FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dolot do seja
Autor Wiadomość
szymon1977 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 44
Skąd: Blackpool
Wysłany: 12-03-2016, 21:23   
   Bolid: w planach


Do celów dźwiękowych. Pytania aktualne, bo nie chcę czegoś sp...
- czy pasuje, trzyma się kupy i nie zniszczy silnika.
_________________
Fura jest tak szybka, jak szybki jest woźnica.
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 13-03-2016, 00:08   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Żeby mieć taką pewność to tylko weglar lub yanek :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 13-03-2016, 17:03   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Węglarski robi całkiem fajne doloty. Teraz zamiast stożka montuje gąbke motocyklową.
Dużo lepsza filtracja niż tandetne stożki i można prać.

Do tego rozrysuje montaż. Wymaluje na jaki kolor chcesz.
Zrobił nam 4 doloty i naprawdę polecam
_________________

 
 
szymon1977 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 44
Skąd: Blackpool
Wysłany: 13-03-2016, 18:23   
   Bolid: w planach


Jaka kasa razem z filtrem?
_________________
Fura jest tak szybka, jak szybki jest woźnica.
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-03-2016, 23:37   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


szymon1977 napisał/a:
http://allegro.pl/dolot-powietrza-fiat-cinquecento-seicento-dolotowy-i6038894052.html

Miał ktoś z tym do czynienia? Nie pytam ile koni doda, tylko czy pasuje, trzyma się kupy i nie zniszczy silnika.

Pasuje lipnie nic nie daje, stozek chiński Aoma(czyli teraz simota to nazwali) nie nasączony, filterek na odmę- milion razy gdzieś piszę, że dwóch firm doloty do seja się sprawdzają- dexcraft i węglarski- węglarski daje Ci polskiego Protona dobrej jakości, do dexcrafta masz wybór- np. Polski Jacky.
To co podałeś to nawet nie bawełniane nie dość, że syfi to jeszcze stawia duże opory- to wiskoza syntetyczna-sucha.
Doloty gąbkowe zawsze w formie suchej gorzej filtrują niż dobry stożek odpowiednio zaimpregnowany- podobny poziom filtracji osiągaja dopiero po potraktowaniu olejkiem- miałem w quadzie bdb- i najlepszym wyjście okazał się naoliwiony wkłkład K&N- suchy pipercros jadrobniejsze cząsteczki przepuszczał bdb.
Węglarski namawia na gąbkowe, bo chce zbytu-zadaj mu pytanie Panie lechu ale ja dojeżdżam co dziennie na budowę zapyloną-zobaczysz co Ci odpowie.
Programu nie musisz zmieniać pod sam dolot-są drobne korekcje jak TPS i lamba.-sama korekcja czyli strojenie pod dolot mija się zupełnie z opłacalnością-wydasz 500-1000zł a dla stroiciela będzie to zabawa leciutko podlać go i w kilku miejscach przyspieszyć zapłon.
Skład spalin będzie spełniony, jak kat, labda i świece z przewodami ok.
Jedyna wada zimnego dolotu w spi to min. wolniejsze nagrzewanie psilnika przy mrozie i z racji tego z 0,5l więcej pali, latem odwrotnie.
Panda 1.2mpi z dolotem węglarskiego+ moje mody głowicy pali 8,1l, latem 6,8l na mieście-na seryjnej puszce zimą paliła 7,8, latem 7,4 i była seryjna:-)-dane z co najmniej 30+ tankowań z jednej stacji.
Ps. dlaczego każdy początkujący zawsze wkleja to coś zwanego dolotem do sc? :-)
 
 
 
szymon1977 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 44
Skąd: Blackpool
Wysłany: 14-03-2016, 10:26   
   Bolid: w planach


Dziękuję.

A co myślisz o Yankowym? I jakie ceny za Dexceaft i Węglarski? A kopułka cc900+rurka+stożek?
_________________
Fura jest tak szybka, jak szybki jest woźnica.
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-03-2016, 21:23   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


http://www.dexcraft.pl/ho...to-yankowy.html
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
zegarek900 
Bywalec

Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 54
Skąd: Będzin
Wysłany: 31-03-2016, 19:53   
   Bolid: SC 1.2 8v LPG


Panowie, a jaki stożek polecacie ogólnie ? Silnik seria 1.2 8v. Jakiej firmy ? Te stożki simota za 50zł z allegro są coś warte czy nie ? Jest wgl jakieś inne rozwiązanie dolotu niż stożek na alu rurze ? Np seryjna puszka filtra z normalnym filtrem ? Ma to prawo bytu w sc 1.2 ?
_________________


899->1242->?
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 31-03-2016, 20:23   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Yanek + K&N :))
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31-03-2016, 20:28   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


zegarek900 napisał/a:
Panowie, a jaki stożek polecacie ogólnie ? Silnik seria 1.2 8v. Jakiej firmy ? Te stożki simota za 50zł z allegro są coś warte czy nie ? Jest wgl jakieś inne rozwiązanie dolotu niż stożek na alu rurze ? Np seryjna puszka filtra z normalnym filtrem ? Ma to prawo bytu w sc 1.2 ?


Seryjna puszka nie podejdzie, nie zamkniesz maski, próbowałem:) Co do stożka to mam najtańszy, ale nasączony specjalnym preparatem do stożków żeby syfu nie przepuszczał.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
junioras7 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Skąd: Bath
Wysłany: 04-08-2017, 13:45   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


Witam jestem na etapie założenia stożka silnik 1.1 mpi i co polecacie myślałem o mag sport tylko nie wiem czy jeszcze robią i dex craft tu akurat nie ma problemu czy może jest coś jeszcze co ewentualnie polecacie (miał być swap 1.4 ale sprawy się skomplikowaly i może będzie 1.2 )
_________________
https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q


https://www.facebook.com/CentoPassion/
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 04-08-2017, 13:55   
   Bolid: Seicento


junioras7, 1.2 16v czy 1.4 16v ?? węglarskiego (mag sport ) miałem dolot i bylem zadowolony :wesoly: także polecam :wink: możesz (ja czekam na odp.) napisać do Irka Górnego...no ale skoro chcesz zakładać 1.2 czy jest sens wydawać kilka set złotych na doloty do 1.1 ??
_________________

 
 
junioras7 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Skąd: Bath
Wysłany: 04-08-2017, 14:16   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


masz racje wstrzymam się narazie choć dex craft podaje że jeden z jego modeli jest do 1.1 mpi i 1.2 8v ale wolałbym mag sport trochę poczytałem i był bardzo chwalony i polecany
_________________
https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q


https://www.facebook.com/CentoPassion/
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-08-2017, 20:20   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Bierz dexcraft i się nie zastanawiaj-to kopia abartha, osobiście testowana na hamowni, i jest w kilka dni,jest z kompozytów mniej się nagrzewa niż metalowe i jakoś wygląda. Doloty węglarskiego nie są złe,jeżeli chodzi o przyrosty czy zastosowane rozwiązania(komora kompensacyjna, strumienica dolotu), Polski stożek protona(na gąbkowy się nie pisz, bo szybko zajedziesz pierścienie), tylko wszysko cool ale temp. zabija przyrosty-chyba, że wpakujesz to w airbox simoty-tak zrobiłem w pandolocie 1.2.8v + kawałek rury ssawnej od fabrycznego ujęcia w zderzaku i teraz czuć że to lepiej trochę reaguje na gaz , a w sc dexcraft+ airbox simoty i 3,3km/9nm doszło-łapie zimne po kątem nad chłodnicą klimy-co tu też było wyzwaniem-stożek był bo był ale temp. i brak bezpośrednie strugi na stożek marnował efekt(oprócz zimnych dni, bez klimy z czystym sumienie dexcraft, o dolocie górnego wiem, tyle, że gość go kupił naczekał się wymienił stożek na K&N dał do strojenia Śtrózikowi, ten mu powiedział, że na tym dolocie nie wystroi dobrze chyba, że na PB100, zmienił na dexcraft i jest zadowolony.W mpi dolot jest prosty jak konstrukcja cepa, kilka kolanek w 1.2 8v 75 kupujesz normalnie wersję Torgue pozycjonujesz i oddzielasz od gorącego i masz dobry dolot.Węglarski trochę jak Chojnacki czy Godula człowiek starej daty-lekki mitoman w rozmowie i przyrostach na wydechu czy dolocie tym się nie sugeruj:-)
 
 
 
junioras7 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 503
Skąd: Bath
Wysłany: 04-08-2017, 21:44   
   Bolid: Seicento 1.1 mpi


dziękuję za informacje tak mnie przkonaleś że biorę dexfrafta jeszcze raz wielkie dzięki a jeśli chodzi o air box simoty to który model? :beer:
_________________
https://www.youtube.com/c...4KbL5pXiMRvsv0Q


https://www.facebook.com/CentoPassion/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum