FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 17-05-2010, 21:17   
   Bolid: SC


Boor napisał/a:


http://img268.imageshack....n0170medium.jpg

witam kupiłes rozwalna listwe wtryskowa i to zasilanie wiec jedynie albo dobry warsztat slusarski albo nowa


Panie swaps ktos mi powiedział ze robisz swapy,więc powinienes wiedziec ze to coś czerwonego to nic innego jak przewód paliwowy.

Listwa nie jest uszkodzona,złamany jest przewód paliwowy.
_________________

 
 
ewunia 
nówka sztuka ;)

Wiek: 49
Dołączyła: 22 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: portlaoise
Wysłany: 18-05-2010, 11:05   
   Bolid: FIAT SEICENTO 1.2 16v


robie przekładkę 1.1 spi na 1.2 16v. wiem że mam założyć alternator od seja ale nie wiem od czeko dobrać pasek?
_________________

 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-05-2010, 11:17   
   Bolid: Audi


ewunia napisał/a:
robie przekładkę 1.1 spi na 1.2 16v. wiem że mam założyć alternator od seja ale nie wiem od czeko dobrać pasek?


pasek można kupić wg długości czyli musisz ustalić jak długi ci jest potrzebny i już
_________________

 
 
ewunia 
nówka sztuka ;)

Wiek: 49
Dołączyła: 22 Lut 2010
Posty: 22
Skąd: portlaoise
Wysłany: 18-05-2010, 14:46   
   Bolid: FIAT SEICENTO 1.2 16v


MIESZKAM W IRLANDII A TU NIE MOGĘ IŚĆ DO SKLEPU I DOBRAĆ PASKA PO DŁUGOŚCI,BO IROLE TO CIEMNY NARÓD ,OCIPIEJĄ JAK IM POWIEM ZE PRZEKŁADAM SILNIK OD PUNTO DO SEJA ,WIĘC PROSZE OD CZEKO PASUJE PASEK?
_________________

 
 
Boor 
nówka sztuka ;)

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 19
Skąd: Katowice
Wysłany: 20-05-2010, 00:54   
   Bolid: SC VAN 1.2 16v


Szczerze to mi pasował taki jak do seja. Znaczy ta sama długość. Później tylko ilość rowków.
 
 
swaps 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: śląskie
Wysłany: 20-05-2010, 06:57   
   Bolid: cienki 1.2 16v


[quote="4Xtrim"]
Boor napisał/a:


http://img268.imageshack....n0170medium.jpg

witam kupiłes rozwalna listwe wtryskowa i to zasilanie wiec jedynie albo dobry warsztat slusarski albo nowa


Panie swaps ktos mi powiedział ze robisz swapy,więc powinienes wiedziec ze to coś czerwonego to nic innego jak przewód paliwowy.

Listwa nie jest uszkodzona,złamany jest przewód paliwowy.[/quot


hahaah jak ty to nazywasz przewód paliwowy .... bez komentarza....
_________________
roberto
 
 
 
swaps 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 9
Skąd: śląskie
Wysłany: 20-05-2010, 07:08   
   Bolid: cienki 1.2 16v


4Xtrim napisał/a:
Boor napisał/a:


http://img268.imageshack....n0170medium.jpg

witam kupiłes rozwalna listwe wtryskowa i to zasilanie wiec jedynie albo dobry warsztat slusarski albo nowa


Panie swaps ktos mi powiedział ze robisz swapy,więc powinienes wiedziec ze to coś czerwonego to nic innego jak przewód paliwowy.

Listwa nie jest uszkodzona,złamany jest przewód paliwowy.


wiec cie oswiece drogi panie potocznym jezykiem dla laików to jest szybkozłącze wiec nie myl listwy wtryskowej z przewodem paliwowym bo foto pokazywało listwe i złacze ....
_________________
roberto
 
 
 
DeZ 
Nałogowiec


Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 390
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-07-2010, 11:04   
   Bolid: kiedyś CC900 teraz SC1200


Mam seja mpi. W planie jest swap na 1.2 8v. I teraz pytanie czy 1.2 mpi pasuje elektryką lepiej niż 1.2 spi ? Czy np komp 1.1 mpi podejdzie zamiast kompa 1.2 mpi biorąc pod uwagę, że program i tak będę zmieniał ?
Kombinuję, jak by to załatwić po najmniejszej linii oporu ...
_________________
Na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia - Król Julian
Pomogłem ? - kliknij w odpowiednim miejscu :)
 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 46
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 06-07-2010, 15:15   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


mozesz na gratach z 1,1 mpi zlozyc 1.2 8v(slupek zapodajesz) nawet na kompie z 1.1 mpi ktory sam sie dostosuje bedzie balangalo :P ale to juz nie to samo
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
sysiuRally 
nówka sztuka ;)

Dołączyła: 02 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: pink garage
Wysłany: 22-07-2010, 07:59   
   Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v


Słuchajcie mam problem z 1,2 16V
Po swapie z Spi silnik po odpaleniu przez ok 1 minutę ma problem z utrzymaniem wolnych obrotów, trzeba było trochę trzymać w obrotach żeby nie skisł, jak już to minęło to normalnie jeździł, ale problem na zimnym silniku z gaśnieciem nie ustał. Po założeniu instalacji LPG wszystko było ładnie pięknie tylko pan gazownik wpiął się z podciśnieniem w miejsce gdzie wychodzi taka rureczka w ssącym, auto po montażu Lpg często gasło przy dojeżdżaniu do świateł.
Ostatnio parę dni temu zabrakło gazu i przerzuciłam na benzynę auto przejechało parę kilometrów, po czym zgasiłam i jak chciałam odpalić to już nie chciał. podmieniony został czujnik temp tez z kolektora ssącego i dalej nic, wymieniliśmy pompę i problem zniknął, ale nie na długo ;/ :cry: Auto ma problemy z odpaleniem, trzeba kręcić z 6 razy żeby zaskoczył później chwilę pogazować zeby przełączył się na gaz, na gazie jest wsumie spokój po za szarpaniem po puszczeniu pedału gazu (odpieliśmy wężyk z tego króćca z kol ssącego). Podczas jazy na LPG jak przerzucę na benzynę to samochód jakby nie miał siły jechać, daję gazu a ten takiego ma muła że już szlak mnie trafia z tym samochodem :sciana: :sciana: :sciana:

Proszę pomóżcie bo już siły nie mam do tego :(
 
 
molek 
spamer team


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1033
Skąd: wisla
Wysłany: 22-07-2010, 10:42   
   Bolid: sc


ogarnij dobrze węże od podcisnienia bo z tego co czytam to maniana zdrowa
 
 
sysiuRally 
nówka sztuka ;)

Dołączyła: 02 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: pink garage
Wysłany: 22-07-2010, 11:15   
   Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v


a możecie powiedzieć do czego powinien być podpięty wężyk podciśnienia w kol ssącym ?? zatkać go czy co z nim zrobić? wiem ze po swapie został wolny i na benzynie źle nie jeździł tylko miał problemy z gaśnieciem na wolnych(tylko na zimnym silniku)
 
 
sysiuRally 
nówka sztuka ;)

Dołączyła: 02 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: pink garage
Wysłany: 22-07-2010, 11:39   
   Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v


pomóżcie proszę, bo już nie mam zdrowia do tego :sad:
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22-07-2010, 16:25   
   Bolid: SC


Podstawowym błędem jest junkers w swapie :roll:

I nie kumam jaki węzyk z podcisnienia.
_________________

 
 
sysiuRally 
nówka sztuka ;)

Dołączyła: 02 Lut 2010
Posty: 12
Skąd: pink garage
Wysłany: 22-07-2010, 17:21   
   Bolid: 1.1 spi -> 1.2 16v


4Xtrim napisał/a:
Podstawowym błędem jest junkers w swapie :roll:

I nie kumam jaki węzyk z podcisnienia.


jaki junkers ??


a jeśli chodzi o węzyk podciśnienia to gazownik wpiął się z jakimś czujnikiem podciśnienia do sekwencji w króciec przy przepustnicy i przez to potrafił na rozgrzanym silniku zgasnąć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum