Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 17-05-2010, 21:17
Bolid: SC |
|
|
Panie swaps ktos mi powiedział ze robisz swapy,więc powinienes wiedziec ze to coś czerwonego to nic innego jak przewód paliwowy.
Listwa nie jest uszkodzona,złamany jest przewód paliwowy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ewunia
nówka sztuka ;)
Wiek: 49 Dołączyła: 22 Lut 2010 Posty: 22 Skąd: portlaoise
|
Wysłany: 18-05-2010, 11:05
Bolid: FIAT SEICENTO 1.2 16v |
|
|
robie przekładkę 1.1 spi na 1.2 16v. wiem że mam założyć alternator od seja ale nie wiem od czeko dobrać pasek? |
_________________
 |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-05-2010, 11:17
Bolid: Audi |
|
|
ewunia napisał/a: | robie przekładkę 1.1 spi na 1.2 16v. wiem że mam założyć alternator od seja ale nie wiem od czeko dobrać pasek? |
pasek można kupić wg długości czyli musisz ustalić jak długi ci jest potrzebny i już |
_________________
 |
|
|
|
 |
ewunia
nówka sztuka ;)
Wiek: 49 Dołączyła: 22 Lut 2010 Posty: 22 Skąd: portlaoise
|
Wysłany: 18-05-2010, 14:46
Bolid: FIAT SEICENTO 1.2 16v |
|
|
MIESZKAM W IRLANDII A TU NIE MOGĘ IŚĆ DO SKLEPU I DOBRAĆ PASKA PO DŁUGOŚCI,BO IROLE TO CIEMNY NARÓD ,OCIPIEJĄ JAK IM POWIEM ZE PRZEKŁADAM SILNIK OD PUNTO DO SEJA ,WIĘC PROSZE OD CZEKO PASUJE PASEK? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Boor
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 19 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 20-05-2010, 00:54
Bolid: SC VAN 1.2 16v |
|
|
Szczerze to mi pasował taki jak do seja. Znaczy ta sama długość. Później tylko ilość rowków. |
|
|
|
 |
swaps
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 9 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 20-05-2010, 06:57
Bolid: cienki 1.2 16v |
|
|
[quote="4Xtrim"]
Panie swaps ktos mi powiedział ze robisz swapy,więc powinienes wiedziec ze to coś czerwonego to nic innego jak przewód paliwowy.
Listwa nie jest uszkodzona,złamany jest przewód paliwowy.[/quot
hahaah jak ty to nazywasz przewód paliwowy .... bez komentarza.... |
_________________ roberto |
|
|
|
 |
swaps
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 9 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 20-05-2010, 07:08
Bolid: cienki 1.2 16v |
|
|
4Xtrim napisał/a: |
Panie swaps ktos mi powiedział ze robisz swapy,więc powinienes wiedziec ze to coś czerwonego to nic innego jak przewód paliwowy.
Listwa nie jest uszkodzona,złamany jest przewód paliwowy. |
wiec cie oswiece drogi panie potocznym jezykiem dla laików to jest szybkozłącze wiec nie myl listwy wtryskowej z przewodem paliwowym bo foto pokazywało listwe i złacze .... |
_________________ roberto |
|
|
|
 |
DeZ
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 390 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-07-2010, 11:04
Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200 |
|
|
Mam seja mpi. W planie jest swap na 1.2 8v. I teraz pytanie czy 1.2 mpi pasuje elektryką lepiej niż 1.2 spi ? Czy np komp 1.1 mpi podejdzie zamiast kompa 1.2 mpi biorąc pod uwagę, że program i tak będę zmieniał ?
Kombinuję, jak by to załatwić po najmniejszej linii oporu ... |
_________________ Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu |
|
|
|
 |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 06-07-2010, 15:15
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
mozesz na gratach z 1,1 mpi zlozyc 1.2 8v(slupek zapodajesz) nawet na kompie z 1.1 mpi ktory sam sie dostosuje bedzie balangalo ale to juz nie to samo |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
sysiuRally
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 02 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: pink garage
|
Wysłany: 22-07-2010, 07:59
Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v |
|
|
Słuchajcie mam problem z 1,2 16V
Po swapie z Spi silnik po odpaleniu przez ok 1 minutę ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów, trzeba było trochę trzymać w obrotach żeby nie skisł, jak już to minęło to normalnie jeździł, ale problem na zimnym silniku z gaśnieciem nie ustał. Po założeniu instalacji LPG wszystko było ładnie pięknie tylko pan gazownik wpiął się z podciśnieniem w miejsce gdzie wychodzi taka rureczka w ssącym, auto po montażu Lpg często gasło przy dojeżdżaniu do świateł.
Ostatnio parę dni temu zabrakło gazu i przerzuciłam na benzynę auto przejechało parę kilometrów, po czym zgasiłam i jak chciałam odpalić to już nie chciał. podmieniony został czujnik temp tez z kolektora ssącego i dalej nic, wymieniliśmy pompę i problem zniknął, ale nie na długo Auto ma problemy z odpaleniem, trzeba kręcić z 6 razy żeby zaskoczył później chwilę pogazować zeby przełączył się na gaz, na gazie jest wsumie spokój po za szarpaniem po puszczeniu pedału gazu (odpieliśmy wężyk z tego króćca z kol ssącego). Podczas jazy na LPG jak przerzucę na benzynę to samochód jakby nie miał siły jechać, daję gazu a ten takiego ma muła że już szlak mnie trafia z tym samochodem
Proszę pomóżcie bo już siły nie mam do tego |
|
|
|
 |
molek
spamer team

Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1033 Skąd: wisla
|
Wysłany: 22-07-2010, 10:42
Bolid: sc |
|
|
ogarnij dobrze węże od podcisnienia bo z tego co czytam to maniana zdrowa |
|
|
|
 |
sysiuRally
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 02 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: pink garage
|
Wysłany: 22-07-2010, 11:15
Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v |
|
|
a możecie powiedzieć do czego powinien być podpięty wężyk podciśnienia w kol ssącym ?? zatkać go czy co z nim zrobić? wiem ze po swapie został wolny i na benzynie źle nie jeździł tylko miał problemy z gaśnieciem na wolnych(tylko na zimnym silniku) |
|
|
|
 |
sysiuRally
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 02 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: pink garage
|
Wysłany: 22-07-2010, 11:39
Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v |
|
|
pomóżcie proszę, bo już nie mam zdrowia do tego |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 22-07-2010, 16:25
Bolid: SC |
|
|
Podstawowym błędem jest junkers w swapie
I nie kumam jaki węzyk z podcisnienia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
sysiuRally
nówka sztuka ;)
Dołączyła: 02 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: pink garage
|
Wysłany: 22-07-2010, 17:21
Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v |
|
|
4Xtrim napisał/a: | Podstawowym błędem jest junkers w swapie
I nie kumam jaki węzyk z podcisnienia. |
jaki junkers ??
a jeśli chodzi o węzyk podciśnienia to gazownik wpiął się z jakimś czujnikiem podciśnienia do sekwencji w króciec przy przepustnicy i przez to potrafił na rozgrzanym silniku zgasnąć. |
|
|
|
 |
|