Kopci |
Autor |
Wiadomość |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-06-2016, 11:10
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Ci w niej widzisz? Ten sam badziew co reszta tylko z czarną szybką.
Wskaźnik ma być dokładny, to jest podstawa. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
proshotter
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 03-06-2016, 15:11
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Miałeś, testowałeś serię SM że tak sceptycznie podchodzisz ?
Według mnie za te pieniądze bardzo sensowny wybór...
Z zewnątrz niczym nie ustępują tym droższym, sondy w SM masz inne zegary mają procedurę startu są na krokowych...
Jedyna wada to właśnie głośna praca silniczków krokowych.
Co do dokładności tragedii nie ma, nie oczekujmy ze będzie on tak dokładny jak zegar za 800zł Kiedyś porównywam ciśnienie oleju z zegarem Defi i wyniki były zbliżone.
Wiadomo lepsze Greddy,Defi, ale to troszkę inna półka cenowa
Do strojenie rozumiem że trzeba mega dokałdne zegary, ale do codziennego upalania i kontrolowania parametrów to chyba przerost formy nad rteścią... autogałgany wystarczą |
_________________
Sc 1.4 16v
YT
 |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-06-2016, 18:16
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
No miałem, boost z przeklamaniem 0.4bar i z tą gownianą szybką przez którą pół roku nic nie było widać przy popołudniowej jeździe, zwłaszcza jesienią
Faktycznie super sprzęt |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
sebekle
Nałogowiec
Pomógł: 6 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Sie 2015 Posty: 292 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 04-06-2016, 00:46
Bolid: Seicento 900 |
|
|
ja miałem zwykły z allegro autogauge do turbo bez krokowego i pokazywał dobrze. jakiś felerny egzemplarz mi się trafił pewnie bo też takie opinie usłyszałem że to dobre raczej do zadawania szyku pod remizą |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 06-06-2016, 18:22
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Puki co nie mam zamiaru zegary zmieniać
Wracając do całej kwestii z kopceniem.
Dziś zauważyłem ,że turbo zaczęło mi mniej pompować, dokładnie do 0,5 bar. Poza tym na biegu jałowym obroty na zagrzanym silniku są nie co wyższe jak również ciężej schodzi na niższe obroty z wyższych ( nieco więcej czasu to zajmuje).
Powodem zaistniałej sytuacji był wężyk który się wysunął z bloff off-a. Drugi jego koniec jest wmontowany do kolektora ssącego. Po podłączeniu wszystko wróciło do normy.
Dlaczego o tym pisze Ponieważ gdy go podłączyłem po chwili zaczął kopcić I tak w kółko.
Dlaczego kopci tylko w tedy gdy ten wężyk jest podłączony
Jeszcze tego nie sprawdziłem ale może to on jest powodem zaistniałej sytuacji |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 06-06-2016, 19:19
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Czyli turbina leje przy obciążeniu.
PS
Ale masz burdel pod maską |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
perimam
nówka sztuka ;)
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 13 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 06-06-2016, 21:27
Bolid: sc |
|
|
Turbosprezarka nie moze lac pod obciazeniem (jezeli nie ma luzu na lozysku) tam jest odrzutnik oleju. Nawet jesli nie bylo by pierscienia to na obrotach olej nie poleci. Tym bardziej ze zeliwo suche.[/i] |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 06-06-2016, 23:22
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Luz na wirniku turba sprawdzałem ale nie wyczułem go.
Ten przewód musi być podłączony
Bajzel jest ale ogarne... |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-06-2016, 09:41
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Fast1028 napisał/a: | Luz na wirniku turba sprawdzałem ale nie wyczułem go. | luz musi być. Nawet koma ma luz który znika po odpaleniu (olej + temp). A w uzywce wirnik wyrobiony jak majtki w kroku |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 07-06-2016, 14:17
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Z tego co wiem to turbina musi miec luz poprzeczny za to luz wzdłużny jest nie wskazany.
I u mnie tak właśnie jest. Jest luz tylko poprzeczny. |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-06-2016, 16:00
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
Ja miałem na garażu ropniaka 2.0 gdzie T lała jak z wiadra choć nie było dużych luzów. Po prostu 260tyś nalotu wykończyło uszczelnienia.
W twoim to chyba jednak silnik na rozbiórkę i bez pierdzielenia mierzenie całości. Tylko wtedy wiesz ci jest . |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 07-06-2016, 16:49
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
i tak bede musial zrobić
Tylko co to za wężyk jest?
I dlaczego gdy nie jest podłączony przestaje tak bardzo kopcic? |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
cinkus11
nówka sztuka ;)
Dołączył: 17 Cze 2016 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-06-2016, 17:00
Bolid: Fiat Stilo |
|
|
kopcenie przy 1 odpaleniu to normalne ..
jak kopci pozniej tzn że bierze olej i gdzieś jest nieszczelność |
_________________ Kamagra Zobaczhttp://www.aptekakamagra.pl |
|
|
|
 |
X-raT
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-06-2016, 13:03
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
cinkus11 napisał/a: | kopcenie przy 1 odpaleniu to normalne .. |
Masz na myśli pierwsze palenie po remoncie? To tak. Ale kolejne nie mają dymka puścić nie mówiąc o kopceniu jak dwusuw. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
 |
|
|
|
 |
|