WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
TVC
Nałogowiec 4performance club
Pomógł: 25 razy Wiek: 46 Dołączył: 13 Lip 2007 Posty: 754 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 20-11-2010, 22:12
Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V |
|
|
przeciez wsadzajac 1.2 zmienisz kolektor wiec sonda pojdzie w inne miejsce |
_________________ Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 22-11-2010, 14:06
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
hejka
pacjent to 1,2 8V
dwururka z plecionka od punto+ kawałek rurki + seria
niestety musiałem wywalić kata bo mi wchodzil nad stablizator
no i
kurde głośno jest
kurde jak dla mnie to dużo za głośno (ma jechac a dzwiek to mi wisi smętnym kalafiorem)
musze teraz cos wymyslic bo zrobiłem 300 km w trasie i pierdolca mozna dostac
wszelakie sugestie mile widziane w kierunku wyciszenia tego a najlepiej to budzetowe sugestie bo wszelakie remonta +swap wypłukały mnie z forsy |
|
|
|
 |
fiksiu
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-01-2011, 21:56
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
kurde u mnie jest to samo.
Głośno jak cholera.W mieście to jeszcze nie przeszkadza ale w trasie to po godzinie mnie normalnie trafia.
Mam rurę fi50 i jakiś tłumik na końcu bez kata.
Dołożyłem środkowy i praktycznie bez poprawy
Nie wiem co zrobić.
Chyba dołożę jakiś katalizator. |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 03-01-2011, 22:09
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
hyhy...:-)
mozesz dołożyc kata
ja mam teraz tak mały pojemnosciowy+ przelot od palio + koncowy od CCsporting
nie jestto seryjna cisza ale nei jesttez duzo głosniej |
|
|
|
 |
fiksiu
Bywalec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 76 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-01-2011, 22:17
Bolid: Seicento 1.2 T |
|
|
Założyłem katalizator jest już nieźle wydech jest do akceptowania.
Teraz słychać cały dolot-węglarski.Ale to już jest do przeżycia. |
_________________ Seicento 1.2 16v LPG KME G3 + K03
158PS 205Nm |
|
|
|
 |
etyl77
Nałogowiec

Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 207 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 01-02-2011, 16:25
Bolid: był czarnuch jest bravo |
|
|
Warto zamówić taki wydech na rurze fi wew 43, wydech to końcowy wyczynowy zgodny z załącznikiem" J", komora rezonansowa typu honda-venturii, na rurze złącze elastyczne typu sportowego krótkie wzmocnione z VW. cena 470 zł? |
|
|
|
 |
DJSebol
nówka sztuka ;)

Wiek: 31 Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 43 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 05-08-2011, 21:56
Bolid: Arancio Calipso 900 ;DD |
|
|
Dużo przeróbek będzie gdy na oryginalny tłumik chcę założyć końcówkę speeder ? taką : http://allegro.pl/koncowk...1750127652.html
tak dokładniej jakie bo nie chciałbym żeby wystawała nie wiadomo jak |
_________________ "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem." |
|
|
|
 |
tygry
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 06-08-2011, 11:59
Bolid: sc sporting |
|
|
roboty w cholere, wrecz tyle roboty ze nie oplaca sie za to zabierac, wrrrrr szlak mnie trafi zaraz, nalozyc, dokrecic srube i cieszyc oko (ze 2hp wiecej ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
DJSebol
nówka sztuka ;)

Wiek: 31 Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 43 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 06-08-2011, 21:58
Bolid: Arancio Calipso 900 ;DD |
|
|
ale jest zakrecony tłumik i jak wsadzam koncowka to z 15 cm wystaje |
_________________ "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem." |
|
|
|
 |
tygry
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 104 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 06-08-2011, 23:17
Bolid: sc sporting |
|
|
ohhh fak bulszit, to utnij z 13 cm i przypasuj, albo 10cm (zawsze mozna ciac jeszczce jeden raz ) |
_________________
 |
|
|
|
 |
korass
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2011 Posty: 362 Skąd: Czyżowice
|
Wysłany: 08-08-2011, 21:01
Bolid: Seicento 1.1 MPI 2004r. |
|
|
To nie ta końcówka
Tak jak Ci pisałem, musisz się udać do kumatego tłumikarza który sobie z tym poradzi, końcówkę trzeba będzie prawdopodobnie uciąć zaraz za nierdzewką i zrobić kolanko, potem ładnie pospawać i git
Ja bym nie pakował takiego cudeńka do standardowego tłumika, pomyśl o tłumiku z Fiata 125p, ja za swój nowy na gwarancji zapłaciłem 50 zł i jestem z niego mega zadowolony, nie jest przesadnie głośny i uporczywy i ma piękny dźwięk. |
_________________ Moje Seicento
 |
|
|
|
 |
DJSebol
nówka sztuka ;)

Wiek: 31 Dołączył: 26 Mar 2011 Posty: 43 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 08-08-2011, 22:52
Bolid: Arancio Calipso 900 ;DD |
|
|
ok pomysle nad tym dzieki |
_________________ "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem." |
|
|
|
 |
czui1988
nówka sztuka ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 49 Skąd: skoczów
|
Wysłany: 29-09-2011, 20:45
Bolid: seicento sporting01 |
|
|
panowie mam pytanko chce wyrzucic kolektor 1.1 mpi z katalizatorem i dac jakis 4-2-1 lub cos podobnego ale juz bez katalizatora tylko co z 2 sonda czy bedzie miala bledy pozniej w odczycie mieszanki spalin |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 30-09-2011, 07:14
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
tak. Musisz dać jakąś tulejkę z nakrętką i odsunąć sondę bo będzie check na desce i inne spalanie |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 30-09-2011, 09:30
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
BaToN_91 napisał/a: | tak. Musisz dać jakąś tulejkę z nakrętką i odsunąć sondę bo będzie check na desce i inne spalanie |
1.tulejka TAK
2.check TAK
3.inne spalanie NIE |
_________________ Kyller Garage dłubactwo ogólnorozwojowe swapy |
|
|
|
 |
|