Blok silnika 1.4 8v i głowica 1.2 8v 75KM |
Autor |
Wiadomość |
scuaz
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 20 Skąd: chełm
|
Wysłany: 06-01-2011, 21:58
Bolid: seicento |
|
|
ile trzeba by było splanować głowice z 1.2 co by miało to ręce i nogi, w sumie został mi cały komplet i nie ma z nim co zrobić to tak dumam ,że swojej babie założe taką wydumke do cc |
|
|
|
|
GrimlocK
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 08-01-2011, 01:33
Bolid: Fiat SC 1.1 |
|
|
A co z odpaleniem dolu 1.4 + głowica p1 75 ale na kompie od starego 1.2 75 czyli IAW 8F 5T? |
_________________
|
|
|
|
|
scuaz
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Maj 2009 Posty: 20 Skąd: chełm
|
Wysłany: 27-02-2011, 12:29
Bolid: seicento |
|
|
GrimlocK napisał/a: | A co z odpaleniem dolu 1.4 + głowica p1 75 ale na kompie od starego 1.2 75 czyli IAW 8F 5T? |
samo odpalenie to na kompie z 1.2 75 to ok
ale stopień sprężania trzeba wyliczyć
bo bez liczenia zdaje mi sie ,że wyjdzie silnik odprężony |
|
|
|
|
szymonek
ĄĄĘĘĘ
Pomógł: 80 razy Wiek: 36 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 28-02-2011, 19:23
Bolid: 1E 187 |
|
|
dla jednych to zło, dla drugich... |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
|
GrimlocK
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-03-2011, 00:07
Bolid: Fiat SC 1.1 |
|
|
Czyli bedzie trzeba pociachać głowice Miałem w planach zasadzenie dołu od 1.2 zeby miec pełne 1.2 75 ale chyba sie wstrzymam i do seja zapodam 1.4 z obecną głowicą... |
_________________
|
|
|
|
|
owen
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 27-04-2015, 07:58
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Panowie i Panie wiem, że należy się za to złoty szpadel Temat bardzo ciekawy ale niestety umarł
I mnie naszedł taki pomysł
Chodzi mi po głowie taka konfiguracja jako N/A. Powiedzcie o ile trzeba by splanować głowice, żeby to miało ręce i nogi?
Czy zapodając inne wtryski (jeśli to pomoże, to jakie wybrać) i zostawiając komputer IAW 8F 5T będzie to w stanie prawidłowo funkcjonować na PB bez strojenia i świnki?
Mam LPG więc w zasadzie potrzebuje, żeby chodziło to w miarę dobrze na wolnych obrotach i dało się odpalić. Resztę ogarnie LPG.
Specjaliści i piewcy mocy do tablicy! |
|
|
|
|
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-04-2015, 20:49
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Jedziesz metodą próbi błędów czesto bardzo kosztownych...aż w końcu rezygnujesz, wstawiasz 16v w serii na elektronioce 1.2 16v nie strojone.
Nie znam nikogo kto ma taki działający set-up, sam kiedyś coś porównywałem, badałem temat, ale sporo zachodu efekt niewiadomy,jak i koszty, pionierskie przeróbki+ ew. problemy. |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-02-2016, 16:10
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Odgrzebuję trochę temat. Ciekaw jestem czy jeździ w ogóle jakiś sej 1.4 8V, bo rozważań na ten temat było sporo od dawna:)
Na fb pojawił się projekt TRS z dołem od 1.4 8V właśnie:
https://www.facebook.com/...89964030&type=3
Ktoś zna jakieś szczegóły? A może to sej jakiegoś użytkownika tego forum? Ciekawy jestem czy zastosują głowicę również z 1.4 8V czy tą z 1.2 75KM. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
Wysłany: 26-02-2016, 16:54
Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed |
|
|
Na Cś jest typek który ma niebieskiego seja 1.4 8v Widziałem że nie tak dawno udzielał się tu na forum |
_________________ Polska Jazda SC
ROSSO BAROCCO by dawid |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-02-2016, 17:21
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
dawiddawidowski napisał/a: | Na Cś jest typek który ma niebieskiego seja 1.4 8v Widziałem że nie tak dawno udzielał się tu na forum |
Ma kompletny silnik 1.4 z GP czy głowica z czegoś innego? Bo głównie byłbym zainteresowany tematem jeśli ktoś zmodził zestaw dół z GP + głowica np z 1.2 75KM bo tu pojawia się duży problem ze stopniem sprężania i ciekaw jestem jak można to rozwiązać. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
dawiddawidowski
Moderator Cento Nowy Sącz
Pomógł: 47 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 3642 Skąd: NS
|
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-02-2016, 18:52
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
OK, dzięki, nie jest to niestety silnik FIRE, podziwiam kogoś komu chciało się ten silnik montować w seju |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-02-2016, 21:20
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
barkor napisał/a: | OK, dzięki, nie jest to niestety silnik FIRE, podziwiam kogoś komu chciało się ten silnik montować w seju | Kwestia zaspawania łapy i jej poduszki po drugiej stronie podłużnicy a nie pod nią.
A co do 1.4 8 i 1.2 8 to podejrzewam, że będzie taka sama historia jak z 1.1mpi i 1.2 8v - średnice tłoków te same a pojemność zmieniona wykorbieniem, czyli głowica z 20letniego punto podejdzie do nowszego grande.
Tylko głowica pod 1.2 będzie miała za małe kanały do pojemności 1.4, a rzeźbić ją i robić do tego program to chyba mija sie z rozsądkiem, bo przecież można do cywilnego 1.4 wpiąć det'a i wystroić na więcej niż fabryka dała.
Tak myślę na głos |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
Ostatnio zmieniony przez X-raT 26-02-2016, 21:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-02-2016, 21:29
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
X-raT napisał/a: | barkor napisał/a: | OK, dzięki, nie jest to niestety silnik FIRE, podziwiam kogoś komu chciało się ten silnik montować w seju | Kwestia zaspawania łapy i jej poduszki po drugiej stronie podłużnicy a nie pod nią. |
No tak, ale skrzynia biegów też przecież nie pasuje. Właściciel na tym forum cento śląska napisał, że siedzi tam skrzynia z 900setki z flanszą pod ten silnik. Poza tym moc takiego silnika to 71KM, czyli mniej niż 1.2 8V FIRE. Ktoś tam kiedyś montował 1.6 16V ze sieny, to już jakoś można zrozumieć (choć też z trudem przy cenach i dostępności 1.4 16V), bo przynajmniej jeśli chodzi o moc/moment to wypada całkiem nieźle. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 26-02-2016, 21:34
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Właściciel często wpada do mnie bo mieszka nie daleko Teraz nie kojarzę jaka tam skrzynia siedzi ale sey odpycha sie bardzo dobrze skoro trzyma się mojego dupowozu 175KM. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
|