Filtr stozkowy w LPG |
Autor |
Wiadomość |
Seicentokuba1.1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Paź 2017 Posty: 15 Skąd: Ślask
|
Wysłany: 07-02-2018, 08:59 Filtr stozkowy w LPG
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Witam. Jestem na etapie planowania głowicy w moim 1.1 mpi. Pytanie dotyczy, czy moge zastąpic seryjny dolit czyms takim dolot z filtrem stozkowym.;
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7157034856
Posiadam instalacje LPG Stag 300. 4 generacji sekwencja.
Jak juz mam wszystko rozebrane chce usunac katakizator. Czekam na wasze opinie. |
|
|
|
 |
MichałFIAT
Nałogowiec
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 165 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 07-02-2018, 19:12
Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r |
|
|
Bez katalizatora ? Nie przejdzie przeglądu . |
|
|
|
 |
jędrek
Nałogowiec
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 03 Cze 2014 Posty: 702 Skąd: tarnów
|
Wysłany: 07-02-2018, 19:24
Bolid: seicento 899 |
|
|
Zawsze można usunąć wkład z kata. Gorzej jak będą sprawdzać spaliny to problem. W sumie też mam pustego kata |
|
|
|
 |
Seicentokuba1.1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Paź 2017 Posty: 15 Skąd: Ślask
|
Wysłany: 07-02-2018, 19:55
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Juz po operacji. Pospawalem, wyglada jak oryginal, tylko, ze puste w srodku. A co myslicoe o tym stozku? |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-02-2018, 23:38
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Akurat wybrałeś najgorsze badziewie-filtr i cały układ byle tylko był-nic nie daje poza dźwiękiem. Tu masz sprawdzony dolot : http://www.dexcraft.pl/uk...ankowympi.html, który dodaje parę NM i 3-4km max, ale do tego trzeba wyregulować gaz bo będzię pewnie na 90% za ubogo i ani efektu ani ekonomii bo temp. w komorach znacznie wzrośnie.
Temat kata w MPi-powiem tak,wypatroszenie oprócz tego kiedy nie jest zapchany/wykruszony nie daje wyczuwalnych efektów,kwestie legalności znasz.
http://www.dexcraft.pl/uk...yankowympi.html
Planowanie głowicy z gazem i seryjnym wałkiem więcej niż 0,5 mm mija się z celem, a jedyną zmianą będzie większa temp. w silniku. Zarówno dolot jak i splanowana głowiuca dla uzyskania efektów będzie wymagała regulacji składu mieszanki i luzów zaworowych i zimniejszych o oczko świec-jak masz NP. NGK 6 to kup 7 przed końcówką E(ES). |
|
|
|
 |
Seicentokuba1.1
nówka sztuka ;)
Dołączył: 21 Paź 2017 Posty: 15 Skąd: Ślask
|
Wysłany: 08-02-2018, 18:20
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
Głowice dalem do planowania, bo wydmuchalo uszczelke. Kata wyciolem bo mi wywalalo bład kata i sondy 2, katalizator faktycznie byl zatkany. A o filtr stozkowy pytalem z ciekaosci. Szczerze to dolot ktory mi podeslales troche kosztuje. Na szczęscie remont robie sam wiec koszty zamkne na cenie ok 500 zl. |
|
|
|
 |
MichałFIAT
Nałogowiec
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Lut 2015 Posty: 165 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 08-02-2018, 19:33
Bolid: seicento 1,1 2002r i 2003r |
|
|
W najbliższym czasie, wejdą nowe zmiany dotyczące czystości spalin i ci sami panowie którzy wycinali katalizatory i dpf-y będą je wspawywać z powrotem tylko koszt będzie nieco inny😉 |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-02-2018, 01:15
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Seicentokuba1.1 napisał/a: | Głowice dalem do planowania, bo wydmuchalo uszczelke. Kata wyciolem bo mi wywalalo bład kata i sondy 2, katalizator faktycznie byl zatkany. A o filtr stozkowy pytalem z ciekaosci. Szczerze to dolot ktory mi podeslales troche kosztuje. Na szczęscie remont robie sam wiec koszty zamkne na cenie ok 500 zl. |
Dolot,trochę kosztuje,ale trochę daje, zawsze jest opcja który kosztuje mniej, nic nie daje ,a stożek Aomy pięknie przepusza syf do cylindrów.;ale jest stożek:-), Seryjne puchy w spi/mpi mocno kumulują ciepłe powietrze i aż się prosi o stożek z dolotem policzonym,odseparowanym,bo różnica jest nie tylko na hamowni. |
|
|
|
 |
romek31
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Cze 2018 Posty: 2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-06-2018, 13:49
Bolid: Seicento |
|
|
Moim zdaniem lepiej wsadzić lepszy filtr zwykły, niż kombinować ze stożkowym. Zwłaszcza, że jest tam mało miejsca, a stożek ma sens tylko wtedy, gdy jest odsunięty od silnika. Ostatnio wymieniałem filtr u siebie i kupiłem taki https://www.ucando.pl/p/f...N-KVJ1ISKGSSZ-8. Bardzo dobrze wykonany, polecam! |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-06-2018, 23:56
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
....a wiesz kto robi dla Mayle Knecht,dla Knechta Filtron po części i koło się zamyka....nie lepiej na dożywocie wkładkę bawełnianą K&N i co roku uprać? |
|
|
|
 |
|