FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
węgorz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 33
Skąd: WWL
Wysłany: 31-05-2013, 12:29   
   Bolid: Sejko


wtryskiwacze chyba zaraz wyjme i sprawdze czy działają... przekaźnik cykał jak masa była nie podpięta- nie łączyła. teraz dałem ja w inne miejsce i jest ok, ale nadal nie pali....
 
 
węgorz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 33
Skąd: WWL
Wysłany: 31-05-2013, 13:34   
   Bolid: Sejko


paliwo na listwie jest ale wtryski nie rozpylają. teraz pytanie czy szukać wtrysków czy to coś innego...
 
 
mariusz1606 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 650
Skąd: Żółtowo
Wysłany: 31-05-2013, 14:05   
   Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E


węgorz jeśli masz możliwość zapodaj drugie wtryski i zobacz co będzie się działo, wkładałeś 8V ? tam wszystkie wtryski dają w tym samym momencie jeśli się nie mylę
_________________
 
 
 
węgorz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 33
Skąd: WWL
Wysłany: 31-05-2013, 14:20   
   Bolid: Sejko


tak 1.2 8v. Paliwo jest w listwie bo po wyjęciu wtryskiwacza i włączeniu zapłonu z listwy leci benzyna. Spróbuję podmienić te wtryskiwacze i zobaczymy co z tego wyjdzie. bo ogolnie silnik kreci normalnie no ale nie zapala bo nie dostaje paliwa. Wykreciłem swiece, nalałem troszkę paliwa i wkręciłem z powrotem i próbowaliśmy odpalić no ale to tez nie pomogło, strzelał, prychał ale nie zagadał... nie mam już pomysłów...
 
 
mariusz1606 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 650
Skąd: Żółtowo
Wysłany: 31-05-2013, 14:56   
   Bolid: SC 0.9,SC 1.1-> 1.2 16V, GS500E


kiedyś przekładałem silnik w Astrze F, miał podobno być zdrowy, kręcił,był zapłon,paliwo do listwy dochodziło, instalacje prześwietlałem, dwa dni straciłem na szukanie usterki, założyłem jego starą listwę wtryskową i zapalił, także może u Ciebie będzie tak samo
_________________
 
 
 
węgorz 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 33
Skąd: WWL
Wysłany: 31-05-2013, 16:25   
   Bolid: Sejko


przełożona druga listwa z wtryskami i nic, dalej paliwo dochodzi tylko do listwy i nic dalej... poprostu nie przechodzi przez wtryskiwacze.
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 31-05-2013, 20:10   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


czyli problem lezy we wiązce - sprawdź czy masz dobrze przerobioną wiązke tzn polutowaną a nie skręconą... i czy masz miedzy jednym z pinow wtryskiwacza przejscie na pin 18 (odpinaj wtyczke od kompa na odpietym aku tak dla bezpieczenstwa kompa) a druga do masy bodajże. jesli masz przejscia to zamień ze sobą te kable bo mogą być zle podlaczone.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
Jandzior 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-06-2013, 20:21   
   Bolid: sejol 900


Witam wszystkich
Jestem tu nowy i jestem posiadaczem Seja 900.Przymierzam sie do swapa na 1.2 16V :grin:
Tylko mam małe pytanko bo jestem troche zielony w temacie czym sie różni SPI od MPI (tzn. wiem ze sa monowtryski i multi i wiecie moze czy 900 jest mono??) Jaki jest koszt takiego swapa i czy zmieszcze sie w 4 tys. Z Góry Dziekuje i Pozdrawiam :smile: I Sorki za "język" :wesoly:
 
 
kapitan chaos 
Nałogowiec
dyżurny psuja


Pomógł: 37 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 546
Skąd: ?roda Wielkopolska
Wysłany: 03-06-2013, 20:26   
   Bolid: FIAT Seicento MPI


899 jest SPI.
_________________
dla kolegów Radek-wyznawca własnej szkoły jazdy
 
 
Jandzior 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-06-2013, 20:34   
   Bolid: sejol 900


Dzieki.czyli jest to monowtrysk wiec jak bede robil swapa na 1.2 16V MPI to bede male komplikacje z wtryskami i podpieciem tego? jak myslisz czy zmieszcze sie w 4 tys. ?
 
 
Uncrossed 
Nałogowiec


Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 788
Skąd: Włocławek
Wysłany: 03-06-2013, 21:10   
   Bolid: Seicento 1.4 16V


w 4 tys no nie wiem zalezy co powymieniasz zeby pozniej nie robic sobie dodatkowej roboty - rozrzad sprzeglo warto wymienic.

musisz kupic tez skrzynie ( z rodziny C514 ) wszystkie łapy od 1.1 kompa itp itde.
Komplikacji z wtryskami nie ma dużo :) z 1.1 wiazke dokladasz jeden kabel do wtrysków ( byl pod pinem 18 i dokladasz jeszcze pod 33 ) i przerabiasz wtyczke do mapsensora zintegrowanego z czujnikiem temp :) z jednej 3 pin i jednej 2 pin na 4 pinowa wtyczke i ucinasz pin 26 ( nie pamietam dokladnie) przy kompie. godzina roboty około. w 900 jest raczej bardzo podobnie ale nie wiem nie robiłem nigdy :)

ja majac 1.1 chyba w 3 sie nie zmieszcze bo tu coś tu coś i nagle sporo kasy idzie ;) 'ty musisz kupić łapy skrzynie z wybierakami i linkami (chyba nie wiem czy podejda od 900) ale ja wymienialem rozrzad swiece sprzeglo dwa wtryski ktore siadly i wszystko co na biezaco wyskakiwalo.
_________________
Seicento 1.4 16V


Mój białas:)
 
 
joki 
Bywalec

Pomógł: 9 razy
Wiek: 57
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 98
Skąd: wawa zone
Wysłany: 09-06-2013, 13:03   
   Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed


IMVHO nie zmiescisz sie w 4 koła chyba ze druta ulepisz
co prawda w polsce nie ma mnie juz połtora roku ale nie przypuszcam zeby cos specjalnie potaniało a zeby tanio kupic to trzeba wiedziec gdzie i co
w 900 trzeba wymienic prawie wszytsko
_________________
Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy
 
 
Gość93 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 491
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-06-2013, 14:19   
   Bolid: 900 :(


Powiedzcie mi jak wygląda turbo w 1.2 16v zmieszcze to tam czy nie?
_________________
 
 
Baden 
Klub AA
Maniak Cento


Wiek: 33
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 1596
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 10-06-2013, 21:21   
   Bolid: Fiat Seicento


zmiescisz heh kolega w cc ma 1.2 16 turbo 151km 232nm ;)
_________________
Byl Czerwony Sej 900
Byl VW Golf IV 1.9 TDI 90km

Jest kolejny projekt Niebieski Sej By Baden ;) 900 ---> 1.2 8v ---> 1.2 8v T ---> ?? :D
CentoZlot 2014 Szczyrk. Nr. 40!
http://www.seicento.pl/vi...r=asc&start=345
 
 
 
e51 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 35
Skąd: Mielec
Wysłany: 09-07-2013, 13:52   
   Bolid: none


powoli szykuje sie do wymiany glowicy w moim SC 1.1 mpi mam juz graty :

- głowica 1.2 8V punto 1
- wałek 866
- komputer 1.2 8V
- cały kolektor ssacy z przepustnica i listwa wtryskowa

z tego co wyczytalem potrzeba mi jeszcze :

- kolektor wydechowy + dwururka
- wiazka silnikowa

I teraz pytanie : od czego kupic wiazke ? Lepsza bedzie 1.1 spi czy od 1.2 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum