2000rpm na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
metaltymek
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: WGM
|
Wysłany: 08-10-2013, 22:36 2000rpm na biegu jałowym
Bolid: 1.2 16v |
|
|
Rozładowałem kompletnie akumulator. Po ponownym naładowaniu silnik ma 2000 obrotów na biegu jałowym. Bez różnicy, czy jest zimny, czy ciepły.
Czasem spadają lekko obroty po naciśnięciu gazu - filmik.
Przed rozładowaniem zdarzało się, że miał problem z odpalaniem przy niższych temperaturach. Przy pierwszym odpaleniu zagadał i zaraz gasł, a przy drugiej próbie już było dobrze. Ewentualnie jak delikatnie wcisnąłem pedał gazu i przytrzymałem trochę, to zapalał i było ok.
Silnik 1.2 16v i komputer z Lancii.
Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z silnikami na wtrysku i pełnymi elektryki. |
Ostatnio zmieniony przez metaltymek 08-10-2013, 22:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
KurczaK
KurczaK ma... malutki ... zapierdalacz
Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 2950 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 08-10-2013, 22:53
Bolid: Alfa Romeo Brera 210+ |
|
|
metaltymek, sprawdź czy masz zamkniętą przepustnicę - może się przywiesiła ? Czasem gumka osłaniająca koniec linki odczepia się i wpada pomiędzy linkę a dźwigienkę przepustki.
Daj znać co wyszło. |
_________________ "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl
|
|
|
|
|
metaltymek
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: WGM
|
Wysłany: 09-10-2013, 11:23
Bolid: 1.2 16v |
|
|
Jest zamknięta. |
_________________
|
|
|
|
|
jerzyk
Loża szyderców
Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 09-10-2013, 16:01
Bolid: Audi |
|
|
sprawdź czy się krokowiec nie zawiesił/zablokował
odłącz go i podłącz na włączonym zapłonie
patrzyłes "wizualnie" czy przepustnica jest zamknięta ? |
|
|
|
|
proshotter
Nałogowiec
Pomógł: 10 razy Wiek: 32 Dołączył: 27 Lip 2011 Posty: 866 Skąd: Olsztynek
|
Wysłany: 10-10-2013, 17:09
Bolid: seicento 1.4 16v StartJet |
|
|
Szczelność węża łączącego ssącego z serwem sprawdź... |
_________________ Sc 1.4 16v
YT
|
|
|
|
|
metaltymek
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: WGM
|
Wysłany: 11-10-2013, 13:19
Bolid: 1.2 16v |
|
|
Odpinałem i podpinałem - bez zmian. Z w ogóle odłączonym jedyną różnicą było to, że obroty zaczęły lekko falować (100-200 rpm).
Wygląda na szczelny.
Aktualnie jest zdjęta przepustnica i silniczek krokowy, co by przeczyścić przy okazji. W aktualnej pozycji otwór od ssania jest otwarty po przyłożeniu silniczka. Podłączałem tylko krokowiec i włączyłem zapłon, nie wiem, czy jak nie jest podpięty do przepustnicy to coś powinno się zmienić, ale na pewno nie drgnął. |
|
|
|
|
metaltymek
nówka sztuka ;)
Wiek: 33 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: WGM
|
Wysłany: 12-10-2013, 13:37
Bolid: 1.2 16v |
|
|
Od rana męczyłem się z ojcem przepinając z mojego, do jego Seicento graty. Wniosek końcowy jest taki, że gdzieś coś nie kontaktowało, bo wyczyściłem wszystkie możliwe styki i jak na razie działa. Ojciec mówi, że to może być i przez akumulator, bo podobno nie są od jakiegoś czasu lutowane i puki ma napięcie to jest dobrze, a jak zdechnie, to już zdechnie. |
|
|
|
|
|