FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DET 3
Autor Wiadomość
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 10-07-2015, 20:20   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


barkor napisał/a:
Ktoś z was ma zamontowanego DETa i się tym bawił osobiście? Trudno ogarnąć temat?


Po 6 godzinach mój samochód już jeździł z Fuel Implant. Podstawa to wskaźnik AFR z szerokopasmówką. Jak chcesz się bawić zapłonem, a wypadałoby to potrzebujesz jeszcze słuchawek.
Trzeba sporo poczytać na ten temat i ogarniesz w miarę, a do wyciągania maksimum z silnika potrzeba doświadczenia i hamowni, żeby był jakiś obraz sytuacji - co działa na plus a co nie.
Drogowa w DET pokazuje to co jest na kołach, niby wyniki są powtarzalne, ale przy małych przyrostach mocy nie wiem czy uchwycisz to.
Ja nic nie ugrałem, bo mam zupełną serię z gazem w dodatku, ale co się pobawiłem to moje ;) Brecht jest z procedury na światłach, żeby było więcej FANu zapłon na maksa opóźniony i silnik podlany porządnie :D :D
Mój DET być może będzie do sprzedania wkrótce. Chęci na kombinowanie przy samochodzie mi minęły głównie ze względu na $$, teraz sejek ma mnie przewieść z punktu A do punktu B w miarę komfortowo i ekonomicznie. Nic już więcej od samochodu nie wymagam. Więcej adrenaliny dają mi maratony MTB ;)

Z ostatniego treningu: :))
:)) :))
_________________
Moje Seicento
 
 
dyzio_abarth 
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 349
Skąd: Gostyń
Wysłany: 10-07-2015, 21:34   
   Bolid: Abarth 1.1


roach

mam wydech weglara... i powiem szczerze teraz to mnie załamałeś.. :/ ..

Co do DET to odpowiedzi jest sporo i dosc szczegółowo:))) Poza tym chyba lepiej podjechac do kogos kto sie zna i moze ocenić czy warto coś ulepszać czy nie. (remap,det itp) Po delikatnych modyfikacjach sa jakies odczucia inne ale wiadomo z czasem sie człowiek przyzwyczaja itp:)) i bierze to za normalne zachowanie:))

Ale przyznanie że przy dolocie + 42 przepustnica, wydech można by wprowadzić kosmetykę w pracy silnika??:))

pozdro
_________________
1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10-07-2015, 22:08   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


ir3n3usz napisał/a:

Mój DET być może będzie do sprzedania wkrótce. Chęci na kombinowanie przy samochodzie mi minęły głównie ze względu na $$, teraz sejek ma mnie przewieść z punktu A do punktu B w miarę komfortowo i ekonomicznie. Nic już więcej od samochodu nie wymagam. Więcej adrenaliny dają mi maratony MTB ;)

Z ostatniego treningu: :))
[url=http://naforum.zapod...133.jpg]Obrazek[/url] :)) :))


Chętnie odkupie twojego deta:) A co do mtb to znam wiele osób które przerzucaly się na rowery ze względów finansowych i nie tylko ale wszyscy po jakimś czasie wracali do samochodów :) ja też miałem takie etapy:)
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-07-2015, 23:28   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


roach napisał/a:
dyzio_abarth dziś wywaliłem wydech od weglara i zalozylem seryjny....iii jest różnica w dynamice... 1 : 0 dla seryjnego wydechu...dolot poprawia osiągi bardzo małym stopniu...po miesiącu nie odczujesz różnicy :p

Co z nim nie tak-jaki miałeś? Jakieś foto :?: Do czego był przeznaczony-do serii?/N-ka, ot taki? Co do Węglarskiego to oprócz tego, że robi te produkty jak do czołgu, to doloty ma niezłe, w wydechach największą bolączką jest nie pogorszenie dynamiki co niska trwałość i głośność-ale za tą cenę.
Dobrze dobrany wydech Węglarskiego, na pewno nie pogarszał dynamiki, rakiety też nie robił, ale działał na moment obrotowy-spłaszał go w sc z wałkiem 866 szczególnie zauważalne.
Oczywiście co do produktów Remus, Supersprint, Sebring to raczej inny świat.
Ciężko mi też pojąść jak seryjny wydech poprawił dynamikę po węglarze-jedno wytłumaczenie, albo wydech nie dobrany, albo coś z patentów się oberwało? Coś więcej w tym temacie bo mnie zaciekawił?
 
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 11-07-2015, 09:54   
   Bolid: Seicento


Paweł1984 wydech był robiony pod silnik 1.1 mpi...nie był jakiś głośny bo tego nie chciałem...ale fakt był ciężki jak cholera... może auto było przytkane....bo tutaj mamy bodajże strumienice i tłumik końcowy....plus seryjny katalizator w mpi....natomiast w seryjnym wydechu mamy jedynie tłumik końcowy i reszta rury bez dodatków :znudzony: aczkolwiek widzę ze auto jedzie bardzo żwawo oprócz tego ze jest cicho ze nie słyszę nic to wskazówka prędkościomierze ładnie idzie ku gorze :grin:
nie mogę tez sobie przypomnieć gdy po założeniu wydechu weglara auto było jakieś szybsze agresywne no jakiś plus ogólny.....także myślę ze wydech ten ( kompletny ) zupełnie sie nie nadawał pod seryjny silnik jedynie dźwięk rajdowy....trwałość wydechu to ok 3 lata...gdzie wczoraj gdy był zdjęty z auta wyglądał jak ser....może zbyt długo jeździłem na niesprawnym układzie i dlatego tez mam teraz takie odczucia co do dynamiki....nie wykluczam i tego :]
_________________

 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 11-07-2015, 15:27   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


barkor, na tygodniu spróbuję go wydłubać z samochodu i dam Ci znać. Mój DET ma mapsensor 250kPa(+ jeszcze 13 miesięcy gwarancji), także w razie czego można turbić dziada ;) A co do MTB to ścigam się od tego roku, ale generalnie jeżdżę sporo od ok. 14 lat. Także to nie jest chwilowy wyskok.
_________________
Moje Seicento
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-07-2015, 01:10   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


[quote="roach"]Paweł1984 wydech był robiony pod silnik 1.1 mpi...nie był jakiś głośny bo tego nie chciałem...ale fakt był ciężki jak cholera...
Ok, widzę wydech który w MPI się nie sprawdzi-2 dławiki zaraz na początku-seryjny kat i ta strumienica ze zwężką wenturiego-MPI-kat-prosta rura+ komorowo-refleksyjny-cicho, tanio, do serii optymalnie.
Generalnie przerabiałem kilka tych set-upów węglara i ten co widzę to jest bardziej pod dłubnięte 8v spi/mpi 1.2 niż 1.1-a trwałość i waga tego to cieniutko-do wyścigów robi N-ki robi to na prostej rurze fi43 + komora zamiast środkowego i końcowy przelot-to działa, ryczy i jak się podegnie to nie ma płaczu bo 400zł w wyścigu za wydech to tyle co nic-ale generalnie poza kolektorami nie polecam-z dwóch przyczyn-waga, wykonanie-nawet tych z nierdzewki do innych kast-spawy zółkną po jednej zimie.
Ty masz klasyczny wydech do spi/1.2 MPI 75 z przerobionymi mocowaniami pod MPI :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum