Przesunięty przez: Linduś 14-01-2016, 17:11 |
Przygotowania do KJS |
Autor |
Wiadomość |
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 18-01-2016, 10:22
Bolid: Seicento S |
|
|
Również mi sie wydaje że te toyo będą za szerokie . A jak keli ta opona na zakrętach w skali od1d do 10 chodzi mi twardość S1 . |
|
|
|
|
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 18-01-2016, 12:13
Bolid: Seicento |
|
|
Jeśli chodzi o Toyo r888 jeździłem na takiej cały sezon civciem ok 200 hp pięknie kleiła, równie pięknie zniknęła
Co do tego rozmiaru widziałem ludzi w sc/cc i jakoś to dawało radę (sam nie mam przekonania ale nie tyle co o szerokości co o profilu ) napewno jedną z ciekawszych gum semi slick jest yoko a048 175/50/13 ale cenia nie rozpieszcza....
Polecam jednak szukać pełnego slicka bez homologacji E tak jak Markgum.
Żadna opona z homologacją nie klei tak jak slick, używkę na pewno znajdziesz w uczciwych pieniądzach a pewnie wytrzyma dłużej niż ten Markgum
No chyba że będziesz jeździł w innych miejscach gdzie potrzeba E.. to już inna sprawa. |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 18-01-2016, 14:26
Bolid: Seicento S |
|
|
dobra zdecydowałem sie na markguma n-rally 155/65/13 mieszanka S1 ale wróćmy do tematu zawieszenia amortyzatory PZM-1 ale sprężyny Eibach ale ile -30 ? |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 18-01-2016, 15:14
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Springi Eibach Pro Kit nie masz wyboru wysokości.
Pro kit do wszystkich marek ma kolor czarny do Cento robią czerwone jak model Sportline.
W aspekcie jakości Markguma różnie bywa. Czasem potrafi sam karkas być w kiepskim stanie wyskoczy bulwa czasem płat gumy się odklei.
Opona fajnie klei ale ma dość miekkie boki. |
_________________
|
|
|
|
|
MichałSC
nówka sztuka ;)
Dołączył: 15 Sie 2015 Posty: 31 Skąd: ?ląskie
|
Wysłany: 18-01-2016, 15:29
Bolid: Seicento MPI |
|
|
wfm17 napisał/a: | Springi Eibach Pro Kit nie masz wyboru wysokości.
Pro kit do wszystkich marek ma kolor czarny do Cento robią czerwone jak model Sportline.
(...) |
Nie tylko do Cento, na przykład do Stilo Pro Kit jest czerwony. |
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-01-2016, 15:30
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Eibach jest niby -40 ale tył trzeba dociąć z 1,5 zwoja bo stoi wyżej niż van (w tym tygodniu będę przeprowadzał zabieg)
Ewentualnie amor może trzymać ściśniętą sprężynę ale o ile B6 daje radę to nie wiem czy pzm jest na to przygotowany.
Tak to wygląda na nowym Eibachu
http://rajdy.eu/images/ga..._652_432_90.jpg |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 18-01-2016, 23:19
Bolid: Seicento S |
|
|
Ile dales za te sprezyny ? te amorki z pzm na pewno sie dobrze spasuja kiedy na tyle obetne o 1.5 zwoja ? |
|
|
|
|
kubasfn
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 85 Skąd: PTB
|
Wysłany: 18-01-2016, 23:21
Bolid: Seicento |
|
|
Ja jeszcze nie dociąłem ale mam zamiar + haltpasy, tniesz 1,5 tył i przód ? |
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18-01-2016, 23:33
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Sprężyny ok 500zł w www.ra-ce.pl
Jak nie ma na stronie pytać mailowo.
Obcinam tylko tył bo przód jest ok. Do tego wejdzie B6 i trzeba będzie sprawdzić jak to lata.
Amortyzatory muszą mieć długość dobraną do sprężyn. Temat wałkowany aż do znudzenia.
W zasadzie każdy idzie skrócić a np moje B6 (cienkie) dało się nawet bez rozbierania.
Nie wiem czy pzm ma seryjną długość czy już są fabrycznie krótsze. |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
PERSZING96PL
nówka sztuka ;)
Dołączył: 26 Mar 2015 Posty: 18 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-01-2016, 23:59
Bolid: CCS 1.1 |
|
|
Same sprężyny tu najtańsze i pewne źródło Eibach Pro Kit Co do PZM-1 krążą różne opinie co do ich długości skoku, sam nie miałem to się nie wypowiem. |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-01-2016, 00:24
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
PERSZING96PL napisał/a: | Same sprężyny tu najtańsze i pewne źródło Eibach Pro Kit Co do PZM-1 krążą różne opinie co do ich długości skoku, sam nie miałem to się nie wypowiem. |
W necie ludzie różnie pisali, z przewagą postów, że pzm-1 jest skrócony, nawet ktoś napisał że o 70mm. Ostatnio dla pewności pytałem sprzedawcę takich amortyzatorów i napisał, że pzm-1 nie są skrócone, mają seryjną długość. |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
SzerszeńKJS
Bywalec
Dołączył: 13 Sty 2016 Posty: 60 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: 19-01-2016, 18:56
Bolid: Seicento S |
|
|
Czyli przy amorkach też coś będę musiał modzić ? |
|
|
|
|
barkor
spamer team
Pomógł: 90 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2007 Posty: 1046 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 19-01-2016, 21:47
Bolid: Seicento 900-->1.4 16V 6speed |
|
|
Do obniżenia -40 nie trzeba skracać amortyzatorów do poprawnego działania, więc przy eibachu -35mm nic nie szkodzi, że pzm-1 nie są skrócone (o ile faktycznie nie są). Za parę dni będę zamawiał pzm na przód to sam pomierzę |
_________________ Nalepiamy.pl - Naklejki na samochód
śmieszne/tuningowe/fiat/abarth/hobby/sport
Również na zamówienie. Sprawdź!
|
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 19-01-2016, 22:37
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Moje PZMy miały taką samą długość przód, tył tylko był troszkę krótszy amor.
Do -40 spokojnie dają radę |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
DeZ
Nałogowiec
Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19-01-2016, 22:51
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Do -40 należy skrócić amortyzatory bo ich życie z seryjną długością może być krótkie (być może do auta na miasto będzie ok). Moje wytrzymały 1 kjs i nie było co ratować. -40 mm to jednak dość dużo i tłok pracuje nie tam gdzie powinien. No chyba, że pzm przy swoim betonie prawie w ogóle nie porusza się to ok |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
|
|