Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
Stawu
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-07-2010, 17:59
Bolid: Sej 900 :):) |
|
|
sluchajcie mam cale sc sporting i przekladam silnik do cc 900 na gazniku i gdzie najlepiej wyciac instalacje i wpiac ze sportinga i w sportngu gdzie uciac? |
|
|
|
 |
Boor
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-07-2010, 18:29
Bolid: SC VAN 1.2 16v |
|
|
sysiuRally napisał/a: | 4Xtrim napisał/a: | Podstawowym błędem jest junkers w swapie
I nie kumam jaki węzyk z podcisnienia. |
jaki junkers ??
a jeśli chodzi o węzyk podciśnienia to gazownik wpiął się z jakimś czujnikiem podciśnienia do sekwencji w króciec przy przepustnicy i przez to potrafił na rozgrzanym silniku zgasnąć. |
Chodzi prawdopodobnie o to, że nie podłącza się przewodów z małego obiegu do przepustnicy ( teoretycznie ma to podgrzewać zasysane powietrze przy zimnym silniku). Jeśli dobrze zrozumiałem. Z reszta ja tak samo nie za bardzo rozumiem o jaki wężyk podciśnienia Ci chodzi. Jedyny jaki podłączasz to ten od serwa. W SPI dochodził jeszcze MAP sensor ale w szesnastce masz czujnik ciśnienia i temp. powietrza zasysanego w jednym wiec odpada. Może wrzuć jakieś poglądowe zdjęcie. Łatwiej nam będzie się zrozumieć. |
_________________ Do sprzedania sporo gratów 1.1 SPI. Pozostałość po swapie. |
|
|
|
 |
sysiuRally
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 02 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: pink garage
|
Wysłany: 22-07-2010, 22:15
Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v |
|
|
dobra to węzyki mam dobrze podlączone, ale dlaczego samochód ma kłopoty z odpaleniem ?? |
|
|
|
 |
Boor
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 22-07-2010, 23:26
Bolid: SC VAN 1.2 16v |
|
|
Wymieniałaś pompę. Na jaką? Mówisz że auto na benzynie nie ma mocy. Może pompa za słaba i nie daje odpowiedniego ciśnienia na wtryskiwacze? Skoro problem pojawia się na benzynie a na gazie auto lata dobrze to trzeba szukać problemu w układzie zasilania paliwem ( taka moja dedukcja, poprawcie mnie jeśli się mylę ). |
_________________ Do sprzedania sporo gratów 1.1 SPI. Pozostałość po swapie. |
|
|
|
 |
sysiuRally
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 02 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: pink garage
|
Wysłany: 23-07-2010, 09:25
Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v |
|
|
pompa była 3 bar z sc MPI, zmieniłem na drugą taką samą, ponieważ na starej pompie samochód jeździł przez dwa tygodnie super, tylko z odpalaniem były problemy (lubił zgasnąć ale tylko przez 2 minuty od odpalenia), później została zamontowana instalacja LPG sekwencja STAG 4. Po tygodniu jazdy na LPG pompa paliwa się zatarła albo szlak ją trafił (fakt nie było wtedy dużo paliwa w zbiorniku), po wymianie na nową pompę samochód jeździł bardzo dobrze, ale cały czas miał problemy przy odpalaniu, a teraz jeszcze strasznie muli na benzynie, nie ma siły jechać, podczas odpalania zauważyliśmy dziś że troszkę kopci na czarno.. czy to wina czujnika temp cieczy w kol ssącym, czy może map sensor mówi pa pa? |
|
|
|
 |
Stawu
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Sty 2007 Posty: 173 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28-07-2010, 14:36
Bolid: Sej 900 :):) |
|
|
Teraz pytanko mam cala wiazke silnika co dzie od kompa po silniku cos jeszcze potrzebuje czy to wszystko a rozchodzi sie o Cinquecento 903 gaznik |
|
|
|
 |
The Doctor
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 70 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 13-08-2010, 10:20
Bolid: Seicento SX 16v ?! |
|
|
mam pytanie
gdzie ma iść ten wężyk:
silnik P2, osprzęt P1 ;>
i jeśli by mógł ktoś mi to dokładnie pokazac na jakimś zdjęciu najlepiej
bo patrzyłem przy silniku z P1 to to gdzieś idzie pod kolektorem ssącym ale nie mogę tego znaleść gdzie to tam wchodzi;>
(bo przez to ze nie jest podłączony to nie mam tak jakby pełnego obiegu prawda? ) |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 13-08-2010, 17:56
Bolid: SC |
|
|
Powinien byc podłączony do węża który idzie od motora do nagrzewnicy.
Ps.Przed zrobieniem fotki mogłes "posprzatac"pod maska |
_________________
 |
|
|
|
 |
The Doctor
Bywalec
Wiek: 34 Dołączył: 02 Paź 2009 Posty: 70 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 13-08-2010, 20:22
Bolid: Seicento SX 16v ?! |
|
|
a możesz mi dokładniej to napisać (może być PW ) bo ja tego swapa nie robiłem tylko tak kupiłem i zauważyłem u kogoś ze ten wąż idzie gdzieś...więc chce zrobić z tym pożądek.
a właśnie czyli to może być przyczyna ze w zbiorniczku wyrównawczym mam temp. max tylko 60*? ;>
Ps.to jeszcze z zimy foto |
|
|
|
 |
StasiuWZ
nówka sztuka ;)
Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 1 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 04-09-2010, 13:01
Bolid: Corsa |
|
|
siema.
Mam pytanie, a mianowicie, mam zamiar kupic seja 1.1 mpi i chciałbym sie dowiedziec nastepujacych rzeczy:
1. Czy opłaca sie zostawic blok od seja 1.1 mpi, a wsadzic gore od punto 1.2 8V?
2. Jaki koszt?
3. Jak wpłynie to na osiagi i zywotnosc serca?
4. Nie oczekuje rajdowki, ale chciałbym, zeby troche szybszy był sejkol |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-09-2010, 14:42
Bolid: Audi |
|
|
StasiuWZ napisał/a: | siema.
Mam pytanie, a mianowicie, mam zamiar kupic seja 1.1 mpi i chciałbym sie dowiedziec nastepujacych rzeczy:
1. Czy opłaca sie zostawic blok od seja 1.1 mpi, a wsadzic gore od punto 1.2 8V?
2. Jaki koszt?
3. Jak wpłynie to na osiagi i zywotnosc serca?
4. Nie oczekuje rajdowki, ale chciałbym, zeby troche szybszy był sejkol |
1. opłaca się wymiana na 1.2 75KM jeśli masz skrzynię z podciąganym wstecznym
2. kpl góra + komputer 1.2 + robota gdzieś z pińcet złotych
3. przybędzie z 10-20% szmocy, żywotnosć bez zmian (o ile nie będziesz katował)
4. tanim sposobem jest zmiana skrzyni biegów (o ile masz podciągany wsteczny) |
_________________
 |
|
|
|
 |
GrimlocK
nówka sztuka ;)
Dołączył: 23 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-09-2010, 13:20
Bolid: Fiat SC 1.1 |
|
|
Kompletna góra razem z kompterem bez immo to nie 500 a raczej okolice 750-800 + kasa dla mechanika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
roach
spamer team

Pomógł: 14 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2009 Posty: 1460 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 23-09-2010, 13:17
Bolid: Seicento |
|
|
witam...mam zamiar kupic 1.2 16v 85km seria i taki mnie tylko w sumie interesuje
ponizej link:
http://moto.allegro.pl/fi...1243593730.html
jest to sam silnik ......co by sie jeszcze przydalo do takiego silniczka??? Mam seicento 1.1mpi ....chyba ze da sie zamontowac sam silnik a reszte bym powoli do kupywal i wymienial.
ile taka zabwa ogolem moze mnie wyniesc????
pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
karp
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 25-09-2010, 18:07
Bolid: Seicento 1.1 |
|
|
napewno bedziesz musiał kupic komputer z 1.2 16v |
|
|
|
 |
lukson
nówka sztuka ;)
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 25 Skąd: daleko
|
Wysłany: 27-09-2010, 12:27
Bolid: seicento |
|
|
wiecie co panowie ten cały michał to jest jakiś chłopczyk który po pierwsze:
1. Jest młodziutki i nie ma wogóle pojęcia o tym co pisze, zadaje pytania bo czyta rozmaite ciekawostki o tuningu i podnoszeniu mocy nie mając o tym pojęcia oczywiście nie mam nic przeciwko ma prawo pytać i wiedzieć, ale potem pisać że nie warto itd strata kasy bo mu mama czy dziadek powiedział po co będziesz wydawał kase na złoma jak dołoże ci wnusiu i kupisz sobie lepszy samochód hehehe
2. Kolejna sprawa młodzi jak to młodzi robią z igły widły chcą świat zwojować tracąc rozsądek, czytając te posty co ten chłopak pisał od razu wiedziałem że się nie zdecyduje bo wsadza 1.2 8v, potem 1.4 i tak wkoło
3. Moja rada chłopczyku kup sobie rower za 500zł a jak lubisz jakość i sport to taki z aluminium będzie to najlepsze dla Ciebie i Twoich aspiracji i wybaczcie jeżeli to powiem ale szanuj też innych i ich wiedzą oraz doświadczenie bo inni czytają i pomagają jak mogą a ty piszesz podsumowując że nie warto itd wydaje mi się że to jest nie na miejscu ale nie gniewajcie się to moje zdanie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|