Słaby v max SC 1.2 |
Autor |
Wiadomość |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 27-07-2015, 22:31 Słaby v max SC 1.2
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
Witam.
Chciałem się dowiedzieć kolegów którzy mają sc/cc z 1.2 8v. Jakie są ich osiągi seryjne. Na seryjnych gratach. Mój sej leci max 160 na prostej i więcej ostatnio coś nie chce. Max raz nim leciałem 180. Wydaje mi się że takie 1.2 nie powinno mieć problemu by zamknąć licznik. Zbieżność zrobiona, hamulce nie trzymaja, opony 155/70/13. Skrzynia hmm miała być sportingowa piątka, a okazało się że jest z punto chyba sportingowa. 96rok. 2 odcina przy 80, 3 przy 120. Dolot fi 60, dlugość około 30cm. Wydech z 1.1 MPI bez kata. Z 5 biegu ciężko się rozpędza. Sprzęgło nie wydaje mi się żeby się ślizgało, bo fajnie chodzi jak dla mnie. Ogólnie fajnie się rozpędza (przesiadka z 900) ale chyba ciut lepiej powinno iść. Aa no i silnik pracował nie wiadomo ile na gazie. Silnik jest ze sieny.
Da się zrobić kontrolke check engine na zwykłych zegarach ? Na tych na linke.
Pozdrawiam. |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2015, 22:59 Re: Słaby v max SC 1.2
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zegarek900 napisał/a: | Witam.
Chciałem się dowiedzieć kolegów którzy mają sc/cc z 1.2 8v. Jakie są ich osiągi seryjne. Na seryjnych gratach. Mój sej leci max 160 na prostej i więcej ostatnio coś nie chce. Max raz nim leciałem 180. Wydaje mi się że takie 1.2 nie powinno mieć problemu by zamknąć licznik. Zbieżność zrobiona, hamulce nie trzymaja, opony 155/70/13. Skrzynia hmm miała być sportingowa piątka, a okazało się że jest z punto chyba sportingowa. 96rok. 2 odcina przy 80, 3 przy 120. Dolot fi 60, dlugość około 30cm. Wydech z 1.1 MPI bez kata. Z 5 biegu ciężko się rozpędza. Sprzęgło nie wydaje mi się żeby się ślizgało, bo fajnie chodzi jak dla mnie. Ogólnie fajnie się rozpędza (przesiadka z 900) ale chyba ciut lepiej powinno iść. Aa no i silnik pracował nie wiadomo ile na gazie. Silnik jest ze sieny.
Da się zrobić kontrolke check engine na zwykłych zegarach ? Na tych na linke.
Pozdrawiam. |
Check engine to jest tzw. "marchewka". Kontrolka wtryskiwacza ,pełni rolę check engine 1.2 spokojnie licznik powinien zamknąć ,na każdej skrzyni. Pompa zmieniona na 3bary ? Świece, kable WN cewki ,może na wyższych obrotach niedomaga ? |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 28-07-2015, 06:43
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
Pompa zmieniona. Cewki kupiłem z silnikiem. Kable i świece wymieniłem jakieś 4k km temu. Nie wiem jak to sprawdzić czy wyrabia czy nie. Ładnie chodzi silnik. Ale no właśnie nie wiem czemu taki słaby v max jest.
Marchewka zapala się chyba w bardziej poważnych rzeczach no nie? Nie będzie się zapalac o pierdoly. A no i nie ma różnicy czy na gazie czy na benzynie. Tyle samo pojedzie. |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-07-2015, 11:30
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zegarek900 napisał/a: | Pompa zmieniona. Cewki kupiłem z silnikiem. Kable i świece wymieniłem jakieś 4k km temu. Nie wiem jak to sprawdzić czy wyrabia czy nie. Ładnie chodzi silnik. Ale no właśnie nie wiem czemu taki słaby v max jest.
Marchewka zapala się chyba w bardziej poważnych rzeczach no nie? Nie będzie się zapalac o pierdoly. A no i nie ma różnicy czy na gazie czy na benzynie. Tyle samo pojedzie. |
Jeszcze jest opcja ,że sonda lambda padła i daje ubogą mieszankę. Jakie masz świece, kolor ?
Zjeździj go do rezerwy i zalej mu 98 lub Shell Racing za te 50zł i spróbuj go przepalić ,skoro silnik pracuje równo i wszystko w porządku może trzeba go po prostu pogonić na dobrej zupie |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 28-07-2015, 13:36
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
Sonda nowa jest. 3 miesiące temu kupywana. Byłem na regulacji gazu to koleś mówił że sonda gra i ze działa. Zdjęcia świec zrobię jak wrócę z pracy. No spróbuję go przegonic na tej 98. Mam jeszcze taki dodatek jakiś z stp, myślicie ze to cokolwiek działa ? |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-07-2015, 13:41
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zegarek900 napisał/a: | Sonda nowa jest. 3 miesiące temu kupywana. Byłem na regulacji gazu to koleś mówił że sonda gra i ze działa. Zdjęcia świec zrobię jak wrócę z pracy. No spróbuję go przegonic na tej 98. Mam jeszcze taki dodatek jakiś z stp, myślicie ze to cokolwiek działa ? |
Nie lej tego, ja tak rozwaliłem wtrysk w 1.1 |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
Linduś
Włóczykij wróg publiczny nr 1

Pomógł: 141 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 2834 Skąd: Miasto Włókniarzy
|
Wysłany: 28-07-2015, 15:21
Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650 |
|
|
czy ja wiem czy słabo?
Mój też v max miał 180 na gps, chyba, że chodzi o licznikową.. to faktycznie strzałka stała pionowo w dół nie do końca seria,
i na 4 biegu nie odciąłem, obrotomierz skończył się jakoś w okolicy 6200
kółka 7" 175/50/13
aczkolwiek nie marudziłem.. przyspieszenie mnie satysfakcjonowało, prędkości nie musiałem mieć "dwieście po mieście" |
_________________ Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
|
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 28-07-2015, 16:13
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
A może to 1.2 ale najsłabsza wersja niewiele mocniejsza od 1.1 1.2 8v 75km seryjne fajnie chodzi ale w cinquecento natomiast w seju lekko dłubnięte się odpycha lepiej |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28-07-2015, 17:45
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | A może to 1.2 ale najsłabsza wersja niewiele mocniejsza od 1.1 1.2 8v 75km seryjne fajnie chodzi ale w cinquecento natomiast w seju lekko dłubnięte się odpycha lepiej |
Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 28-07-2015, 18:02
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
mój sej hamowany na ok 70koni robił podobne wyniki, gpsowo do 140 jakoś idzie potem idzie się rozbujać do 180+ ale żeby to powyżej 140 szlo to już potrzeba jest konkretnie więcej mocy bo opory rosną wykładniczo, a jak ktoś chce sobie policzyć ... : Air- and roll resistance |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 28-07-2015, 22:57
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
No ale v max teraz to już właśnie tylko 160licznikowe, chhba ze licznik przekłamuje . Fajnie się odpycha, nie powiem. Nie zależy mi na 200 w mieście, bo nie należę do takich. No ale jak już mam takie autko tyle wysiłku w nie wsadzilem to chciałbym żeby działało jak trzeba. Nie no, tę słabe 1.2 na pewno nie jest. Gorzej się rozpedzaja. Obrotek mi nie dziala to kirde nie wiem ile obrotow ma. Skrzynia ma takie numery: C.514.5.13.19. Wie ktoś co to za skrzynia jest?
Ps. Sory pisze z telefonu. |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2015, 00:06
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zegarek900 napisał/a: | Skrzynia ma takie numery: C.514.5.13.19. Wie ktoś co to za skrzynia jest?
|
Tak, mam taką samą To jest skrzynia z Punto I 1.1, czyli przełożenie prawie identyczne jak w Sportingowej dedykowanej do Seicento. Też mam 1.2 MPI tylko ,że z serią to ma mało wspólnego ale V-max licznikowe 200Km/h osiąga, opony 175/50/13. Obroty lekko ponad 6K obr/min i jeszcze pójdzie Podłącz pod kompa i zobacz parametry może jakiś czujnik pokazuje chore jazdy i coś z mieszanką nie tak |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
Wysłany: 29-07-2015, 07:02
Bolid: seicento |
|
|
Odepnij klemę na 20 minut i zobacz czy jest inaczej. Jeżeli odczuwalne będzie jeździł szybciej a po jakimś czasie straci moc to napiszę Ci co masz do wymiany. W moim było podobnie. |
|
|
|
 |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29-07-2015, 09:15
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
blondas napisał/a: | Odepnij klemę na 20 minut i zobacz czy jest inaczej. Jeżeli odczuwalne będzie jeździł szybciej a po jakimś czasie straci moc to napiszę Ci co masz do wymiany. W moim było podobnie. |
To może napisz już teraz co to może być:) Moje 1.2 też mocno kuleje, a mam porównanie do swojego poprzedniego. Sprawdziłem już wszystkie czujniki, 5 razy przestawiałem rozrząd w nadziei, że może kreski na pasku i seryjne znaki się mylą, ale nic z tego:) Dzisiaj powinien do mnie dotrzeć interfejs diagnostyczny to może coś więcej się dowiem. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2015, 11:56
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
barkor napisał/a: | blondas napisał/a: | Odepnij klemę na 20 minut i zobacz czy jest inaczej. Jeżeli odczuwalne będzie jeździł szybciej a po jakimś czasie straci moc to napiszę Ci co masz do wymiany. W moim było podobnie. |
To może napisz już teraz co to może być:) Moje 1.2 też mocno kuleje, a mam porównanie do swojego poprzedniego. Sprawdziłem już wszystkie czujniki, 5 razy przestawiałem rozrząd w nadziei, że może kreski na pasku i seryjne znaki się mylą, ale nic z tego:) Dzisiaj powinien do mnie dotrzeć interfejs diagnostyczny to może coś więcej się dowiem. |
Klin na dolnym kole rozrządu cały ? |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
|