FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Linduś
14-01-2016, 17:11
Przygotowania do KJS
Autor Wiadomość
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 15-01-2016, 13:59   
   Bolid: Seicento S


a ten zestaw pzm+ eibacha springi na tor ( miedziana góra ) beda w sam raz ? a jakie wymiary opon polecacie do szerszenia ?
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 15-01-2016, 17:07   
   Bolid: Seicento


Na Miedzianej kolega który wygrywa K2 fiatem CC jeździ na PZM-1 :)
Sam też mam pzm+eibach i na torze radzi sobie to fajnie, chociaż mało mogę powiedzieć bo Fiatem udało mi się w tym roku tylko raz potestować na Superoesie i wrócił na warsztat :)
Robisz auto pod SuperOES ?

Co do opon to napewno gładki wyścigowy slick jeżeli chcesz trochę powalczyć w Kielcach.
A rozmiar to już zależy od auta ja sam składam seja do Kielc i mam tam slicki Dunlopa 16/53/13
ale raczej będę szukał szerszych jak się skończą.
 
 
ar2rek 
Nałogowiec


Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 117
Skąd: WKZ / WN
Wysłany: 15-01-2016, 23:47   
   Bolid: Czarny Abarth


PZM na tor jest dobre bo obniża i mocno utwardza auto, KJSy mają zróżnicowaną nawierzchnię i wyrypy

Jezdziłem kiedys na Exel-G+eibach, na drogę na codzień fajnie, do sportu nie polecam
 
 
PERSZING96PL 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-01-2016, 01:00   
   Bolid: CCS 1.1


B6 Sport, czy to jest naprawdę na pojedynczej rurze?
 
 
MC Grzechu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2013
Posty: 706
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-01-2016, 03:20   
   Bolid: Seicento 1.2 16v 6speed/Ibiza III 1.4 16v


Jeśli ma to być na tor to nie polecam KYB Excel-G bo będzie się gibać w zakrętach. Przerabiałem ten temat. Teraz mam PZM-1 i nie ma porównania.
_________________
Fiat Seicento Abarth 1.2 16v 6speed '98
Seat Ibiza Sport 1.4 16v '07

Było:
Fiat Punto II 1.9 JTD '00
Fiat Stilo 1.9 JTD '05
Fiat Grande Punto 1.4 16v '06
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-01-2016, 10:04   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


PERSZING96PL napisał/a:
[URL=http://www.bilsteinpolska.pl/sklep/34-bilstein-b6-sport?filter=true&
brand=154&model=579]B6 Sport[/URL], czy to jest naprawdę na pojedynczej rurze?


Na grubej nie robią od 2012 roku. Te na których śmigalem nabylem na all.
Wejdź na all i wpisz "b6 seicento".
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 16-01-2016, 13:43   
   Bolid: Seicento S


kubasfn napisał/a:
Na Miedzianej kolega który wygrywa K2 fiatem CC jeździ na PZM-1 :)
Sam też mam pzm+eibach i na torze radzi sobie to fajnie, chociaż mało mogę powiedzieć bo Fiatem udało mi się w tym roku tylko raz potestować na Superoesie i wrócił na warsztat :)
Robisz auto pod SuperOES ?

Co do opon to napewno gładki wyścigowy slick jeżeli chcesz trochę powalczyć w Kielcach.
A rozmiar to już zależy od auta ja sam składam seja do Kielc i mam tam slicki Dunlopa 16/53/13
ale raczej będę szukał szerszych jak się skończą.



Zgadza się ale na pierwsze superoes zamierzam jeździć na miedzianą górę bo mam najbliżej . Rozważałem siclki ale trzeba pare ładnych stówek na nie wyłożyć i to za używane .
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-01-2016, 23:39   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


SzerszeńKJS napisał/a:
Rozważałem siclki ale trzeba pare ładnych stówek na nie wyłożyć i to za używane .


Kolego - opony to podstawa. Jeśli "parę ładnych stówek" już teraz będzie dla Ciebie problemem to poważnie się zastanów co dalej.
Pomijam już oczywistą sprawę, że reszta stawki ucieknie ale weź też pod uwagę, że na byle jakiej gumie po prostu zrobisz sobie krzywdę. Raz przejechałem 5km na Bednarach na cywilnym laczku i nie polecam.
Slicki cenę trzymają z prostego powodu - rozmiar 13 cali nie rozpieszcza asortymentem.
Z tańszej alternatywy - Dunlop SP Sport 175/50/13. Nowe nie są ale trzymają zaskakująco dobrze. Tyle, że przy 1.1 to trochę za szeroko (akurat te wypadają szerzej niż 175)
No i oczywiście Yoko A539 jak gdzieś trafisz zdrowy komplet bo nowe ok 350 sztuka.
Opon których na pewno powinieneś unikać to Pirelli P700.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 17-01-2016, 01:09   
   Bolid: Seicento S


