FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-12-2010, 21:28   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


4Xtrim napisał/a:
Masz w planach 8v 90 km??

nie. 1.2 16v :))
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 24-12-2010, 16:06   
   Bolid: SC


No to wysoko postawiłes poprzeczke :wink: Skoro seria ma 86km
_________________

 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 24-12-2010, 20:13   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


4Xtrim napisał/a:
No to wysoko postawiłes poprzeczke :wink: Skoro seria ma 86km

Myślę że wysoko bym postawił gdybym chciał tą moc przy silniku 8v :p
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 25-12-2010, 15:43   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


Pytanko bo nie mogę znaleźć :sad:
Z czego podejdzie kolektor 4-2-1 do silnika 1.2 16v :?:
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 25-12-2010, 20:21   
   Bolid: SC


Z 1,2 16v :roll:
_________________

 
 
Fast1028 
Nałogowiec


Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 276
Skąd: Zabrze
Wysłany: 25-12-2010, 22:44   
   Bolid: SC 1.2 16V Turbo


4Xtrim napisał/a:
Z 1,2 16v :roll:

Faktycznie głupie pytanie :p Wszystkie 4-2-1 mają taką samą średnice wew. :?: Czy są o różnych średnicach :?:
_________________
Sc 1.1 MPI --> SC 1.2 16V T
 
 
WiTiA 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-01-2011, 01:07   
   Bolid: Seicento 900 / 02r


Witam :!: szybka piłka... naczytałem się już odnośnie swapu silnika ale moje pytanie jest takie :!: Kto z Krakowa i okolic podjął by się swapu w seju :?: pacjentem jest fiacik pojemności 900 więc zaczynamy od zera. Interesuje mnie silnik 1.2 16V lub 1.4 16V, i czy opłaca się dłubać 2x więcej przy aucie i mieć te około 15KM więcej przy 1.4 :?: Zmieszczę się w 5-ciu tyś. :?: Dzięki za odp. i Pozdrawiam
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 11-01-2011, 15:53   swap
   Bolid: SC


5k wystarcza
_________________

 
 
Bodydrop 
nówka sztuka ;)

Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 2
Skąd: Kobiernice
  Wysłany: 13-01-2011, 17:10   
   Bolid: FIAT SEICENTO 1.1 2001 r.


witam
potrzebował bym schematy instalacji do silnika i kabinowej do seicento 1.1 MPI 2001r.
macie coś takiego .
Ja to już widziałem na forum ale nie mogę tego znaleźć zgary wielkie dzięki :grin:
 
 
 
homzic 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Będzin
Wysłany: 16-01-2011, 18:38   
   Bolid: Sei 900 @ 1.2 @ 1.4 16V


panowie, to jeszcze jedna wątpliwość odnośnie swapu 1.2 8V.
Zrobiony już dawno i jeździ ale coś jak na 75 kucy to słabo ciągnie. I tak kombinuje co by tu jeszcze poprawić, i tak sobie przypomniałem, że oryginalna wiązka z punto miała wejście na podwójną sondę z przed i za katem. Ja mu zapiąłem sonde z seja i nie wiem jak to interpretuje komp, który faktycznie był zaprogramowany pod 2 sondy? Bo może tu jest gips że uśrednia jakieś parametry i jest ciulowo. Sprawdzałem mieszankę takim starym urządzeniem wkładanym do wydechu i niby jest w połowie więc teoretycznie dobrze ale być może za wolno jest ta mieszanka stabilizowana.
Co myślicie?
 
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-01-2011, 19:41   
   Bolid: Audi


homzic napisał/a:
panowie, to jeszcze jedna wątpliwość odnośnie swapu 1.2 8V.
Zrobiony już dawno i jeździ ale coś jak na 75 kucy to słabo ciągnie. I tak kombinuje co by tu jeszcze poprawić, i tak sobie przypomniałem, że oryginalna wiązka z punto miała wejście na podwójną sondę z przed i za katem. Ja mu zapiąłem sonde z seja i nie wiem jak to interpretuje komp, który faktycznie był zaprogramowany pod 2 sondy? Bo może tu jest gips że uśrednia jakieś parametry i jest ciulowo. Sprawdzałem mieszankę takim starym urządzeniem wkładanym do wydechu i niby jest w połowie więc teoretycznie dobrze ale być może za wolno jest ta mieszanka stabilizowana.
Co myślicie?


to może dla uściślenia:
dałes silnik 1.2 75KM a wiązkę od 1.2 60KM, to komputer jest od czego ?
_________________

 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 16-01-2011, 19:57   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


pytanie jerzyka jest słuszne i zasadnicze jakiemas oznaczenie kompa ?
to sie jakos kupy nie trzyma, w sensie dwie sondy we wiazce + komp 8F

a tak baj de wej
to druga sonda jest bez znaczenia przy samym sterowaniu silnika i ma zadanie tylko sprawdzenie poprawnosci działania kata (niech mie ktos poprawi o ile sie myle)
Ostatnio zmieniony przez joki 16-01-2011, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jerzyk 
Loża szyderców


Pomógł: 151 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 2692
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-01-2011, 19:59   
   Bolid: Audi


joki napisał/a:

to druga sonda jest bez znaczenia przy samym sterowaniu silnika i ma zadanie tylko sprawdzenie poprawnosci działania kata (niech mie ktos poprawi o ile sie myle)


druga sonda bada skład spalin za katalizatorem i dobiera odpowiednią mieszanke również na tej podstawie
_________________

 
 
homzic 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Będzin
Wysłany: 16-01-2011, 23:44   
   Bolid: Sei 900 @ 1.2 @ 1.4 16V


faktycznie teraz tak przemyślałem i coś tu nie gra :roll:
no więc było tak. Kupiłem kompletny silnik z wiązką gdzie było wejście na 2 sondy, ale kolo który mi to sprzedawał dorzucił kompa 8F osobno. Wiązkę wywaliłem i podpiąłem do instalki z 900.
W książce od P1 z kolei nie widzę nic nt o drugiej sondzie.
Czyżby wniosek był taki, że to faktycznie silnik z P2 60KM?
Musze obejżeć tą wiązkę jeszcze raz o zobaczyć jakie było złącze do kompa. Czy w P2 było podłużne czy takie 2 prostokąty?
O kur... teraz zobaczyłem do książki i faktycznie to P2. Ja pier... no to nie dziwne ze mi brakuje mocy :|

Dobra to powiedzcie mi czy ten sterownik jest w stanie wydobyć z tego silnika chociaż te 60KM?
 
 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 17-01-2011, 10:31   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


homzic

primo ty te koło 60 kuni IMO masz, moze ich nie czujesz jaka masz skrzynke?
secundo wymien wałek na 866
tertio tak wogole to sprawdz model silnika na bloku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum