FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana zacisków pod tarcze 240mm
Autor Wiadomość
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 04-05-2016, 19:30   Zmiana zacisków pod tarcze 240mm
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


Witam.
Mam pytanie czy przy zmianie na wieksze tarcze należy wymienić również piaste bądź całe zwrotnice?

Właśnie chciałem wymienić u siebie a tu zonk.
Po dokreceniu jarzma okazuje sie że tarcza nie dolega do piasty ponieważ chaczy o jarzmo.

Musze wymienić piaste bać całą zwrotnice?
Zacik i jarzmo pochodzą ze stilo.
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-05-2016, 22:13   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Na pewno nic nie trzeba wymieniać. A tarcze od czego dałeś? Pewnie tarcze nie są odpowiednie.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
etyl77 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 207
Skąd: Suwałki
Wysłany: 04-05-2016, 22:17   
   Bolid: był czarnuch jest bravo


masz dwa wyjścia: iść na wojnę albo się ożenić. Jak się ożenisz toś przepadł, a jak się nie ożenisz, to masz dwa wyjścia. Albo pójdziesz do wojska, albo nie pójdziesz. Jak nie pójdziesz toś przepadł, a jak pójdziesz to masz dwa wyjścia. Albo pójdziesz na wojenkę, albo nie pójdziesz na wojenkę. Jak nie pójdziesz na wojenkę toś przepadł, a jak pójdziesz na wojenkę to masz dwa wyjścia. Albo Cię zastrzelą albo Cię nie zastrzelą. Jak Cię nie zastrzelą toś przepadł. A jak Cię zastrzelą to masz dwa wyjścia. Albo Cię pochowają pod brzózką, albo pod dębem. Jak Cię pochowają pod brzózką toś przepadł. A jak Cię pochowają pod dębem to masz dwa wyjścia. Albo Cię przerobią na książki, albo na papier toaletowy. Jak Cię przerobią na książki toś przepadł. A jak Cię przerobią na papier toaletowy to masz dwa wyjścia. Albo będziesz służył mężczyznom, albo kobietom. Jak będziesz służył mężczyznom toś przepadł, a jak będziesz służył kobietom to masz dwa wyjścia. Albo będziesz służył z tyłu albo z przodu. Jak będziesz służył z tyłu toś przepadł, a jak będziesz służył z przodu to będzie to samo jak byś się ożenił.


Sorry a off top :D ale na serio masz dwa wyjścia
albo szlifujesz jarzmo tak by tarcza pasowała - przy tej opcji masz cały dzień z kątówką w ręku
albo dajesz dystans pod tarcze
Ja szlifowałem jarzma w obu przypadkach palio 240mm i albea 257mm
Poszperaj, był temat.
_________________
Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka.
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 04-05-2016, 23:17   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


etyl77 napisał/a:
ale na serio masz dwa wyjścia
albo szlifujesz jarzmo tak by tarcza pasowała - przy tej opcji masz cały dzień z kątówką w ręku
albo dajesz dystans pod tarcze
Ja szlifowałem jarzma w obu przypadkach palio 240mm i albea 257mm
Poszperaj, był temat.

A są jakieś tarcze które pasują plug&play czy wszystkie 257mm obojętnie z jakiego fiata nie pasują bez dystansu albo szlifowania jarzma? Ciekawe w takim razie czy mnie też nie czeka szlifowanie jarzm albo dorabianie dystansów bo wkrótce też zakładam 257 (tarcze, klocki, zaciski z marea/bravo) i myślałem, że wszystko będzie plug&play :evil:
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 05-05-2016, 06:05   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


Cały komplet to siena czyli jarzmo,zacisk,tarcze i klocki i sa pod tarcze 240mm.
Tarcza pasuje od stilo tylko tak jak napisał przedmówca bedzie trzeba toczyć jarzmo bo jesli dam dystans to prawie caly kołnierz zniknie.
Problem mam tylko z klockiem bo cos nie oasuje ale go sie zmieni.

etyl77 wczoraj na szybko wprost z garażu pisałem bo jak zobaczylem że cos nie pasuje to delikatnie sie poirytowałem...

barkor z tego co czytałem to chyba trzeba ruszać te jarzma zeby było ok choc tak głęboko nie ruszałem.
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
Cyb0rg 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2016
Posty: 57
Skąd: Polska Centralna ;)
Wysłany: 06-05-2016, 23:21   
   Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r.


etyl77 napisał/a:
masz dwa wyjścia: ....

Brawo. Się popłakałem ze śmiechu :D
 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 11-05-2016, 06:27   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


etyl77 napisał/a:
szlifujesz jarzmo tak by tarcza pasowała

Podobno trzeba obrobić o 4-5mm. Grubość jarzma to 10mm czy w takiej sytuacji jarzmo nie bedzie za bardzo osłabione?
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11-05-2016, 11:09   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Fast1028, Skoro pakujesz wentyle 240mm to dobierz odpowiednią tarczę i nie będzie trzeba nic drutować w postaci szlifowania jarzm. Pasuje podobno tarcza od pandy 1.2 4x4, która ma wysokość 40,5mm (były też inne, więc trzeba szukać konkretnie o tej wysokości).
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 16-05-2016, 20:13   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


barkor napisał/a:
Fast1028, Skoro pakujesz wentyle 240mm to dobierz odpowiednią tarczę i nie będzie trzeba nic drutować w postaci szlifowania jarzm. Pasuje podobno tarcza od pandy 1.2 4x4, która ma wysokość 40,5mm (były też inne, więc trzeba szukać konkretnie o tej wysokości).


Kupiłem wcześniej i nie mogłem je zwrócić ;/
Jarzma zostały sfrezowane o 5mm i teraz pasuje wszystko idealnie.
barkor chyba faktycznie z pandy mają sens bo te ze sieny mają ok 47mm.
Daj znać czy Tobie bez problemu spasowały.
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum