1.1 turbo? |
Autor |
Wiadomość |
kosa_kosa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-05-2016, 21:09 1.1 turbo?
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Witam mam takie pytanie . Widziałem seja 1.1 dmuchnietego turbem na 0.8 bara wiecie nmoze co jest motrzebne mam turbo od VW 2.5 tdi zmienna geometrianwiec myślę ze by moglo byc ale czekam na wasze wypowiedzi .Pozdrawiam |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 29-05-2016, 21:17
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Ze zmienną geometrią raczej odpadają...
A po drugie za wielka jest pod 1.1
Szukaj coś pokroju k003, td04, turbinki ihi z tjeta...
A co do reszty to wiadomo... przekładka odprężająca, większe wtryski, pompa 3b
Zrobienie chłodzenia smarowania turbiny
Ulepienie kolektorów dolotowego wydechowe, IC, jakieś zegaraki kontrolne
A na koniec jakaś świnka i strojenie |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
kosa_kosa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-05-2016, 21:20
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
A jeśli chodzi o pompa kto może pomoc w zmianie mapy ? |
|
|
|
|
kosa_kosa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-05-2016, 21:21
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Kompa.. |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 29-05-2016, 21:28
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Chyba najlepsza opcja to kupno ecumastera DET i wystrojenie na nim
Bo ori fiatowski sterownik mało kto ogarnia, a przy Decie masz sporo więcej możiwości
Od hamowani drogowej po procedure startu itp |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
kosa_kosa
nówka sztuka ;)
Dołączył: 06 Maj 2016 Posty: 6 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-05-2016, 21:29
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Wielkie dzięki kolegi . Pozdrawiam . |
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 29-05-2016, 21:49
Bolid: Seicento |
|
|
proshotter, dużo roboty z tym ecumasterem DET bo cena to wiadoma |
_________________
|
|
|
|
|
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 30-05-2016, 07:48
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
Dużo mniej roboty jest z DET-em niż z ori sterownikiem. DET-a można podłączyć i wystroić w jeden dzień a fabrycznego kompa jest nieco ciężej ogarnąć żeby jeździł 100% płynnie i wykorzystać maksymalnie cały potencjał (zwłaszcza w MPI). Generalnie temat przerabiałem i nie warto utrudniać - bierz DET-a a jak się znudzi to zawsze możesz go sprzedać za rozsądne pieniądze. Zapytaj użytkownika Karol92 miał cały zestaw wraz z wystrojonym przeze mnie DET-em do sprzedania za rozsądne pieniądze. Pompowało to pięknie z bardzo płaskim momentem. |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 30-05-2016, 19:39
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
roach napisał/a: | proshotter, dużo roboty z tym ecumasterem DET bo cena to wiadoma |
Z teorii nie...
Z praktyki nie wiem bo nie mam
Ja swoje n/a stroiłem na ori kompie, i jakoś to jedzie. |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
roach
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 30-05-2016, 20:33
Bolid: Seicento |
|
|
proshotter, eh może na przyszły sezon... |
_________________
|
|
|
|
|
Bartu
Bywalec
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 70 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 01-06-2016, 08:44
Bolid: Sei, Subaru STI |
|
|
proshotter napisał/a: | roach napisał/a: | proshotter, dużo roboty z tym ecumasterem DET bo cena to wiadoma |
Z teorii nie...
Z praktyki nie wiem bo nie mam
Ja swoje n/a stroiłem na ori kompie, i jakoś to jedzie. |
Przy n/a jest inna gadka. Wszystkie czujniki masz na miejscu i kwestia tylko obrobienia tabel zapłonu / wtrysku. Przy turbo to kompletnie się zmienia bo masz nadciśnienie zmieniasz map sensor na nadciśnieniowy (ori masz od 0,1 bar do 1,1 bar) 0,1 - 3,0 bar. Wtedy wszystkie skale trafia szlag i jest grzebania trochę przy kodzie. Jest to wykonalne ale czasochłonne |
|
|
|
|
|