FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Mateek95 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 13-09-2014, 20:11   
   Bolid: Seicento 1.1


Wlasnie o to chodzi ze nie chce druciarstwa odwalic ;P dlatego pytam, bo skoro seryjne starczaja do -40 a ten powiedzmy byl by seryjnej dlugosci no to lipa a szukalem juz po forum i widze ze sie nada a czytam znowu i ze seryjnej dlugosci;/ czekam az wypowie sie ktos jeszcze
 
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 13-09-2014, 21:47   
   Bolid: SC 1.1. MPI


wiem że pzm-1 i -60 było na aucie kolegi i nic się nie działo oprócz tego że był beton :)) nie wiem nie jechałem ale myślę że -70 też powinno być okej.
Jak nie chcesz pzm-1 to kup amory mts lub fk i po kłopocie i zakładaj -70 bez obaw :))
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
Mateek95 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 14-09-2014, 12:22   
   Bolid: Seicento 1.1


Wlasnie o to chodzi ze nie chce ladowac mtsow;) Na sprezyny decyduje sie tylko dlatego ze nie moge znalezc nic lepszego a zalezy mi na trwalych amortyzatorach, komfortu byc nie musi nawet dobrze ze bedzie beton obawialem sie tylko ze sie pzm1 wyleje przy takiej glebie zakladajac ze jest seryjnej dlugosci.
 
 
 
ir3n3usz 
Nałogowiec

Pomógł: 64 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 867
Skąd: Radom
Wysłany: 15-09-2014, 09:00   
   Bolid: SC 1.2 16V LPG


Mateek95 napisał/a:
Chodzi mi konkretnie czy pzm1 nada sie do sprezyn 70/50 tzn czy nie jest on czasami seryjnej dlugosci tzn jak seryjny amor czy jak kupie to nie bede go musial skrocic?


Tylne amory pzm-1 są dużo krótsze od serii, ale odnośnie przodu nie wiem. Z tego co czytałem podobno mają długość jak seria. A nie myślałeś, o tym żeby dać seryjny przód do skrócenia i utwardzenia? Są firmy które zajmuję się takimi rzeczami i koszt raczej nie jest większy niż zakup nowych amorów. PZM-1 jest betonowe i naprawdę do jazdy na codzień są uciążliwe.
Z przodu mam MTS a z tyłu PZM-1 i jest masakra na -70/-50. Nie ma żadnej amortyzacji, wiadomo samochód lepiej się prowadzi w zakrętach. Jeśli jeździsz sobie tylko po mieście, do pracy, na uczelnię to daruj sobie PZM-1.
_________________
Moje Seicento
 
 
Mateek95 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-09-2014, 09:59   
   Bolid: Seicento 1.1


Licze sie z betonem i nie przeszkadza mi to, ma byc nisko i twardo ale tez trwale dlatego nie chce brac sie za mtsy. A co do skracania, musze kupowac nowe amory? czy moge oddac uzywke wylaną? (wkoncu on to rozbiera wiec chyba uszczelnienia wymienia, tak ?)
 
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 15-09-2014, 16:21   
   Bolid: Seicento


Mateek95, polecam również poliuretan :wink:
_________________

 
 
Mateek95 
nówka sztuka ;)

Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 31
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-09-2014, 18:14   
   Bolid: Seicento 1.1


Idzie dostac komplet na tyl za mniej niz 250zl? (poliuretanow)
 
 
 
roach 
spamer team


Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1460
Skąd: Koszalin
Wysłany: 15-09-2014, 22:11   
   Bolid: Seicento


szukaj na allegro...ja kupiłem u strongflex...komplet czerwonych i jestem mega zadowolony.....żółte tylko do wzmocnionych bud...
_________________

 
 
snefu 
nówka sztuka ;)

Wiek: 39
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 13
Skąd: B-B
Wysłany: 04-12-2014, 19:39   
   Bolid: Seicento 900 -> 1,2 16v -> 1,4 16v


Troszkę off top, ale...

Chcę wymienić tylne zawieszenie w swojej 900 z racji tego że się "powoli kończy"

Przód niedawno około 4 tyś km temu wymieniony na KYB gazówkę ( rozlał się jedne z amorów) - jak dla mnie efekt świetny bez strachu w oczach da się wejść w ostry zakręt z prędkością 70-80km/h ( dupa trochę lata ale efekt wiadomy z racji seryjnego tyłu :P )
myślę także o wymianie seryjnych springów na coś niższego...

Poszukuję zawieszenia: do jazdy na co dzień
Styl jazdy: dosyć ostry - niektórzy twierdzą, że za ostry jak na seicento....

W czym problem:
- Montować na tył KYB gazówkę czy coś innego?
- Springi jamex czy einbach (-35 / -40)

Założenia:
- ma nie podpierać się na zakrętach lusterkami
- ma pewniej się prowadzić i fajniej wyglądać
- dobrze że by auto "równo stało" - nie chce się bawić w druciarstwo PL i np kombinować w cięcie sprężyn o ileś tam, wkładanie gum itp...

Z góry dziękuje za wszystkie sugestie.
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 04-12-2014, 19:51   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Żeby równo stał przy gazowych KYB z przodu z tyłu nie dajesz obniżenia większego niż -20mm. Miałem KYB gazowe przód tył + springi -40mm, przód usiadł o 1cm a tył o 3cm więc była lekka motorówka. Wszystko przez to że amory gazowe... ale prowadzenie fajne 90-100 w zakręcie bez obaw, obniżenia nie było w ogóle. Teraz przy FK -7/6 i szerokim kapciu prędkości grubo ponad 100 nie są problemem
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
bartekn1992 
Nałogowiec

Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 106
Skąd: Rzewnie k.Różana
Wysłany: 04-12-2014, 21:28   
   Bolid: Sporting 1.1 SPI


siemano. Nie robie tematu nr 2 :) Jak wam sie jezdzi na -70/-50 w zimę ? da się wgl? Bo mam sportasia na takim i boje sie sniegu ;P
_________________
!----Sejo----!
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 04-12-2014, 21:34   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Jeżeli jest dużo śniegu to jest lekki pług :)) Po za tym zimówki podnoszą samochód i problemów nie ma
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
bartekn1992 
Nałogowiec

Wiek: 33
Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 106
Skąd: Rzewnie k.Różana
Wysłany: 04-12-2014, 21:43   
   Bolid: Sporting 1.1 SPI


heh pierwsza zima:D po sezonie letnim musialem wymienic michę a co zimo będzie :shock:
_________________
!----Sejo----!
 
 
snefu 
nówka sztuka ;)

Wiek: 39
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 13
Skąd: B-B
Wysłany: 05-12-2014, 20:29   
   Bolid: Seicento 900 -> 1,2 16v -> 1,4 16v


@dawiddawidowski dzięki za odpowiedź, już wiem że jestem skazany na motorówkę ;)

Jednak dalej nie wiem czy brać KYB, czy może coś innego oraz której firmy sprężyny...

Zależy mi na tym, aby buda nie latała tak jak na ori

Jamex fajna cena na forum wyczytałem, że to nieco twardsza seria ( i w sumie nie wiele się różni - czyli nie opłaca się ładować kasy w te springi?)

Einbach swoje kosztują, ale czy aż taka różnica w prowadzeniu, aby dopłacać około 200 zł do jamex-ów?
 
 
dawiddawidowski 
Moderator
Cento Nowy Sącz


Pomógł: 47 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 3642
Skąd: NS
Wysłany: 05-12-2014, 20:39   
   Bolid: SC Abarth 1.4 16v 6speed


Bierz KYB i szukaj FK/mts -6/4
_________________
Polska Jazda SC

ROSSO BAROCCO by dawid
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum