Słaby v max SC 1.2 |
Autor |
Wiadomość |
barkor
spamer team

Pomógł: 90 razy Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29-07-2015, 13:23
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
PIXAR napisał/a: |
Klin na dolnym kole rozrządu cały ? |
No właśnie miałem takie podejrzenie. Sprawdzałem klin na górnym kole i był OK. Dolnego nie odkręcałem, ale wszystko wskazuje, że chyba jest OK. Kreski na pasku rozrządu pokrywają się ze znakami na obu kołach i dodatkowo znak na głowicy i znak na kole zamachowym też się zgrywają, choć może nie idealnie, ale jeśli jest różnica to niecałe pół zęba.
Objawy wskazują mi właśnie na rozrząd, bo kiedyś też miałem źle ustawiony o 1 ząbek i było podobnie.
A jak zablokować silnik żeby odkręcić dolne koło? Bo dość mocno jest przykręcone a nie mam klucza pneumatycznego. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 |
|
|
|
 |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 29-07-2015, 14:10
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
pixar No to dobrze wiedzieć co za skrzynka . To jest krótka czy normalna że się tak wyrażę ? Właśnie nie mam możliwości podłączenia pod kompa, jedynie gdzieś podjechać do kogos, chyba kupię interfejs może się przydać. Z takiego podstawowego coś się dowiem ?
blondas Odpinalem nie dawno bo robiłem kleme bo się rozwalila i wymieniłem aku. Nie czułem różnicy w sumie. No ale mogę sprawdzić jeszcze raz.
Rozrząd myślę że ok jest bo ładnie odpala i ladnie pali jak dla mnie. A jak był o ząbek przedstawiony to też palił ale nie jechał i to była bardzo odczuwalna różnica.Nie mam jednego wezyka podpietego w okolicach przepustnicy no ale chyba by to nie robiło takiej aż różnicy. Zrobię zdjęcie po pracy.
A no i jeszcze mam problem z hamowaniem. Przy swapie wymieniłem przewody hamulcowe z przodu i zaciskirozbieralem. ZZłożyłem wszystko do kupy. Kilka razy nacislem pedal hamulca bez założonego wezyka od serwa. Założyłem i odpowietrzylem. Ale auto nisko hamuje strasznie. Pedal hamulca nisko bierze, wcześniej miałem normalnie i ciut twardszy był. Koleś na stacji diagnostycznej sprawdził i powiedział że bardzo ładnie hamuje i żeby nic nie grzebać. No ale jednak mnie trochę to drażni że ten pedal nisko bierze. Nigdzie mi nie cieknie i płynu też nie ubywa. |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
Wysłany: 29-07-2015, 18:52
Bolid: seicento |
|
|
U mnie przy identycznym objawie winny był wężyk do mapsensora
Stary wyglądał idealnie ale po wymianie na nowy jak to mówił Kargul "tosz to szoook" |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-07-2015, 21:42
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Wjedź na rolki-przy oponie 155/70/13 jak ubyło z 7% niutków i HP standard. |
|
|
|
 |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 30-07-2015, 22:20
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
blondas Wężyk przedmuchałem i wydaje się być drożny.
Tutaj ogólnie wygląd świec. świeca
Świece bosch, kable też. Ale jakby ciut na benzynie nie równo pracował. Postaram się może nagrać video. A no i wężyki od przepustnicy od strony szyby. To na samej górze mam ogrzewanie wodą, niżej opary, najniżej zaślepiony mam. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Paweł1984 Na rolki zamierzałem właśnie wjechać z ciekawości. |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
PIXAR
spamer team CentoPomorze

Pomógł: 67 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 1795 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2015, 23:54
Bolid: Seicento 1242 |
|
|
zegarek900 napisał/a: | pixar No to dobrze wiedzieć co za skrzynka . To jest krótka czy normalna że się tak wyrażę ? |
Dość krótka
zegarek900 napisał/a: | To na samej górze mam ogrzewanie wodą, niżej opary, najniżej zaślepiony mam. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Paweł1984 Na rolki zamierzałem właśnie wjechać z ciekawości. |
Zaślepiony jest od odmy ,nie ma znaczenia ,jedynie na jałowych obrotach coś tam może być
zegarek900 napisał/a: | blondas Wężyk przedmuchałem i wydaje się być drożny.
|
Chodziło raczej o to czy jest szczelny |
_________________
SC 899-->1108-->1242 |
|
|
|
 |
blondas
Podróżnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 549 Skąd: kocialin
|
Wysłany: 31-07-2015, 18:42
Bolid: seicento |
|
|
Mój był nawet sprawdzany na szczelność a i tak był winny. Koszt kilka plnów. Warto wymienić |
|
|
|
 |
zegarek900
Bywalec
Dołączył: 09 Cze 2013 Posty: 54 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 02-08-2015, 01:09
Bolid: SC 1.2 8v LPG |
|
|
Teraz to ledwo 160 chcę iść. 3 bieg odcina, 4 już nie chce, 150-152 Max gdzieś chce iść na benzynę. Nie wiem co jest. |
_________________
899->1242->? |
|
|
|
 |
|