FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
siecento 900
Autor Wiadomość
Sebastian_M26 
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Bytom
Wysłany: 26-10-2015, 08:54   
   Bolid: Seicento 900


To bardzo zły czytaj:drogi pomysł zakupu starego auta przez osobę nie znającą się na mechanice.
BMW.
 
 
Adasko 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 10
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 26-10-2015, 09:06   
   Bolid: Sej 900


Nie znam się to fakt, aczkolwiek próbuję się chociaż trochę rozeznać w temacie. Jest to mój pierwszy samochód, kupiony za własne pieniądze i chciałbym się trochę dowiedzieć co nieco o nim. Możliwe, że jak się trochę podszkolę to sam się będę brał za jego rozkręcanie :)
_________________
Szybkość to nie wszystko.. ;)
 
 
Sieman 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Gru 2013
Posty: 39
Skąd: Polska
Wysłany: 26-10-2015, 10:32   
   Bolid: Seicento 900 SX


Rozkręcić dasz radę bez szkolenia tylko potem możesz mieć problem ze złożeniem :))
W takim wiekowym samochodzie powinieneś przede wszystkim obejrzeć dokładnie budę pod względem korozji i jak najszybciej zabezpieczyć co się da. Co do kosztów naprawy to nie wiemy co konkretnie ma być wymienione jako "cały hamulec". I jak mechanik wyczaił te 30% w amortyzatorze ?
 
 
Jarson75 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 39
Skąd: Żagań
Wysłany: 26-10-2015, 18:46   
   Bolid: seicento 900 +LPG


Dziś następny dzień walki z moim sejkiem..... ale doszedłem do tego że jak się rozgrzeje to ciężko pali na zimnym jest powiedziałbym dobrze.Wymieniłem nowy silniczek krokowy na "stary" i o wiele lepiej chodzi na wolnych obrotach szybciej schodzi na wolne przy odpaleniu na zimnym silniku ale i tak zdarzają się falowania ale bardziej delikatne niż na poprzednim.Przekopałem neta i naczytałem się jeszcze o czujniku położenia wału że musi być odległość ok 1mm od tego koła pasowego macie jakieś doświadczenia z tym czujnikiem,jak go sprawdzić jak ustawić?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-10-2015, 19:09   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Jarson75 napisał/a:
Przekopałem neta i naczytałem się jeszcze o czujniku położenia wału że musi być odległość ok 1mm od tego koła pasowego macie jakieś doświadczenia z tym czujnikiem,jak go sprawdzić jak ustawić?

Nie wiem co tam przeczytałeś na necie, ale jak objawy się zgadzają to możesz zawsze podmienić na próbę. Ostatnio były dwa tematy na forum gdzie problemem okazał się niesprawny czujnik, ale nie wiem czy objawy pasują do twoich:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=370661
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=370638

Odstęp od koła pasowego zawsze można sprawdzić, ale regulować się nie da, czujnik jest na sztywno przykręcony.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Jarson75 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 39
Skąd: Żagań
Wysłany: 26-10-2015, 20:25   
   Bolid: seicento 900 +LPG


Jak bym miał od kogo to bym podmienił na próbę :lol:
 
 
Adasko 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 10
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 27-10-2015, 01:16   
   Bolid: Sej 900


Z tymi 30% w amortyzatorze to sprawdził mi diagnosta na stacji diagnostycznej(znajomy mojego ojca) na komputerku miałem wszystko pokazane ;) . Powiedział mi, że w ogóle nie hamuje i do wymiany są szczęki i chyba cylinderek. Powiedział, że cały do rozbiórki.
Pozdrawiam, i proszę o opinie
_________________
Szybkość to nie wszystko.. ;)
 
 
Jarson75 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 39
Skąd: Żagań
Wysłany: 28-10-2015, 09:44   
   Bolid: seicento 900 +LPG


Wczoraj wymienilem filtr paliwa i odziwo sej zaczął odpalac za normalnie😉 sprawdzałem też czyjnik położenia wału jest sprawny podam później link do gościa z yt jak to się sprawdza ale problem z obrotami biegu jałowego jest nadal choć już w mniejszym stopniu ale założyłem stary poprzedni siliczek krokowy dziś jeszcze próba bedzie spowrotem na nowym.
 
 
Jarson75 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 39
Skąd: Żagań
Wysłany: 28-10-2015, 20:32   
   Bolid: seicento 900 +LPG


A tu obiecany link może komuś się przyda https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spjfU
 
 
rozala1985 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 29 Paź 2015
Posty: 1
Skąd: Sławno
Wysłany: 29-10-2015, 10:17   Obcieranie, szum na zimnym silniku
   Bolid: Seicento


Witam. Mam problem z moim Seicento. Gdy silnik jest zimny (bez różnicy czy jest to lato czy jesień) po przejechaniu ok 1km zaczyna się obcieranie z przodu. Gdy silnik się zagrzeje tarcie cichnie. Tarcie słychać i na biegu i na luzie. POMOCY!!!! :)
 
 
Jarson75 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 39
Skąd: Żagań
Wysłany: 29-10-2015, 21:00   
   Bolid: seicento 900 +LPG


Dziś podłączyłem się pod komputer podanym programem z forum,oczywiście zakupiłem odpowiednie kable itp,wykasowałem jakieś tam błędy ,porobiłem testy wszystko niby ok ,a na obrotach biegu jałowego dalej chodzi jak chce.Nie znam wartości jakie po winne być np dla sondy lambda i inne np jak kąt przepustnicy ciśnienie wtrysku itp.Ma ktoś może jakieś dane jakie po winne być dla tych i innych urządzeń żebym mógł porównać.
 
 
Jarson75 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 39
Skąd: Żagań
Wysłany: 02-11-2015, 20:21   
   Bolid: seicento 900 +LPG


I wieeeelka d......a ,chłopy jest ktoś z lubuskiego okolice Żagania, Żar może być Zielona Góra bo po prostu nie mam już sił i cierpliwości.poszukuję kumatego mechanika co zna się na 900-stetkach bo stracę zdrowie ,resztę pieniędzy i całkiem osiwieje.........
 
 
Jarson75 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 39
Skąd: Żagań
Wysłany: 29-03-2016, 16:01   
   Bolid: seicento 900 +LPG


Dawno mnie nie było..... około 2 tyg temu sejek zaczął nie chodzić na jeden garnek zostawiłem go go w spokoju bo i termin przed świąteczny był napięty :lol: dziś wymontowałem głowicę bo myślałem że uszczelkę wydmuchało ale okazało się że jest wypalony zawór wydechowy 1 cylindra a i na 4 spaliło świecę pewne się nie domykały oba przy pracy także głowica do remontu..........
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum