FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Słaby v max SC 1.2
Autor Wiadomość
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29-07-2015, 13:23   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


PIXAR napisał/a:

Klin na dolnym kole rozrządu cały ? :))

No właśnie miałem takie podejrzenie. Sprawdzałem klin na górnym kole i był OK. Dolnego nie odkręcałem, ale wszystko wskazuje, że chyba jest OK. Kreski na pasku rozrządu pokrywają się ze znakami na obu kołach i dodatkowo znak na głowicy i znak na kole zamachowym też się zgrywają, choć może nie idealnie, ale jeśli jest różnica to niecałe pół zęba.
Objawy wskazują mi właśnie na rozrząd, bo kiedyś też miałem źle ustawiony o 1 ząbek i było podobnie.
A jak zablokować silnik żeby odkręcić dolne koło? Bo dość mocno jest przykręcone a nie mam klucza pneumatycznego.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 29-07-2015, 14:10   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


pixar No to dobrze wiedzieć co za skrzynka :D . To jest krótka czy normalna że się tak wyrażę ? Właśnie nie mam możliwości podłączenia pod kompa, jedynie gdzieś podjechać do kogos, chyba kupię interfejs może się przydać. Z takiego podstawowego coś się dowiem ?

blondas Odpinalem nie dawno bo robiłem kleme bo się rozwalila i wymieniłem aku. Nie czułem różnicy w sumie. No ale mogę sprawdzić jeszcze raz.

Rozrząd myślę że ok jest bo ładnie odpala i ladnie pali jak dla mnie. A jak był o ząbek przedstawiony to też palił ale nie jechał i to była bardzo odczuwalna różnica.Nie mam jednego wezyka podpietego w okolicach przepustnicy no ale chyba by to nie robiło takiej aż różnicy. Zrobię zdjęcie po pracy.

A no i jeszcze mam problem z hamowaniem. Przy swapie wymieniłem przewody hamulcowe z przodu i zaciskirozbieralem. ZZłożyłem wszystko do kupy. Kilka razy nacislem pedal hamulca bez założonego wezyka od serwa. Założyłem i odpowietrzylem. Ale auto nisko hamuje strasznie. Pedal hamulca nisko bierze, wcześniej miałem normalnie i ciut twardszy był. Koleś na stacji diagnostycznej sprawdził i powiedział że bardzo ładnie hamuje i żeby nic nie grzebać. No ale jednak mnie trochę to drażni że ten pedal nisko bierze. Nigdzie mi nie cieknie i płynu też nie ubywa.
_________________


899->1242->?
 
 
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 29-07-2015, 18:52   
   Bolid: seicento


U mnie przy identycznym objawie winny był wężyk do mapsensora
Stary wyglądał idealnie ale po wymianie na nowy jak to mówił Kargul "tosz to szoook"
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-07-2015, 21:42   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Wjedź na rolki-przy oponie 155/70/13 jak ubyło z 7% niutków i HP standard. :wink:
 
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 30-07-2015, 22:20   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


blondas Wężyk przedmuchałem i wydaje się być drożny.

Tutaj ogólnie wygląd świec. świeca
Świece bosch, kable też. Ale jakby ciut na benzynie nie równo pracował. Postaram się może nagrać video. A no i wężyki od przepustnicy od strony szyby. To na samej górze mam ogrzewanie wodą, niżej opary, najniżej zaślepiony mam. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Paweł1984 Na rolki zamierzałem właśnie wjechać z ciekawości.
_________________


899->1242->?
 
 
PIXAR 
spamer team
CentoPomorze


Pomógł: 67 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1795
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-07-2015, 23:54   
   Bolid: Seicento 1242


zegarek900 napisał/a:
pixar No to dobrze wiedzieć co za skrzynka :D . To jest krótka czy normalna że się tak wyrażę ?


Dość krótka :)

zegarek900 napisał/a:
To na samej górze mam ogrzewanie wodą, niżej opary, najniżej zaślepiony mam. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Paweł1984 Na rolki zamierzałem właśnie wjechać z ciekawości.


Zaślepiony jest od odmy ,nie ma znaczenia ,jedynie na jałowych obrotach coś tam może być :)

zegarek900 napisał/a:
blondas Wężyk przedmuchałem i wydaje się być drożny.


Chodziło raczej o to czy jest szczelny :))
_________________

SC 899-->1108-->1242
 
 
 
blondas 
Podróżnik

Pomógł: 28 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 549
Skąd: kocialin
Wysłany: 31-07-2015, 18:42   
   Bolid: seicento


Mój był nawet sprawdzany na szczelność a i tak był winny. Koszt kilka plnów. Warto wymienić
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 02-08-2015, 01:09   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Teraz to ledwo 160 chcę iść. 3 bieg odcina, 4 już nie chce, 150-152 Max gdzieś chce iść na benzynę. Nie wiem co jest.
_________________


899->1242->?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum