Planowanie głowicy |
Autor |
Wiadomość |
owen
Nałogowiec

Pomógł: 53 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 216 Skąd: Pawłowice
|
Wysłany: 17-08-2014, 11:24
Bolid: Było SC 900...było 1.2 8V...jest Madzia eFka. |
|
|
Adrian4828, to masz dolot na rurze PCV? Ty pokaż jak to jeździ, a nie stoi na trawie Jakiś film, wykres cokolwiek |
|
|
|
 |
Adrian4828
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 33 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 27-09-2014, 23:23
Bolid: Fiat Seicento |
|
|
owen napisał/a: | Adrian4828, to masz dolot na rurze PCV? Ty pokaż jak to jeździ, a nie stoi na trawie Jakiś film, wykres cokolwiek |
Siema. Sorry że nie odpisałem ale nie zauważyłem że jest 3 strona i przeglądałem tylko 2
Ogólnie ładnie się zbiera tylko puki co mam jeszcze skrzynie od vana tzw. "Ska" i na niej dużo
traci na przyspieszeniu dlatego kupuje skrzynie od palio tzw. abarth i do tego myślę nad odciążeniem
koła zamachowego więc będzie ciekawie
Postaram się wrzucić w najbliższym czasie jakiś filmik puki jeszcze śniegu nie ma |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21-11-2014, 21:46
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
Troche odswieze masm pytanko czy planowanie wiecej niz 0.8mm ma jakikolwiek sens? wtedy zawory sie grzeja mocniej itd ale rowiez lepszy stopien sprezania. no i jak juz splanuje te 0.8 to czy skladac na uszczelce 1.1/1.2 czy na tej uszczelce 1.4(chyba) z góry dzieki za odp |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-11-2014, 23:02
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Canguru77 napisał/a: | Troche odswieze masm pytanko czy planowanie wiecej niz 0.8mm ma jakikolwiek sens? wtedy zawory sie grzeja mocniej itd ale rowiez lepszy stopien sprezania. no i jak juz splanuje te 0.8 to czy skladac na uszczelce 1.1/1.2 czy na tej uszczelce 1.4(chyba) z góry dzieki za odp |
Seria? 0,8mm możesz spokojnie, ale nie ma sensu więcej. Wiekszy stopień sprężania ale tak w połowie wykozystany-łopatologicznie w mniejszą przestrzań musisz napchać więcej paliwa i powietrz-zrobić to szybko i chłodnego(więcej tlenu) i szybcie opróżnić-czyli-dolot, wałek, pasowanie i obróbka kanałów.-wydech.
Seryjnie 0,8mm da Ci przez chwile poczucie żwawszego lekko silnika-nic poza tym, że w upały pewnie trzeba Pb 98 jak to spi/mpi best czujnika stuku.
Składasz to na oryginalnej uszczelce z serwisu-ta z grande 1.4 77km jest metalowa i sporo niższa-miał być już tak i efekt planowania, że 98 było by Twoim przyjacielem na zawsze:-) |
|
|
|
 |
Canguru77
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2014 Posty: 92 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-11-2014, 07:06
Bolid: SCS 1.1 |
|
|
No jestem w trakcie polerowania i powiekszania kanalow o 1mm przepustnica będzie 42mm z dolotem weglarskiego listwa z 1.2 75km i kolektor wydechowy również z tego silnika.. W przyszłości planuje założyć wałek rorally więc chcę żeby glowica była już przygotowana pod to |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27-11-2014, 23:19
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Canguru77 napisał/a: | No jestem w trakcie polerowania i powiekszania kanalow o 1mm przepustnica będzie 42mm z dolotem weglarskiego listwa z 1.2 75km i kolektor wydechowy również z tego silnika.. W przyszłości planuje założyć wałek rorally więc chcę żeby glowica była już przygotowana pod to |
Pamiętaj o wystrojeniu tego, bo jeździć dobrze nie będzie-dlaczego rorally-jakiś konkretny.
Kanały szczególnie wydechowe, pod rorally powiększasz razem z kolektorem i jest to często3-4mm,oczywiście spasowujesz uszczelkę kolektora.
Ssącego nie polerujesz tylko wygładzasz poprzecznie....
Komorę spalania i zawory możesz spolerować. |
|
|
|
 |
|