FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
Autor Wiadomość
michalkl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 38
Skąd: Pl
Wysłany: 24-03-2008, 10:24   Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy
   Bolid: wkrótce CC


Witajcie koledzy. Właśnie sprzedałem auto jakim było Renault 19 1.7 95 kucyków w benzynie więc wiem co nie co o dobrym przyśpieszeniu i wyniku 10.2s do 100km/h. Jednak szukam większych emocji i wybór padł na lekkie zwinne auto jakim jest SC :) . Myślałem z początku o przesiadce na cc i zrobienie w nim swap-a ale doszedłem do wniosku, że lepiej jest kupic seicento ze względu na ta samą masę ok 740KG, nowszą stylistykę i to, że można wyrwac młody rocznik za nie dużą sumkę.

Przejdę do rzeczy: Będe na 100% chciał zakupic secentio 1.1(bo mniej roboty przy swapie i taniej zapewne) i mój pierwszy problem to jaki ma byc silnik SPI czy MPI? To dla mnie ważne ponieważ będe chciał zmieniac silnik na mocniejszy i dobrzy by było aby było jak najmniej roboty przy swapie. Teraz drugą sprawą jest to aby jedno z drugim się pogodziło czyli koszty i moc jaką osiągnę. Chodzi mi o koszta np. mając taki silnik 1.1 MPI w seryjnym SC muszę wymienic to i tamto a jeśli mam silnik 1.1 SPI to muszę zmienic to i tamto.Naszukałem się naprawdę dużo ale nie znalazłem jakiegos konkretnego wątku o swapie(owszem jest przynajmniej z 10 tematow ale jakoś nie usatysfakcjonowały mnie te informacje).

Wiem, że wstawiając silnik 1.2 8V mamy możliwośc uturbienia i dzieku temu możemy osiągnac moc powyzej 100KM(do 0,5 atmosfery nie trzeba ingerowac w silnik) natomiast wstawiając silnik 1.2 16V nie mamy takiej możliwości

Który silnik oferuje więcej mocy?(fabrycznie to 16V) ale po pewnych modyfikacjach(mile widziane modyfikcje krok po kroku oraz przewidywalne rezultaty) oraz który można taniej, bezpieczniej w miarę i łatwiej podkręcic bez skracania żywotności?

jakie jest moje założenie? Chcę uzyskac wynik ok 7s do 100km/h oraz prędkośc maxymalna ok 200km/h( zalezy mi na dluzszych przelozeniach) oczywiscie nie chce jechac tak caly czas bo mnie zdmuchnie :grin:

Oczywiście będe zmieniac hamulce na mocniejsze, sportowe zawieszenie , przegóby, skrzynia, sprzęgło, szersze lacki, tłumik sportowy( w znaczeniu, że doda mi mocy a nie tylko będzie buczec, zależy mi na delikatnym podkreśleniu dźwięku).

Nie chcę aby auto zdradzało swoje osiagi także z zewnątrz co najwyzej ładne felgi plus lotki czy mały spojler. Zależy mi na osiągach. Zaznaczam, że nie będe cały czas jeździł na pełnym gazie a auto będzie użytkowane na codzień. Naczytałem się, że takie auta przy spokojnej jezdzie palą mniej niz seryjne? Czy to prawda?

Który silnik szybciej rozbuja SC? Czy można uturbiac 16V(czytałem, że nie ale nie pamiętam dlaczego). Jaką moc uzyskam utrubiając silnik 1.2 dopuszczalnym doładowanie cos koło 0,5 bara...

Co jest typowe dla silników 16V a co dla 8V. Który mi polecicie? Oczywiscie chce je uturbic. Może jakiś inne propozycje swapu?

Jestem nowy jak nie napisałem czegoś to pytajcie to dopiszę. Mam nadzieję, że potraktujecie ten temat poważnie i udzielicie fachowych wskazówek. Pozdrawiam i czekam na odp.
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 11:45   Re: Swap silnika 1.1 na 1.2. 8V vs 16V. Pomocy
   Bolid: seicento


michalkl1 napisał/a:
Witajcie koledzy. Właśnie sprzedałem auto jakim było Renault 19 1.7 95 kucyków w benzynie więc wiem co nie co o dobrym przyśpieszeniu i wyniku 10.2s do 100km/h. Jednak szukam większych emocji i wybór padł na lekkie zwinne auto jakim jest SC :) . Myślałem z początku o przesiadce na cc i zrobienie w nim swap-a ale doszedłem do wniosku, że lepiej jest kupic seicento ze względu na ta samą masę ok 740KG, nowszą stylistykę i to, że można wyrwac młody rocznik za nie dużą sumkę.


cienias przez to ze jest kanciasty jest jakies 70-100kg lzejszy no ale powiedzmy ze z seja tez pare kg da sie wyjac

Cytat:

Przejdę do rzeczy: Będe na 100% chciał zakupic secentio 1.1(bo mniej roboty przy swapie i taniej zapewne) i mój pierwszy problem to jaki ma byc silnik SPI czy MPI? To dla mnie ważne ponieważ będe chciał zmieniac silnik na mocniejszy i dobrzy by było aby było jak najmniej roboty przy swapie. Teraz drugą sprawą jest to aby jedno z drugim się pogodziło czyli koszty i moc jaką osiągnę. Chodzi mi o koszta np. mając taki silnik 1.1 MPI w seryjnym SC muszę wymienic to i tamto a jeśli mam silnik 1.1 SPI to muszę zmienic to i tamto.Naszukałem się naprawdę dużo ale nie znalazłem jakiegos konkretnego wątku o swapie(owszem jest przynajmniej z 10 tematow ale jakoś nie usatysfakcjonowały mnie te informacje).


jak robisz swapa to kup SPI. dlaczego? odchodzi ci cala zabawa z elektryka ktora w 1.1 mpi jest uciazliwa.

Cytat:

Wiem, że wstawiając silnik 1.2 8V mamy możliwośc uturbienia i dzieku temu możemy osiągnac moc powyzej 100KM(do 0,5 atmosfery nie trzeba ingerowac w silnik) natomiast wstawiając silnik 1.2 16V nie mamy takiej możliwości


przy pol bara dobrze zrobione powiedzmy ze nie musisz ingerowowac w silnik (tu glownie mowimy o odprezaniu) i cos kolo 100km napewno powinno byc moze nawet troszek wiecej jak dobrze jest zrobiona glowica. Co do 1.2 16v nie prawda ze nie mozna robic turbo w nim :) zdziwisz sie ile w tym sezonie fefnastek turbo smigac bedzie na zawodach :) Dla poczatkujacego napewno 8v jest bezpieczniejszy pod turbo bo jednak wybacza troche wiecej bledow. Mozesz tez zostawic dol 1.1 zrobic rozwiert itd i spokojnie 150km z niego krzesac (cos na ten temat wiem) :twisted:

Cytat:

Który silnik oferuje więcej mocy?(fabrycznie to 16V) ale po pewnych modyfikacjach(mile widziane modyfikcje krok po kroku oraz przewidywalne rezultaty) oraz który można taniej, bezpieczniej w miarę i łatwiej podkręcic bez skracania żywotności?


krok po kroku czyli bez turbo (nie da sie zrobic turbo w czesciach) Oby dwa da rade bardzo ladnie podkrecic choc chyba jednak 16V wychodzi troche drozej w modach za to daje bardzo ladne rezulataty.

Cytat:

jakie jest moje założenie? Chcę uzyskac wynik ok 7s do 100km/h oraz prędkośc maxymalna ok 200km/h( zalezy mi na dluzszych przelozeniach) oczywiscie nie chce jechac tak caly czas bo mnie zdmuchnie :grin:


musisz miec okolo 130km zeby miec 7s do paki na dlugich przelozeniach albo najkrótszą skrzynie i 115km i szybkie rece ;) max 200km/h spokojnie uzyskasz :)

Cytat:

Oczywiście będe zmieniac hamulce na mocniejsze, sportowe zawieszenie , przegóby, skrzynia, sprzęgło, szersze lacki, tłumik sportowy( w znaczeniu, że doda mi mocy a nie tylko będzie buczec, zależy mi na delikatnym podkreśleniu dźwięku).


przod od uno 240mm tarcze albo palio 257mm (13tki nie wejda juz), sprzeglo od 16V spokojnie zniesie 120-130km (moje seryjne 1.1 mpi dawalo rade ponad 140km)

Cytat:

Nie chcę aby auto zdradzało swoje osiagi także z zewnątrz co najwyzej ładne felgi plus lotki czy mały spojler. Zależy mi na osiągach. Zaznaczam, że nie będe cały czas jeździł na pełnym gazie a auto będzie użytkowane na codzień. Naczytałem się, że takie auta przy spokojnej jezdzie palą mniej niz seryjne? Czy to prawda?


turbo sa wstanie palic mniej (dobry program i jazda ponizej doladowania) atmosferyczne hmmm juz troche trudniej ale tez da rade

Cytat:

Który silnik szybciej rozbuja SC? Czy można uturbiac 16V(czytałem, że nie ale nie pamiętam dlaczego). Jaką moc uzyskam utrubiając silnik 1.2 dopuszczalnym doładowanie cos koło 0,5 bara...


mozna uturbiac 16V ale to juz pare mykow trzeba znac w kwesti tego silnika, chocby to ze jest kolicyjny i trzeba go odprezac :)

Cytat:

Co jest typowe dla silników 16V a co dla 8V. Który mi polecicie? Oczywiscie chce je uturbic. Może jakiś inne propozycje swapu?


jak chcesz na poczatek uturbiac i robic to sam polecam jednak 8v bo jest to poprostu prostrze

Cytat:

Jestem nowy jak nie napisałem czegoś to pytajcie to dopiszę. Mam nadzieję, że potraktujecie ten temat poważnie i udzielicie fachowych wskazówek. Pozdrawiam i czekam na odp.


masz szczescie ze mam swieta i chcialo mi sie tyle pisac ;)

pozdrawiam
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 24-03-2008, 11:54   
   Bolid: 1E 187


michalkl1 napisał/a:
Będe na 100% chciał zakupic secentio 1.1(bo mniej roboty przy swapie i taniej zapewne) i mój pierwszy problem to jaki ma byc silnik SPI czy MPI?

Obojetnie - moze być zarówno mpi jak i spi. Komputer będzie i tak nowy, nie wiem tylko jak z wiązką od MPI czy podpasi bez tuningu ale od SPI przerobisz bez najmniejszego problemu.

michalkl1 napisał/a:
Wiem, że wstawiając silnik 1.2 8V mamy możliwośc uturbienia i dzieku temu możemy osiągnac moc powyzej 100KM(do 0,5 atmosfery nie trzeba ingerowac w silnik) natomiast wstawiając silnik 1.2 16V nie mamy takiej możliwości

i jedną i druga jednostkę da się uturbić :ok: (polecam kolegę jataman'a on Ci zamontuje turbo i doradzi)

michalkl1 napisał/a:
mając taki silnik 1.1 MPI w seryjnym SC muszę wymienic to i tamto a jeśli mam silnik 1.1 SPI to muszę zmienic to i tamto

zarówno przy MPI jak i SPI potrzebujeszz:
-kompletny silnik z listwa wtryskowa i kolektorami
-wklad pompy palwiowej 3bar
-końcówka przewodu paliwowego , ponieważ w listwie od MPI przewód jest przykręcany, a w SPI jest wciskany
-fragment wiązki elektrycznej od MPI , konkretnie cztery kabelki do wtryskiwaczy
-komputer od 1.2 MPI
-dolot

michalkl1 napisał/a:
Który silnik oferuje więcej mocy?(fabrycznie to 16V) ale po pewnych modyfikacjach(mile widziane modyfikcje krok po kroku oraz przewidywalne rezultaty) oraz który można taniej, bezpieczniej w miarę i łatwiej podkręcic bez skracania żywotności?


tu są różne opinie. Da się łatwo modyfikowac jednostke 1,2 8V ze względów na koszt (jest taniej). Z 16 V da się więcej wycisnąć ale i dużo większym kosztem. Ale tak jak piszesz: na starcie masz troszkę więcej. Dużo ludzi, którzy jeżdzą 16V nawet seryjnymi nie narzeka na brak mocy :))

michalkl1 napisał/a:
jakie jest moje założenie? Chcę uzyskac wynik ok 7s do 100km/h oraz prędkośc maxymalna ok 200km/h( zalezy mi na dluzszych przelozeniach) oczywiscie nie chce jechac tak caly czas bo mnie zdmuchnie

taki czas to tylko turbo chociaż N/A też da się ale będzie to tylko typowo wyczynowe autko :)

Cytat:
Oczywiście będe zmieniac hamulce na mocniejsze, sportowe zawieszenie , przegóby, skrzynia, sprzęgło, szersze lacki, tłumik sportowy( w znaczeniu, że doda mi mocy a nie tylko będzie buczec, zależy mi na delikatnym podkreśleniu dźwięku).


:ok: hamulce z Uno Turbo powinne dać radę. Najszybsze sc u nas (właśnie jataman'a) hamuje na takich i sprawuje sie bez zarzutu. Zresztą na pewno wypowie się w tej kwestii sam jataman ;)

michalkl1 napisał/a:
Nie chcę aby auto zdradzało swoje osiagi także z zewnątrz co najwyzej ładne felgi plus lotki czy mały spojler. Zależy mi na osiągach. Zaznaczam, że nie będe cały czas jeździł na pełnym gazie a auto będzie użytkowane na codzień. Naczytałem się, że takie auta przy spokojnej jezdzie palą mniej niz seryjne? Czy to prawda?
no z tym spalaniem to różnie bywa ;) zależy co na modzisz :)

michalkl1 napisał/a:
Który silnik szybciej rozbuja SC? Czy można uturbiac 16V(czytałem, że nie ale nie pamiętam dlaczego). Jaką moc uzyskam utrubiając silnik 1.2 dopuszczalnym doładowanie cos koło 0,5 bara...


da się uturbic! Który rozbuja szybciej hmmm chyba mocniejszy ;)

michalkl1 napisał/a:
Co jest typowe dla silników 16V a co dla 8V. Który mi polecicie? Oczywiscie chce je uturbic. Może jakiś inne propozycje swapu?

Prostszy jest chyba 8V ale myśle, że jataman coś pomoże ;)

michalkl1 napisał/a:
Jestem nowy jak nie napisałem czegoś to pytajcie to dopiszę. Mam nadzieję, że potraktujecie ten temat poważnie i udzielicie fachowych wskazówek. Pozdrawiam i czekam na odp.

witamy :ok:



EDIT: jataman był szybszy :P
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
michalkl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 38
Skąd: Pl
Wysłany: 24-03-2008, 13:15   
   Bolid: wkrótce CC


Hej. Szczerze naoglądałem się filmików w internecie i jakoś silniki 16v do mnie bardziej przemawiają. Na portalu youtube.pl jest mnóstwo tych filmików i stwierdzam, że 16v są lepsze i szybxiej rozpędzają autko(mowa o seryjnych). Ale to pewnie dlatego, że te 8v mają mniej koni od tych 16v?

Jak daleka rozbieżnośc jest w uturbieniu 8v a 16v (który oferuje o wiele większą moc już na starcie). Chodzi mi głownie o finanse np. Chcę uzyskac i z 8V 120KM i z 16V(lub więcej jeśli można tak a nie zaszkodzi to seryjnym częściom silnika ktore wytrzymują pewne moce -nie skraca się ich żywotnośc).

Dodam, że nie ja będe dokonywał swapu tylko osoba lub firma znająca się na rzeczy. Więc co wy wybrlibyście na moim miejscu? Ma to miec buta i na tym mi zależy. Dodatkowym plusem nie będzie duże spalanie bo w końcu mały silniczek jest co równierz zadecydowało o wybporze SC :grin: .
Ma to byc tak zrobione, żeby mi długo posłużyło. Więc nie wiem czy dobrze uturbic 8V i miec tyle samo koni co 16V po lekkim tuningu(bo juz w standardzie oferuje parenaście koni mechanicznych więcej!). To odprężanie silnika 16V to jakiś kosztowny i skomplikowany zabieg?(było jeszcze parę innych możliwości w wypadku tego silnika ale nie pamiętam jakich w wypadku gdy chcemy go uturbic).

Także sam nie wiem. Czekam na kolejne wypowiedzi. Pozdrawiam.
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 24-03-2008, 13:41   
   Bolid: 1E 187


8V 75KM
16V 86

pisząc o mocach 120 KM chyba lepiej 8V + jakąś suszarkę zapodać pod maskę. Ale niech znawca w tej dziedzinie wypowie się czyli jataman :)
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 13:41   
   Bolid: seicento


michalkl1 napisał/a:
Hej. Szczerze naoglądałem się filmików w internecie i jakoś silniki 16v do mnie bardziej przemawiają. Na portalu youtube.pl jest mnóstwo tych filmików i stwierdzam, że 16v są lepsze i szybxiej rozpędzają autko(mowa o seryjnych). Ale to pewnie dlatego, że te 8v mają mniej koni od tych 16v?


1.1 turbo daje rade ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ddfm4xWQTmI

Cytat:

Jak daleka rozbieżnośc jest w uturbieniu 8v a 16v (który oferuje o wiele większą moc już na starcie). Chodzi mi głownie o finanse np. Chcę uzyskac i z 8V 120KM i z 16V(lub więcej jeśli można tak a nie zaszkodzi to seryjnym częściom silnika ktore wytrzymują pewne moce -nie skraca się ich żywotnośc).


8v spokojnie da rade 120km i bedzie to dobry nie awaryjny sprzet, 16v juz musisz sie na tym znac i jest troche wiecej dlubania.

Cytat:

Dodam, że nie ja będe dokonywał swapu tylko osoba lub firma znająca się na rzeczy. Więc co wy wybrlibyście na moim miejscu? Ma to miec buta i na tym mi zależy. Dodatkowym plusem nie będzie duże spalanie bo w końcu mały silniczek jest co równierz zadecydowało o wybporze SC :grin: .


Po pierwsze licz sie z tym ze firma zazyczy sobie za turbo lekko 10-12tys zl


Po drugie odrazu cie zaskocze, duza moc - duze spalanie niestety mowisz tutaj o 120km z litra, rajdowiki maja okolo 150km z litra i ile pala? szykuj sie ze 12-15L bedzie ci zlopal

Cytat:

Ma to byc tak zrobione, żeby mi długo posłużyło. Więc nie wiem czy dobrze uturbic 8V i miec tyle samo koni co 16V po lekkim tuningu(bo juz w standardzie oferuje parenaście koni mechanicznych więcej!). To odprężanie silnika 16V to jakiś kosztowny i skomplikowany zabieg?(było jeszcze parę innych możliwości w wypadku tego silnika ale nie pamiętam jakich w wypadku gdy chcemy go uturbic).

Także sam nie wiem. Czekam na kolejne wypowiedzi. Pozdrawiam.


za dobre zrobienie 120km w 16v bez turba zaplacisz tyle samo co turbo w 8v :) niestety same walki to okolo 2000-3000zl do 16v :)

odprezac 16v trzeba umiec bo z tlokow ciezko zebrac a glowica tez za wiele nie ma miecha a jest mocniej doprezony niz 8v


podstawowe pytanie ile kasy chcesz wydac?
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 14:10   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


jak kupowac na swapa 1,1 to spi sam jataman wie ze przerobienie wiazki mpi jest ciezkie, panie kiedy podlaczamy predkosciomierz :P
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
jataman 
Turbomasta


Pomógł: 21 razy
Wiek: 42
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 308
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 14:13   
   Bolid: seicento


TVC napisał/a:
jak kupowac na swapa 1,1 to spi sam jataman wie ze przerobienie wiazki mpi jest ciezkie, panie kiedy podlaczamy predkosciomierz :P


narazie to mam inne pomysly i zmartwienia :D :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
260KM, 307NM mało :/
miłośnik AWD
 
 
 
michalkl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 38
Skąd: Pl
Wysłany: 24-03-2008, 14:45   
   Bolid: wkrótce CC


Hej.
Jataman->Zrozumiałem, że jeśli mam kupowac to SC z silnikiem 1.1 SPI i do swapu zakupic silnik 1.2 równierz SPI? Czyli ten najsłabszy 60KM? Pozostałe to MPI przynajmniej tak słyszałem i jak wspomniane było mogę miec kłopoty z przełożeniem wiązki?

Troche tego sie nazbierało ale teraz mnie zastanawia czy silnik 1.2 8v+turbo faktycznie będzie mocniejszy od seryjnego silnika 1.1+ turbo bo wtedy nie muszę aż tyle przekładac. Ale sam nie wiem w końcu pojemnosc robi swoje...

Widziałem filmik. Rywalizacja tak jakby nie sprawiedliwa bo ta astra z ta vectra to jakies 14s do sety(jesli mają 1400ccm) albo ok. 11s gdy mają 1600ccm seryjne.No SC po liftingu poniżej 8sek :grin:

Uświadomcie mnie jeszcze raz co najbardziej opłaca się robic? Swap 1.2 8v+turbo czy może turbo na seryjnym silniku 1.1? Troche mam mentlika w głowie a nie chcę żałowac wyboru...

Dodam, że nieszkoda mi wydac z 8000zł na ten cel. Kolego Jataman widzę, że jesteś najlepiej obeznany w temacie. Naprowadź mnie na odpowiednią lekturę bądź napisz cos o silnikach (oddzielnie o swapach 1.2 8V a odzielnie o 16V i cozywiście o serii 1.1). Jak wyglądają ich charakterystyki. Który ma większy moment itp... Co jest najlepszym wyborem... Niby nie wiele do wyboru a jednak ciężko wybrac...
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :wink:
 
 
TVC 
Nałogowiec
4performance club

Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 754
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 24-03-2008, 14:49   
   Bolid: Lancia Lybra SW 1.8 16V


silnik 1,2 mpi a przerobienie wiazki z spi na mpi to 5sekund :P
_________________
Tarcze Mikoda, Zimmermann i Mintex, Klocki MINTEX,FERODO DS PERFORMANCE szczegóły na GG i PW
 
 
 
michalkl1 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 38
Skąd: Pl
Wysłany: 24-03-2008, 16:12   
   Bolid: wkrótce CC


Hej teraz to już zupełnie nie wiem jaki silnik rozumiem, że na bank ma to byc 8V tylko ilu konny 60 czy 75KM? Pewnie chodzi wam o 75KM? Do tego dołożył bym turbo. Czyli wynika z tego, że brac SC z silnikiem mpi czy spi- tak żeby potem można było zainstalowac silnik o poj 1.2 8V 75KM i uzyskac magiczne 120KM. Niech ktoś mnie podsumuje. Juz wiem, że 8V jest łatwiejszy do podrasowania natomiast 16V trzeba go odprężac i same wałki to wydatek ponad 2000-3000zł...

Może podam link do youtube jaki chciał bym miec efekt koncowy:

http://pl.youtube.com/watch?v=XY2tzHXqEzs <- akurat CC ale rozchodzi mi się o to aby moje autko miało podobne osiągi. Piszą, że ma 101KM i orginalny silnik 1.1.


http://pl.youtube.com/watch?v=WwLj_RpRIgs <- też nie wiem co drzemie w tym CC ale chciał bym podobny efekt w SC.

http://pl.youtube.com/watch?v=3HKHa064yIk <- dokładnie o taki efekt mi chodzi jak na tym filmiku. I co wy na to czy 8V da radę tj. ten na filmiku tyle, że 16V ? A może lepiej dac silnik 1.2 16 V ( bo ponoc łatwym sposobem można uzyskac 101KM z niego)??
 
 
koki 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 235
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-03-2008, 16:29   
   Bolid: (Z) Astra II 1.8 16v


Kup sobie Punto II HGT (1.8 ok. 130km, 8s-100km/h, 8L na 100 :devil2: )
_________________
4str4 II



http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=15436
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 24-03-2008, 16:31   
   Bolid: 1E 187


Kupuj 1,1 SPI :arrow: silnik 1,2 75KM :arrow: turbo :arrow: przy dobrych lotach ze 120 km bedzie
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 24-03-2008, 16:32   
   Bolid: 1E 187


koki napisał/a:
Kup sobie Punto II HGT (1.8 ok. 130km, 8s-100km/h, 8L na 100 :devil2: )

to chyba przy baardzooo emerydzkiej jeździe..
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
koki 
Nałogowiec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 235
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-03-2008, 16:42   
   Bolid: (Z) Astra II 1.8 16v


szymonek napisał/a:
koki napisał/a:
Kup sobie Punto II HGT (1.8 ok. 130km, 8s-100km/h, 8L na 100 :devil2: )

to chyba przy baardzooo emerydzkiej jeździe..


Przy normalnej jezdzie. Jesli chcesz go butowac od swiatel do swiatel to oczywiscie zje 11L.
_________________
4str4 II



http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=15436
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime - Mapa Forum