FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Linduś
14-01-2016, 17:11
Przygotowania do KJS
Autor Wiadomość
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 18-01-2016, 10:22   
   Bolid: Seicento S


Również mi sie wydaje że te toyo będą za szerokie . A jak keli ta opona na zakrętach w skali od1d do 10 chodzi mi twardość S1 .
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 18-01-2016, 12:13   
   Bolid: Seicento


Jeśli chodzi o Toyo r888 jeździłem na takiej cały sezon civciem ok 200 hp pięknie kleiła, równie pięknie zniknęła :)
Co do tego rozmiaru widziałem ludzi w sc/cc i jakoś to dawało radę (sam nie mam przekonania ale nie tyle co o szerokości co o profilu ) napewno jedną z ciekawszych gum semi slick jest yoko a048 175/50/13 ale cenia nie rozpieszcza....

Polecam jednak szukać pełnego slicka bez homologacji E tak jak Markgum.
Żadna opona z homologacją nie klei tak jak slick, używkę na pewno znajdziesz w uczciwych pieniądzach a pewnie wytrzyma dłużej niż ten Markgum ;)

No chyba że będziesz jeździł w innych miejscach gdzie potrzeba E.. to już inna sprawa.
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 18-01-2016, 14:26   
   Bolid: Seicento S


dobra zdecydowałem sie na markguma n-rally 155/65/13 mieszanka S1 ale wróćmy do tematu zawieszenia amortyzatory PZM-1 ale sprężyny Eibach ale ile -30 ?
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 18-01-2016, 15:14   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Springi Eibach Pro Kit nie masz wyboru wysokości.
Pro kit do wszystkich marek ma kolor czarny do Cento robią czerwone jak model Sportline.


W aspekcie jakości Markguma różnie bywa. Czasem potrafi sam karkas być w kiepskim stanie wyskoczy bulwa czasem płat gumy się odklei.
Opona fajnie klei ale ma dość miekkie boki.
_________________

 
 
MichałSC 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 15 Sie 2015
Posty: 31
Skąd: ?ląskie
Wysłany: 18-01-2016, 15:29   
   Bolid: Seicento MPI


wfm17 napisał/a:
Springi Eibach Pro Kit nie masz wyboru wysokości.
Pro kit do wszystkich marek ma kolor czarny do Cento robią czerwone jak model Sportline.
(...)

Nie tylko do Cento, na przykład do Stilo Pro Kit jest czerwony.
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-01-2016, 15:30   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Eibach jest niby -40 ale tył trzeba dociąć z 1,5 zwoja bo stoi wyżej niż van (w tym tygodniu będę przeprowadzał zabieg)
Ewentualnie amor może trzymać ściśniętą sprężynę ale o ile B6 daje radę to nie wiem czy pzm jest na to przygotowany.

Tak to wygląda na nowym Eibachu :)

http://rajdy.eu/images/ga..._652_432_90.jpg
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 18-01-2016, 23:19   
   Bolid: Seicento S


Ile dales za te sprezyny ? te amorki z pzm na pewno sie dobrze spasuja kiedy na tyle obetne o 1.5 zwoja ?
 
 
kubasfn 
Bywalec

Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 85
Skąd: PTB
Wysłany: 18-01-2016, 23:21   
   Bolid: Seicento


Ja jeszcze nie dociąłem ale mam zamiar + haltpasy, tniesz 1,5 tył i przód ?
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-01-2016, 23:33   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Sprężyny ok 500zł w www.ra-ce.pl
Jak nie ma na stronie pytać mailowo.

Obcinam tylko tył bo przód jest ok. Do tego wejdzie B6 i trzeba będzie sprawdzić jak to lata.

Amortyzatory muszą mieć długość dobraną do sprężyn. Temat wałkowany aż do znudzenia.
W zasadzie każdy idzie skrócić a np moje B6 (cienkie) dało się nawet bez rozbierania.
Nie wiem czy pzm ma seryjną długość czy już są fabrycznie krótsze.
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
PERSZING96PL 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 18
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-01-2016, 23:59   
   Bolid: CCS 1.1


Same sprężyny tu najtańsze i pewne źródło :D Eibach Pro Kit Co do PZM-1 krążą różne opinie co do ich długości skoku, sam nie miałem to się nie wypowiem.
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-01-2016, 00:24   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


PERSZING96PL napisał/a:
Same sprężyny tu najtańsze i pewne źródło :D Eibach Pro Kit Co do PZM-1 krążą różne opinie co do ich długości skoku, sam nie miałem to się nie wypowiem.


W necie ludzie różnie pisali, z przewagą postów, że pzm-1 jest skrócony, nawet ktoś napisał że o 70mm. Ostatnio dla pewności pytałem sprzedawcę takich amortyzatorów i napisał, że pzm-1 nie są skrócone, mają seryjną długość.
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
SzerszeńKJS 
Bywalec

Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 60
Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 19-01-2016, 18:56   
   Bolid: Seicento S


Czyli przy amorkach też coś będę musiał modzić ?
 
 
barkor 
spamer team


Pomógł: 90 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 1046
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 19-01-2016, 21:47   
   Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed


Do obniżenia -40 nie trzeba skracać amortyzatorów do poprawnego działania, więc przy eibachu -35mm nic nie szkodzi, że pzm-1 nie są skrócone (o ile faktycznie nie są). Za parę dni będę zamawiał pzm na przód to sam pomierzę :wink:
_________________
Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 19-01-2016, 22:37   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Moje PZMy miały taką samą długość przód, tył tylko był troszkę krótszy amor.
Do -40 spokojnie dają radę ;)
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-01-2016, 22:51   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Do -40 należy skrócić amortyzatory bo ich życie z seryjną długością może być krótkie (być może do auta na miasto będzie ok). Moje wytrzymały 1 kjs i nie było co ratować. -40 mm to jednak dość dużo i tłok pracuje nie tam gdzie powinien. No chyba, że pzm przy swoim betonie prawie w ogóle nie porusza się to ok :)
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum