WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |
muszek92
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 03-01-2013, 19:03
Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v |
|
|
Witam! po dłuższej przerwie Jako ze zaczynam modzić wydech bo jakoś mnie się znudził, chciałbym się dowiedzieć jak uzyskać dzwięk upodobniony do : https://www.youtube.com/watch?v=HhkTgHXezl8
Ogólnie aktualnie mam przelot czyli katalizator out, tłumik środkowy out, i na końcu przepalona seria z jakąś lipną koncówką, mam dziwne wrażenie jakby wydech był za luźny..
W drodze jest wydech z kanta (125p)...
Teraz pytanie, dać go tylko na koniec, dać go na koniec a przed niego jakiś tłumik środkowy (oryginał czy z innego auta) ? czy dać jakąś ciekawszą końcówkę, w którą stronę ją skierować?
silnik 1.2 8v. panda.
Chciałbym uzyskać podobny dzwięk jak na filmiku jakieś propsy?
p.s co daje to ze strzela schodząc z obrotów? |
_________________ Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^
http://www.fiatwlkp.pl |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 03-01-2013, 19:27
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
A więc zacznę po kolei.
1. W linku napisane że silnik 1.1 z czapką od 1.2 75km
Poniżej wydech: kolektor wydechowy 1.2 75km, wydech środkowy seryjny i coś tam od alfy romeo. Nie jestem asem z Ang
2. Jaką średnicę rury masz obecnie?
muszek92 napisał/a: | W drodze jest wydech z kanta (125p)...
Teraz pytanie, dać go tylko na koniec, dać go na koniec a przed niego jakiś tłumik środkowy (oryginał czy z innego auta) ? czy dać jakąś ciekawszą końcówkę, w którą stronę ją skierować? |
A więc skoro idzie ci polish mugen to zamontuj go jak przyjdzie, nie wstawiaj środkowego i jak chcesz to zamontuj jakąś ładną końcówkę z tym że jeśli wypuścisz ją za zderzak to w środku będziesz miał ciszej
muszek92 napisał/a: | p.s co daje to ze strzela schodząc z obrotów? |
Nie bierz tego na poważnie ale DEJ MU NA ZIMNYM! |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-01-2013, 19:44
Bolid: Biały |
|
|
Wydech do 1.2 8v powinien mieć najlepiej fi43-45. Jak dasz środkowy to będzie troche ciszej, ja mam przelot od kolektora dopiero na końcu jest pusty tłumik ale nie pamiętam z czego |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 03-01-2013, 19:49
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
A co by było jak by zamiast końcowego wydechu nawet przelotowego szła rura od samego kolektora? |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
muszek92
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 03-01-2013, 21:06
Bolid: Seicento T-Jet 1.4 16v |
|
|
Dzięki za odpowiedzi
Rure mam standardową jak na razie Orientuje się może ktoś co to za wymiar?
co jest odpowiedzialne za strzelanie podczas schodzenia z obrotów ?
i czy da się jakoś wydobyć basik z polisz mugena |
_________________ Włoska Grupa Trzymająca Władzę ^^
http://www.fiatwlkp.pl |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 03-01-2013, 22:08
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
basiku z PLmugena się nie da uzyskać bo on bardziej warcy
Kup sobie speedera albo ulterka jak chcesz bas
Co do rury to suwmiarka w dłoń i podaj średnicę wewnętrzną
rainek napisał/a: | Wydech do 1.2 8v powinien mieć najlepiej fi43-45. |
|
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 30-03-2013, 13:13
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Panowie a ja mam nstp pytanie, Jak widzicie zamontowanie dolotu Węglarskiego, kolektora i całego układu wydechowego?! Co do układu zależy mi na "osiągach" a nie na hałasie! chciałbym żeby sej się po prostu troszkę lepiej zbierał i wkręcał. Co polecacie i jak z kosztami, jeżeli chodzi o jakieś lepsze sprzęty?
Z góry Dzięki |
|
|
|
 |
panczo1511
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
|
Wysłany: 30-03-2013, 14:35
Bolid: cc 1.2 |
|
|
Zamiast kolektora zainwestuj w krótszą skrzynie, 6 z p1 podobna cena. Nic lepszego efektu na poczatku nie da.
Wydech delikatnie odetkać i zrobić kompletny dolot: yankowy lub coś w ten deseń + odseparowanie filtra od ciepłego powietrza.
Kolektor i kompletny wyliczony układ wydechowy opłaca się robić gdy celujesz w sensowne moce pod 90km |
_________________ Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam
Swaps 1.2 & 1.4 16v |
|
|
|
 |
Nevada
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 17 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-03-2013, 14:37
Bolid: Civic |
|
|
Jeśli chodzi o osiągi to dobre są doloty dexcraft.pl- mam i polecam, z kolektorów wydechowych to Supersprint- ale to droga zabawa, nie wiem jaki masz silnik, ale warto wywalić kat i dać rury średnicy 43-45mm. |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 31-03-2013, 01:30
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Kolego panczo1511, co rozumiesz przez "wydech delikatnie odetkac"? dolot kompletny będę miał, Węglarskiego. Sam dolot nic nie daje, dlatego chciałem kolektor z wydechem i tą skrzynie z punto w sumie też bym wrzucił, jestem ciekaw ile mi to da?!
Nevada, mam w opisie, 1.1 mpi |
|
|
|
 |
panczo1511
Bywalec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 53 Skąd: Kolbuszowa/ Rzeszów
|
Wysłany: 31-03-2013, 12:23
Bolid: cc 1.2 |
|
|
Skrzynia w samochodach o małej mocy daje możliwosc wykorzystania jej w większym stopniu.
Jak jeździsz serią to naprawde poczujesz rużnice.
Z wydechem chodziło mi oto że przy tak małym silniczku i zero modow nie ma sensu robienia wyliczonego układu z kolektorem i sportowym katem na końcu.
Jak sensownie to żeliwniak i dwururka od 1.2 dalej tak jak kolega wyżej napisał i koncowy według uznania np. DF. |
_________________ Fanpage-Cento Rally Team
https://www.facebook.com/CentoRallyTeam
Swaps 1.2 & 1.4 16v |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 31-03-2013, 12:47
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Czyli wynika z tego, że jedyne co mogę zrobić to wrzucić skrzynie szóstkę, bo przy silniku 1.1 nie ma sensu innych modów robić?! Ja wiem, że najlepiej jest wsadzić inny silnik, hamulce, skrzynie, zawias i będę śmigał. Chce tylko troszkę odetkać silnik i wykorzystać to co ma i dlatego uznałem że wsadzę dolot, kolektor i cały kompletny dedykowany układ wydechowy, nie żeby pierdział tylko wykorzystał moją jednostkę. A skoro skrzynia coś da to też czemu nie.
Tak w ogóle... Wszystkiego Najlepszego na Święta |
|
|
|
 |
saper94
spamer team motórzysta

Pomógł: 47 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2012 Posty: 1572 Skąd: Malbork
|
Wysłany: 31-03-2013, 17:23
Bolid: Seicento GO 900 /Fiesta VII / Corsa B 1.0 |
|
|
jacob88, wiesz, wszystko się da, ale pytanie jakim kosztem
Temat tuningu silników przerabiałem nieraz przerabiając motocykle (głównie silniki).
Im mocniej przerobisz, tym masz większą moc = większe zużycie części, paliwa, jednostka staje się bardziej podatna na wszelkie awarie.
Jak zamierzasz latać normalnie, nie ścigać się to nie ma sensu kombinować, ewentualnie silnik 1.2 sobie wstawić możesz jak większej mocy potrzebujesz. |
_________________ "Odważni nie żyją długo, lecz ostrożni nie żyją wcale."
Mój szerszeń:
http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=40911 |
|
|
|
 |
jacob88
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 61 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 31-03-2013, 17:33
Bolid: Seicento 1.1 mpi 2005 |
|
|
Latam na codzień, i chciałem go troszkę poprawić. Czyli mówisz, że nie warto się w to bawić?! |
|
|
|
 |
|