Nie mowie ze to problem ale czytalem ze mozna rowniez kupic lepszej firmy starte opony ale nie za bardzo i tez bedzie git majonez . Oczywiscie sie zgadzam ze dobry kapec to jedna z podstaw . Wiadomo Moto- Sport nie jest tanim hobby i dobrze wiem w jaki swiat wchodze .
 
 
nosferatu 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 213
Skąd: Sz-n
Wysłany: 17-01-2016, 11:46   
   Bolid: CC 1.2 16v


DeZ napisał/a:
Z tańszej alternatywy - Dunlop SP Sport 175/50/13. Nowe nie są ale trzymają zaskakująco dobrze.


Dunlop ? :> Może na suchym +20C. Na mokrym śmierć w oczach.
 
 
jaco_84_bb 
nówka sztuka ;)

Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 5
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-01-2016, 12:21   
   Bolid: seicento 1.4 8v +mody


yoko A539 jedna z najlepszych opon drogowych trzyma dobrze na mokrej i suchej nawirzchni oczywiście jesli nie ma 15 lat czasem na olx można trafić używki kilku letnie w okolicach 600pln ale w miare jeżdzenia okazuje sie ze jednak na suche potrzebujesz slicki bo te nie spełnia twoich oczekiwań do końca Morał taki że przydało by sie mieć kilka kompletów kół o różnych własciwościach i jakieś zapasy do każdego żeby nie wylądować z ręką w nocniku gdy coś się rozetnie i będzie trzeba wyrzucić na śmietnik.
_________________
Naprawa i budowa elementów kompozytowych.
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 17-01-2016, 12:49   
   Bolid: Seicento S


właśnie szukam slicków i widzę że mało co jest r13 znacie jakieś dobre dojście w świętokrzyskim do slicków ? Patrzyłem na Dunlop SP Sport i wszystko znalazłem R16 lub R17 .
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 17-01-2016, 13:27   
   Bolid: Seicento


Slicki polecam kupić od profesjonalnego serwisu ODS chłopaki znają się na oponach jak mało kto ,ceny mają bardzo przystępne mają nowe i używane opony, i służą fachową pomocą.

https://www.facebook.com/odsserwis/?fref=ts

Opony można u nich nabyć także bezpośrednio na Superoesie

Tak jak pisał Dez opony to absolutna podstawa, w moim odczuciu ważniejsza niż silnik itp zdecydowanie nie można na tym oszczędzać.
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 17-01-2016, 13:38   
   Bolid: Seicento S


kubasfn napisał/a:
Slicki polecam kupić od profesjonalnego serwisu ODS chłopaki znają się na oponach jak mało kto ,ceny mają bardzo przystępne mają nowe i używane opony, i służą fachową pomocą.

https://www.facebook.com/odsserwis/?fref=ts

Opony można u nich nabyć także bezpośrednio na Superoesie

Tak jak pisał Dez opony to absolutna podstawa, w moim odczuciu ważniejsza niż silnik itp zdecydowanie nie można na tym oszczędzać.


Zgadzam się w 100 % widziałem fajne slicki za 1200 zł ale za szerokie jak do szerszenia .Zaproponowano mi semi slicki toyo R888 185/60 R13 co wy na to ?
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-01-2016, 22:08   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


nosferatu napisał/a:
Dunlop ? :> Może na suchym +20C. Na mokrym śmierć w oczach.


No fakt :) Co nie zmienia faktu, że byłem pozytywnie zaskoczony.

https://www.youtube.com/watch?v=CWGO8GYLOwg

A wracając do tematu - do 1.1 jak masz cierpliwość zamów sobie markguma n-rally 155/65/13 w twardości S1. S0 jest bardzo miękka i przy wyższych temperaturach i na suchym niknie w oczach. S1 jest na tyle elastyczna, że całkiem dobrze trzyma na mokrym (nie na kałużach) a i w temp ok 10 stopni trochę pojeździ.
Miałem S2, teraz mam S0 więc wiec wiem, że S1 jest dobrym kompromisem.

Toyo - tak. Ale 185/60/13 to trochę duże koło chyba. W porównaniu z Yoko jest prawie 5 cm większa na średnicy. Przepaść (chyba, że coś źle policzyłem).
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum