Zmiana zacisków pod tarcze 240mm |
Autor |
Wiadomość |
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 04-05-2016, 19:30 Zmiana zacisków pod tarcze 240mm
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Witam.
Mam pytanie czy przy zmianie na wieksze tarcze należy wymienić również piaste bądź całe zwrotnice?
Właśnie chciałem wymienić u siebie a tu zonk.
Po dokreceniu jarzma okazuje sie że tarcza nie dolega do piasty ponieważ chaczy o jarzmo.
Musze wymienić piaste bać całą zwrotnice?
Zacik i jarzmo pochodzą ze stilo. |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-05-2016, 22:13
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Na pewno nic nie trzeba wymieniać. A tarcze od czego dałeś? Pewnie tarcze nie są odpowiednie. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
etyl77
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 04-05-2016, 22:17
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
masz dwa wyjścia: iść na wojnę albo się ożenić. Jak się ożenisz toś przepadł, a jak się nie ożenisz, to masz dwa wyjścia. Albo pójdziesz do wojska, albo nie pójdziesz. Jak nie pójdziesz toś przepadł, a jak pójdziesz to masz dwa wyjścia. Albo pójdziesz na wojenkę, albo nie pójdziesz na wojenkę. Jak nie pójdziesz na wojenkę toś przepadł, a jak pójdziesz na wojenkę to masz dwa wyjścia. Albo Cię zastrzelą albo Cię nie zastrzelą. Jak Cię nie zastrzelą toś przepadł. A jak Cię zastrzelą to masz dwa wyjścia. Albo Cię pochowają pod brzózką, albo pod dębem. Jak Cię pochowają pod brzózką toś przepadł. A jak Cię pochowają pod dębem to masz dwa wyjścia. Albo Cię przerobią na książki, albo na papier toaletowy. Jak Cię przerobią na książki toś przepadł. A jak Cię przerobią na papier toaletowy to masz dwa wyjścia. Albo będziesz służył mężczyznom, albo kobietom. Jak będziesz służył mężczyznom toś przepadł, a jak będziesz służył kobietom to masz dwa wyjścia. Albo będziesz służył z tyłu albo z przodu. Jak będziesz służył z tyłu toś przepadł, a jak będziesz służył z przodu to będzie to samo jak byś się ożenił.
Sorry a off top ale na serio masz dwa wyjścia
albo szlifujesz jarzmo tak by tarcza pasowała - przy tej opcji masz cały dzień z kątówką w ręku
albo dajesz dystans pod tarcze
Ja szlifowałem jarzma w obu przypadkach palio 240mm i albea 257mm
Poszperaj, był temat. |
_________________ Sprzedam czerwoną podsufitkę, pasy, klamki, zamki, wkładki + stacyjka. |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-05-2016, 23:17
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
etyl77 napisał/a: | ale na serio masz dwa wyjścia
albo szlifujesz jarzmo tak by tarcza pasowała - przy tej opcji masz cały dzień z kątówką w ręku
albo dajesz dystans pod tarcze
Ja szlifowałem jarzma w obu przypadkach palio 240mm i albea 257mm
Poszperaj, był temat. |
A są jakieś tarcze które pasują plug&play czy wszystkie 257mm obojętnie z jakiego fiata nie pasują bez dystansu albo szlifowania jarzma? Ciekawe w takim razie czy mnie też nie czeka szlifowanie jarzm albo dorabianie dystansów bo wkrótce też zakładam 257 (tarcze, klocki, zaciski z marea/bravo) i myślałem, że wszystko będzie plug&play |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 05-05-2016, 06:05
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Cały komplet to siena czyli jarzmo,zacisk,tarcze i klocki i sa pod tarcze 240mm.
Tarcza pasuje od stilo tylko tak jak napisał przedmówca bedzie trzeba toczyć jarzmo bo jesli dam dystans to prawie caly kołnierz zniknie.
Problem mam tylko z klockiem bo cos nie oasuje ale go sie zmieni.
etyl77 wczoraj na szybko wprost z garażu pisałem bo jak zobaczylem że cos nie pasuje to delikatnie sie poirytowałem...
barkor z tego co czytałem to chyba trzeba ruszać te jarzma zeby było ok choc tak głęboko nie ruszałem. |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
Cyb0rg
Bywalec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2016 Posty: 57 Skąd: Polska Centralna ;)
|
Wysłany: 06-05-2016, 23:21
Bolid: Seicento - VAN , 1.1 MPI 2004r. |
|
|
etyl77 napisał/a: | masz dwa wyjścia: .... |
Brawo. Się popłakałem ze śmiechu |
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 11-05-2016, 06:27
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
etyl77 napisał/a: | szlifujesz jarzmo tak by tarcza pasowała |
Podobno trzeba obrobić o 4-5mm. Grubość jarzma to 10mm czy w takiej sytuacji jarzmo nie bedzie za bardzo osłabione? |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11-05-2016, 11:09
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Fast1028, Skoro pakujesz wentyle 240mm to dobierz odpowiednią tarczę i nie będzie trzeba nic drutować w postaci szlifowania jarzm. Pasuje podobno tarcza od pandy 1.2 4x4, która ma wysokość 40,5mm (były też inne, więc trzeba szukać konkretnie o tej wysokości). |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
Fast1028
Nałogowiec
Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 16-05-2016, 20:13
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
barkor napisał/a: | Fast1028, Skoro pakujesz wentyle 240mm to dobierz odpowiednią tarczę i nie będzie trzeba nic drutować w postaci szlifowania jarzm. Pasuje podobno tarcza od pandy 1.2 4x4, która ma wysokość 40,5mm (były też inne, więc trzeba szukać konkretnie o tej wysokości). |
Kupiłem wcześniej i nie mogłem je zwrócić
Jarzma zostały sfrezowane o 5mm i teraz pasuje wszystko idealnie.
barkor chyba faktycznie z pandy mają sens bo te ze sieny mają ok 47mm.
Daj znać czy Tobie bez problemu spasowały. |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
|
|