FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
1.1 turbo?
Autor Wiadomość
kosa_kosa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-05-2016, 21:09   1.1 turbo?
   Bolid: Seicento 1.1


Witam mam takie pytanie . Widziałem seja 1.1 dmuchnietego turbem na 0.8 bara wiecie nmoze co jest motrzebne mam turbo od VW 2.5 tdi zmienna geometrianwiec myślę ze by moglo byc ale czekam na wasze wypowiedzi .Pozdrawiam
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 29-05-2016, 21:17   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Ze zmienną geometrią raczej odpadają...
A po drugie za wielka jest pod 1.1
Szukaj coś pokroju k003, td04, turbinki ihi z tjeta...

A co do reszty to wiadomo... przekładka odprężająca, większe wtryski, pompa 3b
Zrobienie chłodzenia smarowania turbiny
Ulepienie kolektorów dolotowego wydechowe, IC, jakieś zegaraki kontrolne
A na koniec jakaś świnka i strojenie
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
kosa_kosa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-05-2016, 21:20   
   Bolid: Seicento 1.1


A jeśli chodzi o pompa kto może pomoc w zmianie mapy ?
 
 
kosa_kosa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-05-2016, 21:21   
   Bolid: Seicento 1.1


Kompa..
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 29-05-2016, 21:28   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Chyba najlepsza opcja to kupno ecumastera DET i wystrojenie na nim
Bo ori fiatowski sterownik mało kto ogarnia, a przy Decie masz sporo więcej możiwości
Od hamowani drogowej po procedure startu itp
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
kosa_kosa 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Maj 2016
Posty: 6
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-05-2016, 21:29   
   Bolid: Seicento 1.1


Wielkie dzięki kolegi . Pozdrawiam .
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 29-05-2016, 21:49   
   Bolid: Seicento


proshotter, dużo roboty z tym ecumasterem DET bo cena to wiadoma :wink:
_________________

 
 
Bartu 
Bywalec

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 30-05-2016, 07:48   
   Bolid: Sei, Subaru STI


Dużo mniej roboty jest z DET-em niż z ori sterownikiem. DET-a można podłączyć i wystroić w jeden dzień a fabrycznego kompa jest nieco ciężej ogarnąć żeby jeździł 100% płynnie i wykorzystać maksymalnie cały potencjał (zwłaszcza w MPI). Generalnie temat przerabiałem i nie warto utrudniać - bierz DET-a a jak się znudzi to zawsze możesz go sprzedać za rozsądne pieniądze. Zapytaj użytkownika Karol92 miał cały zestaw wraz z wystrojonym przeze mnie DET-em do sprzedania za rozsądne pieniądze. Pompowało to pięknie z bardzo płaskim momentem.
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 30-05-2016, 19:39   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


roach napisał/a:
proshotter, dużo roboty z tym ecumasterem DET bo cena to wiadoma :wink:


Z teorii nie...
Z praktyki nie wiem bo nie mam ;)
Ja swoje n/a stroiłem na ori kompie, i jakoś to jedzie.
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 30-05-2016, 20:33   
   Bolid: Seicento


proshotter, eh może na przyszły sezon... :))
_________________

 
 
Bartu 
Bywalec

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 01-06-2016, 08:44   
   Bolid: Sei, Subaru STI


proshotter napisał/a:
roach napisał/a:
proshotter, dużo roboty z tym ecumasterem DET bo cena to wiadoma :wink:


Z teorii nie...
Z praktyki nie wiem bo nie mam ;)
Ja swoje n/a stroiłem na ori kompie, i jakoś to jedzie.



Przy n/a jest inna gadka. Wszystkie czujniki masz na miejscu i kwestia tylko obrobienia tabel zapłonu / wtrysku. Przy turbo to kompletnie się zmienia bo masz nadciśnienie -> zmieniasz map sensor na nadciśnieniowy (ori masz od 0,1 bar do 1,1 bar) 0,1 - 3,0 bar. Wtedy wszystkie skale trafia szlag i jest grzebania trochę przy kodzie. Jest to wykonalne ale czasochłonne :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum