FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
Stawu 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 173
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-07-2010, 17:59   
   Bolid: Sej 900 :):)


sluchajcie mam cale sc sporting i przekladam silnik do cc 900 na gazniku i gdzie najlepiej wyciac instalacje i wpiac ze sportinga i w sportngu gdzie uciac?
 
 
 
Boor 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-07-2010, 18:29   
   Bolid: SC VAN 1.2 16v


sysiuRally napisał/a:
4Xtrim napisał/a:
Podstawowym błędem jest junkers w swapie :roll:

I nie kumam jaki węzyk z podcisnienia.


jaki junkers ??


a jeśli chodzi o węzyk podciśnienia to gazownik wpiął się z jakimś czujnikiem podciśnienia do sekwencji w króciec przy przepustnicy i przez to potrafił na rozgrzanym silniku zgasnąć.


Chodzi prawdopodobnie o to, że nie podłącza się przewodów z małego obiegu do przepustnicy ( teoretycznie ma to podgrzewać zasysane powietrze przy zimnym silniku). Jeśli dobrze zrozumiałem. Z reszta ja tak samo nie za bardzo rozumiem o jaki wężyk podciśnienia Ci chodzi. Jedyny jaki podłączasz to ten od serwa. W SPI dochodził jeszcze MAP sensor ale w szesnastce masz czujnik ciśnienia i temp. powietrza zasysanego w jednym wiec odpada. Może wrzuć jakieś poglądowe zdjęcie. Łatwiej nam będzie się zrozumieć.
_________________
Do sprzedania sporo gratów 1.1 SPI. Pozostałość po swapie.
 
 
sysiuRally 
nówka sztuka ;)

Dołączyła: 02 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: pink garage
Wysłany: 22-07-2010, 22:15   
   Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v


dobra to węzyki mam dobrze podlączone, ale dlaczego samochód ma kłopoty z odpaleniem ??
 
 
Boor 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 22-07-2010, 23:26   
   Bolid: SC VAN 1.2 16v


Wymieniałaś pompę. Na jaką? Mówisz że auto na benzynie nie ma mocy. Może pompa za słaba i nie daje odpowiedniego ciśnienia na wtryskiwacze? Skoro problem pojawia się na benzynie a na gazie auto lata dobrze to trzeba szukać problemu w układzie zasilania paliwem ( taka moja dedukcja, poprawcie mnie jeśli się mylę ).
_________________
Do sprzedania sporo gratów 1.1 SPI. Pozostałość po swapie.
 
 
sysiuRally 
nówka sztuka ;)

Dołączyła: 02 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: pink garage
Wysłany: 23-07-2010, 09:25   
   Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v


pompa była 3 bar z sc MPI, zmieniłem na drugą taką samą, ponieważ na starej pompie samochód jeździł przez dwa tygodnie super, tylko z odpalaniem były problemy (lubił zgasnąć ale tylko przez 2 minuty od odpalenia), później została zamontowana instalacja LPG sekwencja STAG 4. Po tygodniu jazdy na LPG pompa paliwa się zatarła albo szlak ją trafił (fakt nie było wtedy dużo paliwa w zbiorniku), po wymianie na nową pompę samochód jeździł bardzo dobrze, ale cały czas miał problemy przy odpalaniu, a teraz jeszcze strasznie muli na benzynie, nie ma siły jechać, podczas odpalania zauważyliśmy dziś że troszkę kopci na czarno.. czy to wina czujnika temp cieczy w kol ssącym, czy może map sensor mówi pa pa?
 
 
Stawu 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 173
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28-07-2010, 14:36   
   Bolid: Sej 900 :):)


Teraz pytanko mam cala wiazke silnika co dzie od kompa po silniku cos jeszcze potrzebuje czy to wszystko a rozchodzi sie o Cinquecento 903 gaznik
 
 
 
The Doctor 
Bywalec

Wiek: 34
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 70
Skąd: Krosno
Wysłany: 13-08-2010, 10:20   
   Bolid: Seicento SX 16v ?!


mam pytanie :-P
gdzie ma iść ten wężyk:

silnik P2, osprzęt P1 ;>
i jeśli by mógł ktoś mi to dokładnie pokazac na jakimś zdjęciu najlepiej :))
bo patrzyłem przy silniku z P1 to to gdzieś idzie pod kolektorem ssącym ale nie mogę tego znaleść gdzie to tam wchodzi;>
(bo przez to ze nie jest podłączony to nie mam tak jakby pełnego obiegu prawda? )
 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 13-08-2010, 17:56   
   Bolid: SC


Powinien byc podłączony do węża który idzie od motora do nagrzewnicy.


