FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2000rpm na biegu jałowym
Autor Wiadomość
metaltymek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: WGM
Wysłany: 08-10-2013, 23:36   2000rpm na biegu jałowym
   Bolid: 1.2 16v


Rozładowałem kompletnie akumulator. Po ponownym naładowaniu silnik ma 2000 obrotów na biegu jałowym. Bez różnicy, czy jest zimny, czy ciepły.
Czasem spadają lekko obroty po naciśnięciu gazu - filmik.

Przed rozładowaniem zdarzało się, że miał problem z odpalaniem przy niższych temperaturach. Przy pierwszym odpaleniu zagadał i zaraz gasł, a przy drugiej próbie już było dobrze. Ewentualnie jak delikatnie wcisnąłem pedał gazu i przytrzymałem trochę, to zapalał i było ok.

Silnik 1.2 16v i komputer z Lancii.
Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z silnikami na wtrysku i pełnymi elektryki.
Ostatnio zmieniony przez metaltymek 08-10-2013, 23:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KurczaK 
KurczaK ma... malutki
... zapierdalacz


Pomógł: 75 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2950
Skąd: Kalisz
Wysłany: 08-10-2013, 23:53   
   Bolid: Alfa Romeo Brera 210+


metaltymek, sprawdź czy masz zamkniętą przepustnicę - może się przywiesiła ? Czasem gumka osłaniająca koniec linki odczepia się i wpada pomiędzy linkę a dźwigienkę przepustki.

Daj znać co wyszło.
_________________
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl

 
 
 
metaltymek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: WGM
Wysłany: 09-10-2013, 12:23   
   Bolid: 1.2 16v


Jest zamknięta.
_________________
 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 46
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 09-10-2013, 17:01   
   Bolid: Audi


sprawdź czy się krokowiec nie zawiesił/zablokował

odłącz go i podłącz na włączonym zapłonie

patrzyłes "wizualnie" czy przepustnica jest zamknięta ?
 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 10-10-2013, 18:09   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Szczelność węża łączącego ssącego z serwem sprawdź...
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
metaltymek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: WGM
Wysłany: 11-10-2013, 14:19   
   Bolid: 1.2 16v


Odpinałem i podpinałem - bez zmian. Z w ogóle odłączonym jedyną różnicą było to, że obroty zaczęły lekko falować (100-200 rpm).

Wygląda na szczelny.

Aktualnie jest zdjęta przepustnica i silniczek krokowy, co by przeczyścić przy okazji. W aktualnej pozycji otwór od ssania jest otwarty po przyłożeniu silniczka. Podłączałem tylko krokowiec i włączyłem zapłon, nie wiem, czy jak nie jest podpięty do przepustnicy to coś powinno się zmienić, ale na pewno nie drgnął.
 
 
 
metaltymek 
nówka sztuka ;)

Wiek: 32
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 8
Skąd: WGM
Wysłany: 12-10-2013, 14:37   
   Bolid: 1.2 16v


Od rana męczyłem się z ojcem przepinając z mojego, do jego Seicento graty. Wniosek końcowy jest taki, że gdzieś coś nie kontaktowało, bo wyczyściłem wszystkie możliwe styki i jak na razie działa. Ojciec mówi, że to może być i przez akumulator, bo podobno nie są od jakiegoś czasu lutowane i puki ma napięcie to jest dobrze, a jak zdechnie, to już zdechnie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum