KROKOWY LOKALIZACJA |
Autor |
Wiadomość |
ToMzzi
nówka sztuka ;)

Wiek: 40 Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 15 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-05-2007, 10:46 KROKOWY LOKALIZACJA
Bolid: Ford Focus, a kiedys Seicento 1.1 s |
|
|
Witam!
Czy pomoze mi ktoś zlokalizowac silnik krokowy w seju 1.1 spi ? Mam tak mało miejsca pod macha, bo doszła jeszcze instalacja podtlenku propan butanu, ze nic nie idzie tam dostrzedz
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 12-05-2007, 11:02
Bolid: 1E 187 |
|
|
Odnajdz kolektor ssący to coś co przykrecone jest do bloku od strony szyby przedniej i na tym kolekktorze przyczepiona jest obudowa filtru powietrza i w tym kolektorze bedzie krokowiec |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
macher
Moderator
Pomógł: 448 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2149 Skąd: wioska wilków wlkp
|
Wysłany: 12-05-2007, 12:14
Bolid: były Seicento '99 900 + LPG, Panda 1100 |
|
|
Jeśli to SPI to jest ten silniczek krokowy na obudowie przepustnicy po przeciwnej stronie co linka przepustnicy. W kształcie walca i przykręcony dwoma śrubami typu Torx(gwiazdziste) .Zasilany czteroprzewodową wtyczką. Bardziej dogłębnie się nie wyjaśni . Znajduje sie po podniesieniu maski po prawej stronie przepustnicy usadowionej na kolektorze dolotowym.Oczywiście chodzi o silniczek krokowy regulatora biegu jałowego ... |
|
|
|
 |
Prezes124
FiatManiac

Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 26 Skąd: Ostrowiec ?w.
|
Wysłany: 18-08-2007, 21:15
Bolid: Sei 1.1 SPI '99 |
|
|
Da się taki silniczek wyczyścić w warunkach domowych? |
_________________ Weź tu nie klikaj... |
|
|
|
 |
mariusz-wawer [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2007, 21:22
|
|
|
NIE WIEM JAK JEST W SPI. W MPI - NIE. |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 18-08-2007, 21:44
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
Prezes124 napisał/a: | Da się taki silniczek wyczyścić w warunkach domowych? |
w SPI tak - benzyna ekstakcyjna - wykrec , zanurz w "kapieli" na kilka godzin , przedmuchaj sprezonym powietrzem , zamontuj - bedzie gralo
a jak nie pomoze (o ile to krokowy) to mozesz pobawic sie w elektronika :
i tak :
jak bedziesz mial krokowy na wierzchu to :
miernik i badamy opor silniczka :
opor miedzy stykami 1 i 4 oraz 2 i 3 powinien wynosic 53 Ohm jak nie to czesc do wymiany
pomiar dokonywany na zamontowanym silniczku krokowym przy zdjetej klemie masowej
mariusz-wawer napisał/a: | W MPI - NIE | |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez ADAMSKY 18-08-2007, 21:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Prezes124
FiatManiac

Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 26 Skąd: Ostrowiec ?w.
|
Wysłany: 18-08-2007, 21:51
Bolid: Sei 1.1 SPI '99 |
|
|
Dzięki
Pozdrawiam |
_________________ Weź tu nie klikaj... |
|
|
|
 |
Lukas100
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 5 Skąd: slask
|
Wysłany: 19-08-2007, 13:43
Bolid: seicento 1.1 |
|
|
witam ! A jak wygląda sytuacja w mpi z silnikiek krokowym czy jest tak jak spi czy da sie go wymontowac i przeczyscic |
|
|
|
 |
SZUBAR
Bywalec

Pomógł: 22 razy Wiek: 49 Dołączył: 11 Kwi 2007 Posty: 51 Skąd: KRAKÓW
|
|
|
|
 |
Lukas100
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 5 Skąd: slask
|
Wysłany: 19-08-2007, 13:54
Bolid: seicento 1.1 |
|
|
chodzi mi o to ze nie widziałem tam na nim zadnych srubek jak on tam jest wkrecany w ta przepustnice na allegro widziałem jakies dwie srubki sa na nim w moim nie ma czegos takiego czy do 100mpi jest inny jak do 900 |
|
|
|
 |
czempik [Usunięty]
|
Wysłany: 21-08-2007, 13:05
|
|
|
w mpi wykręciłem przepustnice (trzy śruby TORX) i przemyłem silnik krokowy
ale nie wiem ja trzeba by go wymienić to jak go zdemontować, to zamo tyczy się czyjnika położenia przepustnicy
nie wiem jak to jest montowane w obudowe przepustnicy |
Ostatnio zmieniony przez czempik 21-08-2007, 13:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
ADAMSKY
Nocny zwiadowca Nadworny Akustyk

Pomógł: 130 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Paź 2006 Posty: 547 Skąd: Pleszew
|
Wysłany: 21-08-2007, 18:55
Bolid: SC 1.1 SPI |
|
|
czempik napisał/a: | w mpi wykręciłem przepustnice |
ale w jakim celu ?
przed wymiana sprawdz oba czujniki elektrycznie (miernik) |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiDoR
Nadworny Mechanik AngelInADevil'sSuit

Pomógł: 111 razy Wiek: 43 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 900 Skąd: Miasto Europa
|
Wysłany: 21-08-2007, 20:16
Bolid: SIGNUM Z20NET '03, VB Caravan X16XEL '99 |
|
|
ADAMSKY, jak zawsze ma rację |
_________________
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae |
|
|
|
 |
FIGO-22
nówka sztuka ;)

Wiek: 40 Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 37 Skąd: szamotuły
|
|
|
|
 |
Prezes124
FiatManiac

Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 11 Sie 2007 Posty: 26 Skąd: Ostrowiec ?w.
|
Wysłany: 25-08-2007, 17:14
Bolid: Sei 1.1 SPI '99 |
|
|
ADAMSKY napisał/a: | w SPI tak - benzyna ekstakcyjna - wykrec , zanurz w "kapieli" na kilka godzin , przedmuchaj sprezonym powietrzem , zamontuj - bedzie gralo
|
Zabieram się ale... gdzieś wyczytałem, żeby raczej nie wyjmować krokowca bo bardzo łatwo uszkodzić grzybka i psiuuuuuuuu wymiana. Co Wy na to? Aaaa i jeszcze jedno... "kąpiel" mam rozumieć zanurzyć go w benz ekstr na kilka godzin? Nie chce zepsuć |
_________________ Weź tu nie klikaj... |
Ostatnio zmieniony przez Prezes124 25-08-2007, 17:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|