FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kopci
Autor Wiadomość
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-06-2016, 11:10   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Ci w niej widzisz? Ten sam badziew co reszta tylko z czarną szybką.
Wskaźnik ma być dokładny, to jest podstawa.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
proshotter 
Nałogowiec


Pomógł: 10 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 866
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 03-06-2016, 15:11   
   Bolid: seicento 1.4 16v StartJet


Miałeś, testowałeś serię SM że tak sceptycznie podchodzisz ?
Według mnie za te pieniądze bardzo sensowny wybór...
Z zewnątrz niczym nie ustępują tym droższym, sondy w SM masz inne zegary mają procedurę startu są na krokowych...
Jedyna wada to właśnie głośna praca silniczków krokowych.
Co do dokładności tragedii nie ma, nie oczekujmy ze będzie on tak dokładny jak zegar za 800zł Kiedyś porównywam ciśnienie oleju z zegarem Defi i wyniki były zbliżone.

Wiadomo lepsze Greddy,Defi, ale to troszkę inna półka cenowa ;)

Do strojenie rozumiem że trzeba mega dokałdne zegary, ale do codziennego upalania i kontrolowania parametrów to chyba przerost formy nad rteścią... autogałgany wystarczą ;)
_________________
-> Sc 1.4 16v
-> YT
 
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-06-2016, 18:16   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


No miałem, boost z przeklamaniem 0.4bar :)) i z tą gownianą szybką przez którą pół roku nic nie było widać przy popołudniowej jeździe, zwłaszcza jesienią :/
Faktycznie super sprzęt :wstyd:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
sebekle 
Nałogowiec

Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 292
Skąd: Słupsk
Wysłany: 04-06-2016, 00:46   
   Bolid: Seicento 900


ja miałem zwykły z allegro autogauge do turbo bez krokowego i pokazywał dobrze. jakiś felerny egzemplarz mi się trafił pewnie bo też takie opinie usłyszałem że to dobre raczej do zadawania szyku pod remizą
 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 06-06-2016, 18:22   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


Puki co nie mam zamiaru zegary zmieniać :P

Wracając do całej kwestii z kopceniem.

Dziś zauważyłem ,że turbo zaczęło mi mniej pompować, dokładnie do 0,5 bar. Poza tym na biegu jałowym obroty na zagrzanym silniku są nie co wyższe jak również ciężej schodzi na niższe obroty z wyższych ( nieco więcej czasu to zajmuje).
Powodem zaistniałej sytuacji był wężyk który się wysunął z bloff off-a. Drugi jego koniec jest wmontowany do kolektora ssącego. Po podłączeniu wszystko wróciło do normy.


Dlaczego o tym pisze ??? Ponieważ gdy go podłączyłem po chwili zaczął kopcić !!! I tak w kółko.
Dlaczego kopci tylko w tedy gdy ten wężyk jest podłączony ???
Jeszcze tego nie sprawdziłem ale może to on jest powodem zaistniałej sytuacji ???
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-06-2016, 19:19   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Czyli turbina leje przy obciążeniu.

PS
Ale masz burdel pod maską :wstyd:
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
perimam 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 13
Skąd: wlkp
Wysłany: 06-06-2016, 21:27   
   Bolid: sc


Turbosprezarka nie moze lac pod obciazeniem (jezeli nie ma luzu na lozysku) tam jest odrzutnik oleju. Nawet jesli nie bylo by pierscienia to na obrotach olej nie poleci. Tym bardziej ze zeliwo suche.[/i]
 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 06-06-2016, 23:22   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


Luz na wirniku turba sprawdzałem ale nie wyczułem go.

Ten przewód musi być podłączony ???

Bajzel jest ale ogarne...
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-06-2016, 09:41   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Fast1028 napisał/a:
Luz na wirniku turba sprawdzałem ale nie wyczułem go.
luz musi być. Nawet koma ma luz który znika po odpaleniu (olej + temp). A w uzywce wirnik wyrobiony jak majtki w kroku :))
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 07-06-2016, 14:17   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


Z tego co wiem to turbina musi miec luz poprzeczny za to luz wzdłużny jest nie wskazany.
I u mnie tak właśnie jest. Jest luz tylko poprzeczny.
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-06-2016, 16:00   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


Ja miałem na garażu ropniaka 2.0 gdzie T lała jak z wiadra choć nie było dużych luzów. Po prostu 260tyś nalotu wykończyło uszczelnienia.

W twoim to chyba jednak silnik na rozbiórkę i bez pierdzielenia mierzenie całości. Tylko wtedy wiesz ci jest .
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 07-06-2016, 16:49   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


:ok: i tak bede musial zrobić

Tylko co to za wężyk jest?
I dlaczego gdy nie jest podłączony przestaje tak bardzo kopcic?
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
cinkus11 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-06-2016, 17:00   
   Bolid: Fiat Stilo


kopcenie przy 1 odpaleniu to normalne ..
jak kopci pozniej tzn że bierze olej i gdzieś jest nieszczelność :(
_________________
Kamagra Zobaczhttp://www.aptekakamagra.pl
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-06-2016, 13:03   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


cinkus11 napisał/a:
kopcenie przy 1 odpaleniu to normalne ..

Masz na myśli pierwsze palenie po remoncie? To tak. Ale kolejne nie mają dymka puścić nie mówiąc o kopceniu jak dwusuw.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum