SWAP 1.1SPI -> 1.2 16V 86KM Punto1 w praktyce |
Autor |
Wiadomość |
MateuszLDZ
Bywalec
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-02-2016, 09:49
Bolid: Seicento VAN 1,2 16V |
|
|
W 1.1 Mpi wężyk przelewowy jest podpięty do trójnika zamontowanego w górnym przewodzie nagrzewnicy. |
|
|
|
|
X-raT
Nałogowiec
Pomógł: 53 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 827 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 10-02-2016, 10:18
Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T |
|
|
tomekjzg napisał/a: | w 1.1 wężyk idzie do kolektora ssącego a w 1.2 nie ma możliwości w ten sposób tego podpiąć | o co ci chodzi? Płyn wypływa kolektorem bezpośrednio na przelew lub dodatkowo przez przepustnicę. |
_________________ MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail
|
|
|
|
|
tomekjzg
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: WPI
|
Wysłany: 10-02-2016, 17:54
Bolid: seicento |
|
|
chodzi mi o górny wężyk od zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem gdzie mam go podpiąć. W kolektorze ssącym nie widzę żadnego króćca gdzie mógłby on być (mówimy o kolektorze dolotowym 1.2 16v z Punto 1) |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 10-02-2016, 18:20
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Powinien iść do trójnika na wężu od nagrzewnicy.
Normalnie w 16v jest metalowa rurka nad przepustnicą ale to zbędne w ten sposób prowdzić wodę. jak w swifcie gti. |
_________________
|
|
|
|
|
tomekjzg
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: WPI
|
Wysłany: 10-02-2016, 20:03
Bolid: seicento |
|
|
I na taka odpowiedz czekalem... dziekuje ulatwi mi to prace.
Wydech juz wyspawalem zostanie mi tylko jakis dolot, map sensor, pompa paliwa od 1.2 i na koniec lpg |
|
|
|
|
Michas
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11-02-2016, 14:53
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
jak to ogarnac, nigdy nie bawilem sie w imo
chce zrobić swap z 1.1 spi z imo na 1.2 16V bez imo jest komp jak to ogarnac ?? |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 11-02-2016, 14:58
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Jak masz komputer z 1.2 16v bez imobilajzera czyli odpalisz go w każdym aucie.
Jeżeli nie chcesz go przypadkiem zakodować to po swapie zdemontuj pierścień przy stacyjce od imo/ rozbrój imobilajzer |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez wfm17 11-02-2016, 15:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Michas
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11-02-2016, 15:01
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
wfm17 napisał/a: | Jak masz komputer z 1.2 16v bez imobilajzera czyli odpalisz go w każdym aucie.
Jeżeli nie chcesz go przypadkiem zakodować to po swapie zdemontuj pierścień przy stacyjce od imo |
wystarczy zdemontowac tylko pierscien a nie cala centralke ??
w drugim przypadku po swapie na 1.4 16V nie wlącza sie pompa paliwa kompy bez imo i nie ma centralki wogole
Czy czujnik z 1.1 spi polozenia walu do 1.2 16V da rade czy trzeba z 16V ?? |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 11-02-2016, 15:03
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Jak masz komputer z usuniętym imo/ czysty ( da sie zablokować przed powtórnym zakodowanie poprzez usunięcie jednego pinu, niestety nie pamietam już który)
To odpali i w malaczu na samej elektryce silnika i akumulatorze
Czujniki pasują bez problemu |
_________________
|
|
|
|
|
Michas
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11-02-2016, 15:09
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
wfm17 napisał/a: | Jak masz komputer z usuniętym imo/ czysty ( da sie zablokować przed powtórnym zakodowanie poprzez usunięcie jednego pinu, niestety nie pamietam już który)
To odpali i w malaczu na samej elektryce silnika i akumulatorze
Czujniki pasują bez problemu |
w malaczu na samej elektryce silnika i akumulatorze ?? nie rozumiem o co tu chodzi |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 11-02-2016, 16:59
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Chodzi mi o to że z wiązką silnika i komputerem bez imo wszędzie ten silnik odpali |
_________________
|
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 11-02-2016, 17:08
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
Michas napisał/a: |
w drugim przypadku po swapie na 1.4 16V nie wlącza sie pompa paliwa kompy bez imo i nie ma centralki wogole |
-Przekaźnik,
-Czujnik wstrząsowy/ kulka wciśnięta?
|
_________________
|
|
|
|
|
Michas
Nałogowiec
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 162 Skąd: wawa
|
Wysłany: 11-02-2016, 17:34
Bolid: 1.4 T-jet |
|
|
wfm17 napisał/a: | Michas napisał/a: |
w drugim przypadku po swapie na 1.4 16V nie wlącza sie pompa paliwa kompy bez imo i nie ma centralki wogole |
-Przekaźnik,
-Czujnik wstrząsowy/ kulka wciśnięta?
Obrazek |
chyba pokodowane sa kompy |
|
|
|
|
tomekjzg
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: WPI
|
Wysłany: 11-02-2016, 21:19
Bolid: seicento |
|
|
panowie mam jeszcze problem z dość wysokimi i falującymi obrotami na jałowym jakieś sugestie?? |
|
|
|
|
wfm17
Bywalec
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 01 Gru 2015 Posty: 66 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 11-02-2016, 22:28
Bolid: Seicento 1.4 16v |
|
|
A jak zamontowany jest czujnik położenia wału?? |
_________________
|
|
|
|
|
|