Przesunięty przez: Linduś 03-04-2016, 23:19 |
1.4 16v z pandy do seja? |
Autor |
Wiadomość |
arekksg
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sty 2015 Posty: 4 Skąd: ?wierklany
|
Wysłany: 26-02-2016, 13:43 1.4 16v z pandy do seja?
Bolid: SEICENTO SPORTING |
|
|
Czy jest taka możliwosc i czy bedzie dużo przerobek? i jakie koszta? sam silnik bez osprzętu ok 1800zl a osprzet ile bedzie kosztowal? prosze o jakies rady bo ja nie za bardzo w temacie silnikow. |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 26-02-2016, 14:15
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
To zależy czy będziesz chciał go odpalić na oryginalnej elektronice kompie (hybryda)
Czy osprzęcie z 1.2 16v + remap lub ecumaster.
Generalnie w 3000zł powinieneś się zmieścić.
Co do kosztów to sporo zależy jaki masz teraz silnik ?
Sporo rzeczy można przełożyć z 1.1 |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
arekksg
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sty 2015 Posty: 4 Skąd: ?wierklany
|
Wysłany: 26-02-2016, 14:20
Bolid: SEICENTO SPORTING |
|
|
A bedzie jakas różnica miedzy orginalnym kompie a tym z 1.2? chodzi mi o moc silnika czy bedzie 100KM. |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 26-02-2016, 14:55
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Jeśli zrobisz remap lub ecumaster to będzie taka sama moc,
A może nawet i większa |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 26-02-2016, 15:09
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Nie ten dział
W trs twierdzą że centa po swapie na 1.4 16v + ecumaster det3 mają 103-105km |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 26-02-2016, 16:43
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
dawiddawidowski, tak z ciekawości, odpalałeś już może w decie hamownie drogową ? |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 26-02-2016, 16:57
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
proshotter napisał/a: | dawiddawidowski, tak z ciekawości, odpalałeś już może w decie hamownie drogową ? |
nie i tego prędko nie będę robił... wydech mam już cichy połatany na jakim był strojony, teraz czekam tylko aż przyjedzie nowy dolot i jadę na hamownię Zobaczymy jak to wyjdzie, byle 95km było |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
 |
piter
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 183 Skąd: Jastrzębie Zdroj
|
Wysłany: 03-04-2016, 20:18
Bolid: SCS 8v TURBO |
|
|
Siema, Pany zeby nie zaladac nowego tematu do seryjnego 1.4 16v siedzącego w PIIfl co trza żeby zapodać większą przepustnice... kolektor z 1.2 16v?? i P z bravo 1.6v? ale bez linki? ecu ogarnie? jakiś manual? |
_________________ http://www.fmix.pl/album/46668/cento-turbo/
http://www.polskajazda.pl.../Seicento/42053
Byl scs 1.1 8v +, 1.2 8v, 1.2 8v T ,1.1/1.2 8v T
Jest Leon Top Sport ARL + 191km 404 NM ..SPRZEDAM
Toyota Yaris 1.0 VVTi
 |
|
|
|
 |
dyzio_abarth
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 349 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 04-04-2016, 10:46
Bolid: Abarth 1.1 |
|
|
arekksg
Juz w pierwszej odpowiedzi masz wszystko napisane. Jest duzo osób robiących swap. Kwestia aby $$$. I tego czego oczekujesz?? Osoba/firma robiąca Tobie przekładkę wszystko ci powie. Jednakże Biorąc sie samemu (zakładając ze cos potrafisz) to napewno trafisz na rzeczy ktore moga ci sprawić ból glowy:pp.
Ogólnie załóżmy ze na osp. P I 16v:
- kupujesz silnik 1.4 16 v (95-105)najlepiej bez starjet I TEGO SIE TRZYMAJ.😀 ( prosze nie pytaj co to, wujek Google ci odpowie jesli chcesz wiedzieć) A jaki typ model to szukaj na forum jest multum tematów.
Aaaa... napewno bedziesz pytał o KM ,różnią sie tylko elektronika itp. Zreszta KM moga byc rożne byle Nm sie zgadzały:)))
- szukasz osprzętu z P1 1.2 16v NAJLEPIEJ KOMPLETY np kolektor+wtryski+przepustnica itd..
- itd.....zalezy z czego przerabiasz tzn z spi czy z mpi.(wiązka)
- itd.....
- itd.....
Aaa... No o remap lub DET lub zrobienie swapu Tak aby uniknąć trykolenia(prosze nie pytaj co to!! Sa tematy o tym)
Ogólnie popytaj poczytaj i wtedy konkretnie pisz pytaj.
Powodzenia |
_________________ 1.1 MPI ---> 1.2 8v---> 1.4 16v
 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-04-2016, 22:16
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Dodaj Koledze, że jak chce to wrzucić do seryjnego, to nie od doopy strony, tylko przygotować zawieszenie, hamulce, usunąć ew. luzy, postawić na dobrej oponie, później bawić się w swapy-bo power is nothing without control.... |
|
|
|
 |
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz

Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
 |
piter
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 183 Skąd: Jastrzębie Zdroj
|
|
|
|
 |
|