28   
                                 
               Bolid: Abarth 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Myślę że wrażenie dla każdego inne. Zrobilem próbę  na prostym odcinku przed i po wymianie. Gaz jest bardziej czuły i po 3tys. rwie bardziej:))) tzn kreci inaczej:)) Poza tym wcześniej dolot Pana Węglarskiego nie było słychac a teraz sssssanie takie ze fiu fiu:D:D. Jestem bardzo zadowolony:)) | 
             
						
				_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-05-2015, 15:01   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | dyzio_abarth napisał/a: | 	 		  | Myślę że wrażenie dla każdego inne. Zrobilem próbę  na prostym odcinku przed i po wymianie. Gaz jest bardziej czuły i po 3tys. rwie bardziej:))) tzn kreci inaczej:)) Poza tym wcześniej dolot Pana Węglarskiego nie było słychac a teraz sssssanie takie ze fiu fiu:D:D. Jestem bardzo zadowolony:)) | 	  
 
Jak masz dolot nowszego typu ze strumienicą dolotu(komora z oczkami)-warto wyprać ten materiał węglarskiego-wtedy przy gwałtownym bucie jest jeszcze lepsza reakcja i dźwięk.
 
Materiał wytrzymuje w zapylonym mieście góra 5tys km....wtedy się zapycha i strumienica ciągnie tylko stożkiem.
 
Najlepszy efekt tej przepustnicy(nie tylko dźwiękowy) jest jak głowica, ssący i kanały są przeszlifowane i spasowane+ podstrojone jest to    5,8km/9,7nm-to bardzo duży przyrost jak na 1.2.75 gdzie w erii już ciężej wyciągnąć moc niż z 1.1spi. Taką czapkę robiłem i po dokładniejszym jeszcze portingu efekt był j.w.
 
Jest jeszcze wersja tulejowana 44mm-ale to harcor do 90km+ z sportowym wałkiem    + wszyskimi innymi modami.-osiągi na poziomie serii 1.4.16v, nawet lepiej chodzi na wyższych niż 1.4.16 gdzie w serii pływa powyżej 6tys.
 
Pamietam taki projekt-103/7430/ 123nm 4760obr.    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dyzio_abarth  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-05-2015, 20:44   
                                 
               Bolid: Abarth 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Paweł1984 napisał/a: | 	 		   	  | dyzio_abarth napisał/a: | 	 		  | Myślę że wrażenie dla każdego inne. Zrobilem próbę  na prostym odcinku przed i po wymianie. Gaz jest bardziej czuły i po 3tys. rwie bardziej:))) tzn kreci inaczej:)) Poza tym wcześniej dolot Pana Węglarskiego nie było słychac a teraz sssssanie takie ze fiu fiu:D:D. Jestem bardzo zadowolony:)) | 	  
 
Jak masz dolot nowszego typu ze strumienicą dolotu(komora z oczkami)-warto wyprać ten materiał węglarskiego-wtedy przy gwałtownym bucie jest jeszcze lepsza reakcja i dźwięk.
 
Materiał wytrzymuje w zapylonym mieście góra 5tys km....wtedy się zapycha i strumienica ciągnie tylko stożkiem.
 
Najlepszy efekt tej przepustnicy(nie tylko dźwiękowy) jest jak głowica, ssący i kanały są przeszlifowane i spasowane+ podstrojone jest to    5,8km/9,7nm-to bardzo duży przyrost jak na 1.2.75 gdzie w erii już ciężej wyciągnąć moc niż z 1.1spi. Taką czapkę robiłem i po dokładniejszym jeszcze portingu efekt był j.w.
 
Jest jeszcze wersja tulejowana 44mm-ale to harcor do 90km+ z sportowym wałkiem    + wszyskimi innymi modami.-osiągi na poziomie serii 1.4.16v, nawet lepiej chodzi na wyższych niż 1.4.16 gdzie w serii pływa powyżej 6tys.
 
Pamietam taki projekt-103/7430/ 123nm 4760obr.    | 	  
 
 
 
 
Niestety w mojej okolicy nie mam nikogo takiego kto by znał sie na takich rzeczach a tym bardziej na przeróbkach FIAT:D  ale zrobienie 1.2 na poziomie 1.4 to ogólnie mega:D chiałabym to widziec a raczej przejechac sie takim zestawem:D. A tak z ciekawości zrobienie takiego silnika to chyba nie opłacalne... 
 
 
pozdro | 
             
						
				_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 misza_zabrze  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 42  Dołączył: 10 Mar 2015 Posty: 23 Skąd: Zabrze/Cieszyn/UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 01-05-2015, 22:12   
                                 
               Bolid: Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dyzio_abarth, jesli to nie tajemnica to jaki koszt takiej przepustnicy ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-05-2015, 00:29   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Do normalnej jazdy i dla przeciętnego kierownika w sensie z A do B nieekonomiczne, za drogie i wogóle.
 
Ale po to jest pasja po to są wyzwania    , do sportu do klasy, albo tak po prostu jest to wyzwanie kosztowne-typu dobra baza remont i części z wysokiej półki-obróbka głowicy , wałek i strojenie najdroższe-efekt był miazga-roniło to na 6gear stilo 1.4.16v na ćwiarę i to sporo, podobnie jak drugi projekt 1.1 spiT-108km-też zjadało 1.4.16v.
 
A 1.4.16v też idzie zrobić na grubo-okolice 130km/120nm i wysokoobrotowe, ale tu już jest wyższy pułap części i awaryjnosci.(układ rozrządu)-obroty ponad 7200 na ostrych wałkach mocno im nie służą+ chłodzenie standardowe jest za mało wydajne. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dyzio_abarth  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-05-2015, 20:17   
                                 
               Bolid: Abarth 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | misza_zabrze napisał/a: | 	 		  | dyzio_abarth, jesli to nie tajemnica to jaki koszt takiej przepustnicy ? | 	  
 
 
315zł:)).. ale przepustnica jak nowa:D | 
             
						
				_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dyzio_abarth  		  
		 
         Nałogowiec
  
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-05-2015, 20:27   
                                 
               Bolid: Abarth 1.1                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Paweł1984 napisał/a: | 	 		  Do normalnej jazdy i dla przeciętnego kierownika w sensie z A do B nieekonomiczne, za drogie i wogóle.
 
Ale po to jest pasja po to są wyzwania    , do sportu do klasy, albo tak po prostu jest to wyzwanie kosztowne-typu dobra baza remont i części z wysokiej półki-obróbka głowicy , wałek i strojenie najdroższe-efekt był miazga-roniło to na 6gear stilo 1.4.16v na ćwiarę i to sporo, podobnie jak drugi projekt 1.1 spiT-108km-też zjadało 1.4.16v.
 
A 1.4.16v też idzie zrobić na grubo-okolice 130km/120nm i wysokoobrotowe, ale tu już jest wyższy pułap części i awaryjnosci.(układ rozrządu)-obroty ponad 7200 na ostrych wałkach mocno im nie służą+ chłodzenie standardowe jest za mało wydajne. | 	  
 
 
 
W tym jest sens, choć niektórzy nie widzą. Ale fakt,faktem że 1.2 jedzie lepiej jak 1.4 to juz mówi samo za siebie...:))) 
 
Biorąc się za swap rozważałem montaż 1.4 lecz ostatecznie padło na 1.2:))) Przy którym zakładałem że nic nie bedę modzić lecz.... tak się nie da...:P:P Tu ktoś coś napisze,tam się usłyszy i kuniec..... Koszt który już wyszedł to 1.4 dawnoo.. bym miał:D Nie żałuję (no może 50/50%)gdyż zawsze mozna sprzedać i włożyć 1.4:)) 
 
Obecnie 1.2 mogę powiedzieć że jedzie...:D
 
 
pozdro | 
             
						
				_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Paweł1984  		  
		 
         spamer team Jasper84
  
                  Pomógł: 160 razy Wiek: 41  Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-05-2015, 22:27   
                                 
               Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Górnej granicy tuningu nie ma     jest tylko bariera czasowa    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 misza_zabrze  		  
		 
         nówka sztuka ;)
  
                  Wiek: 42  Dołączył: 10 Mar 2015 Posty: 23 Skąd: Zabrze/Cieszyn/UK 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-05-2015, 22:34   
                                 
               Bolid: Seicento                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dyzio_abarth, dzieki    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |