FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Słaby v max SC 1.2
Autor Wiadomość
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 27-07-2015, 22:31   Słaby v max SC 1.2
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Witam.
Chciałem się dowiedzieć kolegów którzy mają sc/cc z 1.2 8v. Jakie są ich osiągi seryjne. Na seryjnych gratach. Mój sej leci max 160 na prostej i więcej ostatnio coś nie chce. Max raz nim leciałem 180. Wydaje mi się że takie 1.2 nie powinno mieć problemu by zamknąć licznik. Zbieżność zrobiona, hamulce nie trzymaja, opony 155/70/13. Skrzynia hmm miała być sportingowa piątka, a okazało się że jest z punto chyba sportingowa. 96rok. 2 odcina przy 80, 3 przy 120. Dolot fi 60, dlugość około 30cm. Wydech z 1.1 MPI bez kata. Z 5 biegu ciężko się rozpędza. Sprzęgło nie wydaje mi się żeby się ślizgało, bo fajnie chodzi jak dla mnie. Ogólnie fajnie się rozpędza (przesiadka z 900) ale chyba ciut lepiej powinno iść. Aa no i silnik pracował nie wiadomo ile na gazie. Silnik jest ze sieny.

Da się zrobić kontrolke check engine na zwykłych zegarach ? Na tych na linke.
Pozdrawiam.
_________________


899->1242->?
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-07-2015, 22:59   Re: Słaby v max SC 1.2
   Bolid: Seicento 1242


zegarek900 napisał/a:
Witam.
Chciałem się dowiedzieć kolegów którzy mają sc/cc z 1.2 8v. Jakie są ich osiągi seryjne. Na seryjnych gratach. Mój sej leci max 160 na prostej i więcej ostatnio coś nie chce. Max raz nim leciałem 180. Wydaje mi się że takie 1.2 nie powinno mieć problemu by zamknąć licznik. Zbieżność zrobiona, hamulce nie trzymaja, opony 155/70/13. Skrzynia hmm miała być sportingowa piątka, a okazało się że jest z punto chyba sportingowa. 96rok. 2 odcina przy 80, 3 przy 120. Dolot fi 60, dlugość około 30cm. Wydech z 1.1 MPI bez kata. Z 5 biegu ciężko się rozpędza. Sprzęgło nie wydaje mi się żeby się ślizgało, bo fajnie chodzi jak dla mnie. Ogólnie fajnie się rozpędza (przesiadka z 900) ale chyba ciut lepiej powinno iść. Aa no i silnik pracował nie wiadomo ile na gazie. Silnik jest ze sieny.

Da się zrobić kontrolke check engine na zwykłych zegarach ? Na tych na linke.
Pozdrawiam.


Check engine to jest tzw. "marchewka". Kontrolka wtryskiwacza ,pełni rolę check engine :) 1.2 spokojnie licznik powinien zamknąć ,na każdej skrzyni. Pompa zmieniona na 3bary ? Świece, kable WN cewki ,może na wyższych obrotach niedomaga ?
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 28-07-2015, 06:43   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Pompa zmieniona. Cewki kupiłem z silnikiem. Kable i świece wymieniłem jakieś 4k km temu. Nie wiem jak to sprawdzić czy wyrabia czy nie. Ładnie chodzi silnik. Ale no właśnie nie wiem czemu taki słaby v max jest.
Marchewka zapala się chyba w bardziej poważnych rzeczach no nie? Nie będzie się zapalac o pierdoly. A no i nie ma różnicy czy na gazie czy na benzynie. Tyle samo pojedzie.
_________________


899->1242->?
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-07-2015, 11:30   
   Bolid: Seicento 1242


zegarek900 napisał/a:
Pompa zmieniona. Cewki kupiłem z silnikiem. Kable i świece wymieniłem jakieś 4k km temu. Nie wiem jak to sprawdzić czy wyrabia czy nie. Ładnie chodzi silnik. Ale no właśnie nie wiem czemu taki słaby v max jest.
Marchewka zapala się chyba w bardziej poważnych rzeczach no nie? Nie będzie się zapalac o pierdoly. A no i nie ma różnicy czy na gazie czy na benzynie. Tyle samo pojedzie.


Jeszcze jest opcja ,że sonda lambda padła i daje ubogą mieszankę. Jakie masz świece, kolor ?
Zjeździj go do rezerwy i zalej mu 98 lub Shell Racing za te 50zł i spróbuj go przepalić ,skoro silnik pracuje równo i wszystko w porządku może trzeba go po prostu pogonić na dobrej zupie :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 28-07-2015, 13:36   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Sonda nowa jest. 3 miesiące temu kupywana. Byłem na regulacji gazu to koleś mówił że sonda gra i ze działa. Zdjęcia świec zrobię jak wrócę z pracy. No spróbuję go przegonic na tej 98. Mam jeszcze taki dodatek jakiś z stp, myślicie ze to cokolwiek działa ?
_________________


899->1242->?
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-07-2015, 13:41   
   Bolid: Seicento 1242


zegarek900 napisał/a:
Sonda nowa jest. 3 miesiące temu kupywana. Byłem na regulacji gazu to koleś mówił że sonda gra i ze działa. Zdjęcia świec zrobię jak wrócę z pracy. No spróbuję go przegonic na tej 98. Mam jeszcze taki dodatek jakiś z stp, myślicie ze to cokolwiek działa ?


Nie lej tego, ja tak rozwaliłem wtrysk w 1.1 :P
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
Linduś 
Włóczykij
wróg publiczny nr 1


Pomógł: 141 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2834
Skąd: Miasto Włókniarzy
Wysłany: 28-07-2015, 15:21   
   Bolid: Punto Grande 1,4 8v / 126p 650


czy ja wiem czy słabo?
Mój też v max miał 180 na gps, chyba, że chodzi o licznikową.. to faktycznie strzałka stała pionowo w dół :P nie do końca seria,
i na 4 biegu nie odciąłem, obrotomierz skończył się jakoś w okolicy 6200
kółka 7" 175/50/13

aczkolwiek nie marudziłem.. przyspieszenie mnie satysfakcjonowało, prędkości nie musiałem mieć "dwieście po mieście"
_________________
Niebo świeci pogodnie, od bruków coraz chłodniej,
Dobrze być tylko przechodniem, ulicą życia iść,
Była nam kiedyś dana Ziemia Obiecana,
Niezabliźniona rana, zielony młody liść…
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 28-07-2015, 16:13   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


A może to 1.2 ale najsłabsza wersja niewiele mocniejsza od 1.1 :)) 1.2 8v 75km seryjne fajnie chodzi ale w cinquecento natomiast w seju lekko dłubnięte się odpycha lepiej :p
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-07-2015, 17:45   
   Bolid: Seicento 1242


dawiddawidowski napisał/a:
A może to 1.2 ale najsłabsza wersja niewiele mocniejsza od 1.1 :)) 1.2 8v 75km seryjne fajnie chodzi ale w cinquecento natomiast w seju lekko dłubnięte się odpycha lepiej :p


Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 28-07-2015, 18:02   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


mój sej hamowany na ok 70koni robił podobne wyniki, gpsowo do 140 jakoś idzie potem idzie się rozbujać do 180+ ale żeby to powyżej 140 szlo to już potrzeba jest konkretnie więcej mocy bo opory rosną wykładniczo, a jak ktoś chce sobie policzyć ... : Air- and roll resistance
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 28-07-2015, 22:57   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


No ale v max teraz to już właśnie tylko 160licznikowe, chhba ze licznik przekłamuje :D . Fajnie się odpycha, nie powiem. Nie zależy mi na 200 w mieście, bo nie należę do takich. No ale jak już mam takie autko tyle wysiłku w nie wsadzilem to chciałbym żeby działało jak trzeba. Nie no, tę słabe 1.2 na pewno nie jest. Gorzej się rozpedzaja. Obrotek mi nie dziala to kirde nie wiem ile obrotow ma. Skrzynia ma takie numery: C.514.5.13.19. Wie ktoś co to za skrzynia jest?
Ps. Sory pisze z telefonu.
_________________


899->1242->?
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-07-2015, 00:06   
   Bolid: Seicento 1242


zegarek900 napisał/a:
Skrzynia ma takie numery: C.514.5.13.19. Wie ktoś co to za skrzynia jest?


Tak, mam taką samą :)) To jest skrzynia z Punto I 1.1, czyli przełożenie prawie identyczne jak w Sportingowej dedykowanej do Seicento. Też mam 1.2 MPI tylko ,że z serią to ma mało wspólnego ale V-max licznikowe 200Km/h osiąga, opony 175/50/13. Obroty lekko ponad 6K obr/min i jeszcze pójdzie :) Podłącz pod kompa i zobacz parametry może jakiś czujnik pokazuje chore jazdy i coś z mieszanką nie tak :P
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 29-07-2015, 07:02   
   Bolid: seicento


Odepnij klemę na 20 minut i zobacz czy jest inaczej. Jeżeli odczuwalne będzie jeździł szybciej a po jakimś czasie straci moc to napiszę Ci co masz do wymiany. W moim było podobnie.
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29-07-2015, 09:15   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


blondas napisał/a:
Odepnij klemę na 20 minut i zobacz czy jest inaczej. Jeżeli odczuwalne będzie jeździł szybciej a po jakimś czasie straci moc to napiszę Ci co masz do wymiany. W moim było podobnie.

To może napisz już teraz co to może być:) Moje 1.2 też mocno kuleje, a mam porównanie do swojego poprzedniego. Sprawdziłem już wszystkie czujniki, 5 razy przestawiałem rozrząd w nadziei, że może kreski na pasku i seryjne znaki się mylą, ale nic z tego:) Dzisiaj powinien do mnie dotrzeć interfejs diagnostyczny to może coś więcej się dowiem.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-07-2015, 11:56   
   Bolid: Seicento 1242


barkor napisał/a:
blondas napisał/a:
Odepnij klemę na 20 minut i zobacz czy jest inaczej. Jeżeli odczuwalne będzie jeździł szybciej a po jakimś czasie straci moc to napiszę Ci co masz do wymiany. W moim było podobnie.

To może napisz już teraz co to może być:) Moje 1.2 też mocno kuleje, a mam porównanie do swojego poprzedniego. Sprawdziłem już wszystkie czujniki, 5 razy przestawiałem rozrząd w nadziei, że może kreski na pasku i seryjne znaki się mylą, ale nic z tego:) Dzisiaj powinien do mnie dotrzeć interfejs diagnostyczny to może coś więcej się dowiem.


Klin na dolnym kole rozrządu cały ? :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga - Mapa Forum