FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr stozkowy w LPG
Autor Wiadomość
Seicentokuba1.1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 15
Skąd: Ślask
Wysłany: 07-02-2018, 08:59   Filtr stozkowy w LPG
   Bolid: Seicento 1.1


Witam. Jestem na etapie planowania głowicy w moim 1.1 mpi. Pytanie dotyczy, czy moge zastąpic seryjny dolit czyms takim dolot z filtrem stozkowym.;
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7157034856
Posiadam instalacje LPG Stag 300. 4 generacji sekwencja.
Jak juz mam wszystko rozebrane chce usunac katakizator. Czekam na wasze opinie.
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 07-02-2018, 19:12   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


Bez katalizatora ? Nie przejdzie przeglądu .
 
 
jędrek 
Nałogowiec

Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Cze 2014
Posty: 702
Skąd: tarnów
Wysłany: 07-02-2018, 19:24   
   Bolid: seicento 899


Zawsze można usunąć wkład z kata. Gorzej jak będą sprawdzać spaliny to problem. W sumie też mam pustego kata :-?
 
 
Seicentokuba1.1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 15
Skąd: Ślask
Wysłany: 07-02-2018, 19:55   
   Bolid: Seicento 1.1


Juz po operacji. Pospawalem, wyglada jak oryginal, tylko, ze puste w srodku. A co myslicoe o tym stozku?
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2018, 23:38   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Akurat wybrałeś najgorsze badziewie-filtr i cały układ byle tylko był-nic nie daje poza dźwiękiem. Tu masz sprawdzony dolot : http://www.dexcraft.pl/uk...ankowympi.html, który dodaje parę NM i 3-4km max, ale do tego trzeba wyregulować gaz bo będzię pewnie na 90% za ubogo i ani efektu ani ekonomii bo temp. w komorach znacznie wzrośnie.
Temat kata w MPi-powiem tak,wypatroszenie oprócz tego kiedy nie jest zapchany/wykruszony nie daje wyczuwalnych efektów,kwestie legalności znasz.

http://www.dexcraft.pl/uk...yankowympi.html
Planowanie głowicy z gazem i seryjnym wałkiem więcej niż 0,5 mm mija się z celem, a jedyną zmianą będzie większa temp. w silniku. Zarówno dolot jak i splanowana głowiuca dla uzyskania efektów będzie wymagała regulacji składu mieszanki i luzów zaworowych i zimniejszych o oczko świec-jak masz NP. NGK 6 to kup 7 przed końcówką E(ES).
 
 
 
Seicentokuba1.1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 15
Skąd: Ślask
Wysłany: 08-02-2018, 18:20   
   Bolid: Seicento 1.1


Głowice dalem do planowania, bo wydmuchalo uszczelke. Kata wyciolem bo mi wywalalo bład kata i sondy 2, katalizator faktycznie byl zatkany. A o filtr stozkowy pytalem z ciekaosci. Szczerze to dolot ktory mi podeslales troche kosztuje. Na szczęscie remont robie sam wiec koszty zamkne na cenie ok 500 zl.
 
 
MichałFIAT 
Nałogowiec

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2015
Posty: 165
Skąd: mazowsze
Wysłany: 08-02-2018, 19:33   
   Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r


W najbliższym czasie, wejdą nowe zmiany dotyczące czystości spalin i ci sami panowie którzy wycinali katalizatory i dpf-y będą je wspawywać z powrotem tylko koszt będzie nieco inny😉
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-02-2018, 01:15   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


Seicentokuba1.1 napisał/a:
Głowice dalem do planowania, bo wydmuchalo uszczelke. Kata wyciolem bo mi wywalalo bład kata i sondy 2, katalizator faktycznie byl zatkany. A o filtr stozkowy pytalem z ciekaosci. Szczerze to dolot ktory mi podeslales troche kosztuje. Na szczęscie remont robie sam wiec koszty zamkne na cenie ok 500 zl.

Dolot,trochę kosztuje,ale trochę daje, zawsze jest opcja który kosztuje mniej, nic nie daje ,a stożek Aomy pięknie przepusza syf do cylindrów.;ale jest stożek:-), Seryjne puchy w spi/mpi mocno kumulują ciepłe powietrze i aż się prosi o stożek z dolotem policzonym,odseparowanym,bo różnica jest nie tylko na hamowni.
 
 
 
romek31 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 13 Cze 2018
Posty: 2
Skąd: Lublin
Wysłany: 13-06-2018, 13:49   
   Bolid: Seicento


Moim zdaniem lepiej wsadzić lepszy filtr zwykły, niż kombinować ze stożkowym. Zwłaszcza, że jest tam mało miejsca, a stożek ma sens tylko wtedy, gdy jest odsunięty od silnika. Ostatnio wymieniałem filtr u siebie i kupiłem taki https://www.ucando.pl/p/f...N-KVJ1ISKGSSZ-8. Bardzo dobrze wykonany, polecam!
 
 
Paweł1984 
spamer team
Jasper84

Pomógł: 160 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 1212
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-06-2018, 23:56   
   Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance


....a wiesz kto robi dla Mayle Knecht,dla Knechta Filtron :wink: po części i koło się zamyka....nie lepiej na dożywocie wkładkę bawełnianą K&N i co roku uprać?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania - Mapa Forum