Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
xerx
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Cze 2008 Posty: 17 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 18-12-2008, 23:21
Bolid: 1.2 16v inside |
|
|
Kolego lykaj z p1 ma 86 kunikow a inne 80 kunikow |
|
|
|
 |
Xylometazolin!
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 3 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 29-01-2009, 11:45
Bolid: CC 899 |
|
|
Witam!
Mam do Was jedno (a może i więcej ) pytanie:
Posiadam CC 899.
Ile może wynieść NAJTAŃSZYM kosztem zwiększenie mocy do:
a)70KM
b)80KM
c)90KM
d)100KM
Nie chodzi mi o modernizację tej 9-setki, a raczej o SWAP.
Prosiłbym o orientacyjne koszty modernizacji dla pkt a-d. |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 29-01-2009, 12:16
Bolid: 1E 187 |
|
|
Xylometazolin! napisał/a: | a)70KM
b)80KM
c)90KM
d)100KM |
a) 3500
b) 3700
c) 4000
d) 5000 |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
Xylometazolin!
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 3 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 29-01-2009, 13:26
Bolid: CC 899 |
|
|
OK, dzięki.
A teraz (jeśli można) prosił bym o konkrety do każdego z punktów. Tzn. co w przypadku a należy kupić/zmienić (np: a) kupić silnik 1.2 8V z Fiata XXX, skrzynię z ... itd.)... |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 29-01-2009, 13:47
Bolid: 1E 187 |
|
|
a) 1,2 8V
b) 1,2 8V + lekkie tjuny
c) 1,2 16V + lekkie tjuny
d) 1,2 16V lub 1,2 8V + poważne tjuny
reszte doczytaj sobie w wyszukiwarce na forum |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
molo_ [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2009, 18:10
|
|
|
umowmy sie ze te cenkii co szymonek podal to są w cholere okazyjne, zeby wszystko zrobic tip top na nowych czesciach trzeba troszke zainwestowac, a i tak nie ma pewnosci czy wszystko odpali na pierwszy raz |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 29-01-2009, 20:43
Bolid: 1E 187 |
|
|
podałem te cenniki, które ja osobiście stosuje co do nowych części wliczam wszystkie eksloatacyjne w to, uszczelki, napinacze itp |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
molo_ [Usunięty]
|
Wysłany: 29-01-2009, 21:04
|
|
|
w tym wypadku jezeli jest to 1.1 to sporoo odpada ale przy 900 drastycznie koszta wzrastaja
pozatym nie wiem jak ty robisz ale ja jeszcze czujniki zmienialem i wszystkoo co by moglo w niedalekiej przyszlosci zaszfankowac |
|
|
|
 |
Xylometazolin!
nówka sztuka ;)
Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 3 Skąd: ?ląsk
|
Wysłany: 30-01-2009, 00:26
Bolid: CC 899 |
|
|
szymonek czyli do tych cen trzeba liczyć jeszcze motor? powiedz mi dokładnie co wchodzi w tą cenę.
W razie czego jesteś w stanie wszystko wykonać? Jak to jest z 'żywotnością' takich modyfikacji? Auto w 80% będzie jeździło po mieście... |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 30-01-2009, 09:42
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
zepsuje sie po 2000 km, niestety to taka jednorazowa zabawka lol |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 30-01-2009, 11:27
Bolid: 1E 187 |
|
|
Xylometazolin! napisał/a: | szymonek czyli do tych cen trzeba liczyć jeszcze motor? powiedz mi dokładnie co wchodzi w tą cenę.
W razie czego jesteś w stanie wszystko wykonać? Jak to jest z 'żywotnością' takich modyfikacji? Auto w 80% będzie jeździło po mieście... |
doliczyc jedynie skrzynie biegow od 1,1. Jestem w stanie wszystko zalatwic. Zywotnosc taka sama jak na serii |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
TePeeN
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 36 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 20-03-2009, 16:57
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
Niech ktos kto ma o tym duze pojecie napisze co trzeba koniecznie wymienic aby zmienić z silnika 1.1 MPI na 1.2 8v i 1.2 16v
Krotko wymienic zeby byla jasnosc
Wiem ze to moze bylo juz tysiac ale prosze raz a konkretnie |
_________________ TePeeNo |
|
|
|
 |
obcy21
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 153 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-03-2009, 17:18
Bolid: audi 80 B4 1.9 TD |
|
|
TePeeN napisał/a: | co trzeba koniecznie wymienic |
silnik
komputerek
wiązka do przeróbki
wypadało by układ hamulcowy wymienić na wydajniejszy
i chyba wsio
a tak na marginesie poszukaj a znajdziesz. a wszystko jest związane ze stanem silnika jaki zakupisz jak i stanem sejka jakiego posiadasz |
_________________ to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ?? |
|
|
|
 |
TePeeN
nówka sztuka ;)
Wiek: 37 Dołączył: 22 Lis 2007 Posty: 36 Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 20-03-2009, 17:29
Bolid: Fiat Seicento 1.1 |
|
|
No dobra czyli wg ciebie kupie goly silnik od punciaka z kompem i wiazka i obojetnie czy to 8 czy 16 to na osprzecie seja odapli tak?????????
Chyba nie
Mowiac " Koniecznie" chodzilo mi o to zeby auto odpalilo i mialo takie osiagi jakie miec powinno. Bo niektorzy bawia sie jeszcze w podrasowywanie, a mi po prostu chodzi o taka kombinacje zeby to auto mialo 75 czy tam 86 KM |
_________________ TePeeNo |
|
|
|
 |
obcy21
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 153 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 20-03-2009, 17:34
Bolid: audi 80 B4 1.9 TD |
|
|
TePeeN napisał/a: | odpalilo i mialo takie osiagi jakie miec powinno |
komp od 8v czy 16v i przeróbka wiązki i wszystko lata.
i wydaj więcej kasy i kup sobie silnik z osprzętem, będziesz się mniej męczył |
_________________ to nie BÓG stworzył człowieka, a CZŁOWIEK boga
Zbieram na: ?? |
|
|
|
 |
|