Ps.Przed zrobieniem fotki mogłes "posprzatac"pod maska :cool:
_________________

 
 
The Doctor 
Bywalec

Wiek: 34
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 70
Skąd: Krosno
Wysłany: 13-08-2010, 20:22   
   Bolid: Seicento SX 16v ?!


a możesz mi dokładniej to napisać (może być PW ;-) ) bo ja tego swapa nie robiłem tylko tak kupiłem i zauważyłem u kogoś ze ten wąż idzie gdzieś...więc chce zrobić z tym pożądek.
a właśnie czyli to może być przyczyna ze w zbiorniczku wyrównawczym mam temp. max tylko 60*? ;>
Ps.to jeszcze z zimy foto :-P
 
 
 
StasiuWZ 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: Wawa
Wysłany: 04-09-2010, 13:01   
   Bolid: Corsa


siema.
Mam pytanie, a mianowicie, mam zamiar kupic seja 1.1 mpi i chciałbym sie dowiedziec nastepujacych rzeczy:
1. Czy opłaca sie zostawic blok od seja 1.1 mpi, a wsadzic gore od punto 1.2 8V?
2. Jaki koszt?
3. Jak wpłynie to na osiagi i zywotnosc serca?
4. Nie oczekuje rajdowki, ale chciałbym, zeby troche szybszy był sejkol ;)
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-09-2010, 14:42   
   Bolid: Audi


StasiuWZ napisał/a:
siema.
Mam pytanie, a mianowicie, mam zamiar kupic seja 1.1 mpi i chciałbym sie dowiedziec nastepujacych rzeczy:
1. Czy opłaca sie zostawic blok od seja 1.1 mpi, a wsadzic gore od punto 1.2 8V?
2. Jaki koszt?
3. Jak wpłynie to na osiagi i zywotnosc serca?
4. Nie oczekuje rajdowki, ale chciałbym, zeby troche szybszy był sejkol ;)


1. opłaca się wymiana na 1.2 75KM jeśli masz skrzynię z podciąganym wstecznym
2. kpl góra + komputer 1.2 + robota gdzieś z pińcet złotych
3. przybędzie z 10-20% szmocy, żywotnosć bez zmian (o ile nie będziesz katował)
4. tanim sposobem jest zmiana skrzyni biegów (o ile masz podciągany wsteczny)
_________________

 
 
GrimlocK 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 22
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-09-2010, 13:20   
   Bolid: Fiat SC 1.1


Kompletna góra razem z kompterem bez immo to nie 500 a raczej okolice 750-800 ;) + kasa dla mechanika.
_________________

 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 23-09-2010, 13:17   
   Bolid: Seicento


witam...mam zamiar kupic 1.2 16v 85km seria i taki mnie tylko w sumie interesuje
ponizej link:

http://moto.allegro.pl/fi...1243593730.html

jest to sam silnik ......co by sie jeszcze przydalo do takiego silniczka??? Mam seicento 1.1mpi ....chyba ze da sie zamontowac sam silnik a reszte bym powoli do kupywal i wymienial.
ile taka zabwa ogolem moze mnie wyniesc????
pozdro
_________________

 
 
karp 
Nałogowiec

Wiek: 32
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 226
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 25-09-2010, 18:07   
   Bolid: Seicento 1.1


napewno bedziesz musiał kupic komputer z 1.2 16v
 
 
 
lukson 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 25
Skąd: daleko
Wysłany: 27-09-2010, 12:27   
   Bolid: seicento


wiecie co panowie ten cały michał to jest jakiś chłopczyk który po pierwsze:
1. Jest młodziutki i nie ma wogóle pojęcia o tym co pisze, zadaje pytania bo czyta rozmaite ciekawostki o tuningu i podnoszeniu mocy nie mając o tym pojęcia oczywiście nie mam nic przeciwko ma prawo pytać i wiedzieć, ale potem pisać że nie warto itd strata kasy bo mu mama czy dziadek powiedział po co będziesz wydawał kase na złoma jak dołoże ci wnusiu i kupisz sobie lepszy samochód hehehe :))

2. Kolejna sprawa młodzi jak to młodzi robią z igły widły chcą świat zwojować tracąc rozsądek, czytając te posty co ten chłopak pisał od razu wiedziałem że się nie zdecyduje bo wsadza 1.2 8v, potem 1.4 i tak wkoło

3. Moja rada chłopczyku kup sobie rower za 500zł a jak lubisz jakość i sport to taki z aluminium będzie to najlepsze dla Ciebie i Twoich aspiracji i wybaczcie jeżeli to powiem ale szanuj też innych i ich wiedzą oraz doświadczenie bo inni czytają i pomagają jak mogą a ty piszesz podsumowując że nie warto itd wydaje mi się że to jest nie na miejscu ale nie gniewajcie się to moje zdanie

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang - Mapa Forum