FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP 1.1SPI -> 1.2 16V 86KM Punto1 w praktyce
Autor Wiadomość
MateuszLDZ 
Bywalec

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 71
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-02-2016, 09:49   
   Bolid: Seicento VAN 1,2 16V


W 1.1 Mpi wężyk przelewowy jest podpięty do trójnika zamontowanego w górnym przewodzie nagrzewnicy.
 
 
X-raT 
Nałogowiec


Pomógł: 53 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 827
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 10-02-2016, 10:18   
   Bolid: sey 1.2 16v [był] / punto 1.4T GT / saab 2.0T


tomekjzg napisał/a:
w 1.1 wężyk idzie do kolektora ssącego a w 1.2 nie ma możliwości w ten sposób tego podpiąć
o co ci chodzi? Płyn wypływa kolektorem bezpośrednio na przelew lub dodatkowo przez przepustnicę.
_________________
MECAHNIKA POJAZDOWA
info: pw/mail

 
 
tomekjzg 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 17
Skąd: WPI
Wysłany: 10-02-2016, 17:54   
   Bolid: seicento


chodzi mi o górny wężyk od zbiorniczka wyrównawczego, nie wiem gdzie mam go podpiąć. W kolektorze ssącym nie widzę żadnego króćca gdzie mógłby on być (mówimy o kolektorze dolotowym 1.2 16v z Punto 1)
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 10-02-2016, 18:20   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Powinien iść do trójnika na wężu od nagrzewnicy.

Normalnie w 16v jest metalowa rurka nad przepustnicą ale to zbędne w ten sposób prowdzić wodę. jak w swifcie gti.
_________________

 
 
tomekjzg 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 17
Skąd: WPI
Wysłany: 10-02-2016, 20:03   
   Bolid: seicento


I na taka odpowiedz czekalem... dziekuje ulatwi mi to prace.
Wydech juz wyspawalem zostanie mi tylko jakis dolot, map sensor, pompa paliwa od 1.2 i na koniec lpg
 
 
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 37
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
Wysłany: 11-02-2016, 14:53   
   Bolid: 1.4 T-jet


jak to ogarnac, nigdy nie bawilem sie w imo
chce zrobić swap z 1.1 spi z imo na 1.2 16V bez imo jest komp jak to ogarnac ??
 
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 11-02-2016, 14:58   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Jak masz komputer z 1.2 16v bez imobilajzera czyli odpalisz go w każdym aucie.

Jeżeli nie chcesz go przypadkiem zakodować to po swapie zdemontuj pierścień przy stacyjce od imo/ rozbrój imobilajzer ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez wfm17 11-02-2016, 15:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 37
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
Wysłany: 11-02-2016, 15:01   
   Bolid: 1.4 T-jet


wfm17 napisał/a:
Jak masz komputer z 1.2 16v bez imobilajzera czyli odpalisz go w każdym aucie.

Jeżeli nie chcesz go przypadkiem zakodować to po swapie zdemontuj pierścień przy stacyjce od imo ;)


wystarczy zdemontowac tylko pierscien a nie cala centralke ??

w drugim przypadku po swapie na 1.4 16V nie wlącza sie pompa paliwa kompy bez imo i nie ma centralki wogole

Czy czujnik z 1.1 spi polozenia walu do 1.2 16V da rade czy trzeba z 16V ??
 
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 11-02-2016, 15:03   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Jak masz komputer z usuniętym imo/ czysty ( da sie zablokować przed powtórnym zakodowanie poprzez usunięcie jednego pinu, niestety nie pamietam już który)

To odpali i w malaczu na samej elektryce silnika i akumulatorze ;)


Czujniki pasują bez problemu
_________________

 
 
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 37
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
Wysłany: 11-02-2016, 15:09   
   Bolid: 1.4 T-jet


wfm17 napisał/a:
Jak masz komputer z usuniętym imo/ czysty ( da sie zablokować przed powtórnym zakodowanie poprzez usunięcie jednego pinu, niestety nie pamietam już który)

To odpali i w malaczu na samej elektryce silnika i akumulatorze ;)


Czujniki pasują bez problemu


w malaczu na samej elektryce silnika i akumulatorze ?? nie rozumiem o co tu chodzi
 
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 11-02-2016, 16:59   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Chodzi mi o to że z wiązką silnika i komputerem bez imo wszędzie ten silnik odpali ;)
_________________

 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 11-02-2016, 17:08   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


Michas napisał/a:


w drugim przypadku po swapie na 1.4 16V nie wlącza sie pompa paliwa kompy bez imo i nie ma centralki wogole


-Przekaźnik,
-Czujnik wstrząsowy/ kulka wciśnięta?
_________________

 
 
Michas 
Nałogowiec

Wiek: 37
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 162
Skąd: wawa
Wysłany: 11-02-2016, 17:34   
   Bolid: 1.4 T-jet


wfm17 napisał/a:
Michas napisał/a:


w drugim przypadku po swapie na 1.4 16V nie wlącza sie pompa paliwa kompy bez imo i nie ma centralki wogole


-Przekaźnik,
-Czujnik wstrząsowy/ kulka wciśnięta?
Obrazek


chyba pokodowane sa kompy :)
 
 
 
tomekjzg 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 17
Skąd: WPI
Wysłany: 11-02-2016, 21:19   
   Bolid: seicento


panowie mam jeszcze problem z dość wysokimi i falującymi obrotami na jałowym jakieś sugestie??
 
 
wfm17 
Bywalec

Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 11-02-2016, 22:28   
   Bolid: Seicento 1.4 16v


A jak zamontowany jest czujnik położenia wału??
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum