FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
dolot do seja
Autor Wiadomość
KurczaK 
KurczaK ma... malutki
... zapierdalacz


Pomógł: 75 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2950
Skąd: Kalisz
Wysłany: 24-03-2009, 17:11   
   Bolid: Alfa Romeo Brera 210+


Wuniek, czy posiadasz jakieś wykresy z 16V ?
_________________
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl

 
 
 
Wuniek 
Nałogowiec
Dispatcher


Pomógł: 73 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 428
Skąd: 100lica
Wysłany: 24-03-2009, 17:43   
   Bolid: SC 1.2MPi 6speed


KurczaK napisał/a:
Wuniek, czy posiadasz jakieś wykresy z 16V ?


niestety nie ale w 16v fajne efekty daje założenie stożka prosto na przepustnice one się jakoś tak fajnie kręcą ze straty mocy na górze nie czuć za to bardzo ładnie zaczyna ciągnąć z niższych obrotów
_________________


Scuderi Split Cycle Engine
 
 
 
Kabzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 4
Skąd: Pabianice
Wysłany: 01-04-2009, 23:10   
   Bolid: Fiat seicento


Witam
mam 1,2 16v i jest dolot weglarskiego ze stozkiem
auto na niskich obrotach strasznie przerywa jak by było za durzo powietsza
wydech jest odetkany fi50
na wysokich obrotach idzie dobrze
tylko na niskich przerywa,jak by sie dławiło :-?
 
 
 
molo_
[Usunięty]

Wysłany: 01-04-2009, 23:17   

moze to nie wina dolotu itp,


na dziendobry sprawdz map sensor czy wężyk jest okej
 
 
KurczaK 
KurczaK ma... malutki
... zapierdalacz


Pomógł: 75 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2950
Skąd: Kalisz
Wysłany: 04-04-2009, 00:10   
   Bolid: Alfa Romeo Brera 210+


molo_, rozwin temat :) poka foto jak to wygląda :)
_________________
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl

 
 
 
4Xtrim 
Nałogowiec

Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 159
Skąd: Rybnik
Wysłany: 04-04-2009, 00:27   
   Bolid: SC


molo_ napisał/a:
moze to nie wina dolotu itp,


na dziendobry sprawdz map sensor czy wężyk jest okej

W 1,2 16 niema map sensora!!!!!i niema wężyka :wink:
Jest czujnik temperatury i cisnienia wkręcony bezposrednio w kolektorze.
A że 16ka przeryw na dole to prawie standart.
Ale zeby nie było ze tak musi byc :wink:
Da się to zrobic.
_________________

 
 
molo_
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2009, 11:49   

to ze ci tyrkoli to jedno, ale w dużej mierze to tyrkolenie jest zalezne od długości dolotu i rodzaju wydechu czytaj (średnicy), tu szukaj rozwiązania

a co do mapa to nie wiem bo mam 8v
 
 
KurczaK 
KurczaK ma... malutki
... zapierdalacz


Pomógł: 75 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2950
Skąd: Kalisz
Wysłany: 07-04-2009, 15:20   
   Bolid: Alfa Romeo Brera 210+


4Xtrim napisał/a:
A że 16ka przeryw na dole to prawie standart.
Ale zeby nie było ze tak musi byc :wink:
Da się to zrobic.

Jak już powiedziałeś "a" to powiedz i "b"
Rozwiń temat i podpowiedz jak się tego pozbyć :)
_________________
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl

 
 
 
Robus 
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 55
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-04-2009, 22:44   
   Bolid: Seicento Sporting


moge zapytac ktore doloty sa lepsze? Pana Weglarskiego czy yankowe? :))
i lepiej z wejsciem na odme czy odma z filterkiem? w ogole jest jakas znaczaca roznica?
_________________
 
 
szymonek 
ĄĄĘĘĘ


Pomógł: 80 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 2645
Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
Wysłany: 08-04-2009, 22:50   
   Bolid: 1E 187


nie ma różnicy
_________________


Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... :))
 
 
 
KurczaK 
KurczaK ma... malutki
... zapierdalacz


Pomógł: 75 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2950
Skąd: Kalisz
Wysłany: 11-04-2009, 13:51   
   Bolid: Alfa Romeo Brera 210+


Koledzy :)
Tak sobie testowałem długości dolotów w 1.2 16V.

więc tak:

Filtr na przepustnicy - osłonięty od ciepła i zrobione doprowadzenie zimnego powietrza spod zderzaka.
Ogólnie fajna góra i środek obrotów ... ale od dołu masakra. Auto jakoś dziwnie zaczęło więcej palić i obroty na biegu jałowym były bardzo nerwowe. (tu potwierdza się wykresik z 1.2 8V )

Filtr oddalony o jakies 10 - 15cm - osłonięty + doprowadzenie powietrza spod zdesia
Fajnie , fajnie :) Obroty się uspokoiły , spalanie spadło troszkę :) jedzie wesoło już od 3000obr i kończy się na ok 6000.

Filtr oddalony daaaleko , ze ho-ho ;] czyli jakieś 40cm +
Dół jest mega fajny :D 2500obr i już jedzie :D najfajniej jest od 80km/h na 4. biegu :) Na 6. fajnie idzie od 120 do końca :)
Tylko jakoś tak dziwnie się zrobiło , bo góra umarła - koniec odczuwalnego "ciagu " jest na 5500 obr.

Obecnie zostawiłem wariant drugi. i chyba taki jest najlepszy :)
_________________
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl

 
 
 
Kabzik 
nówka sztuka ;)

Wiek: 39
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 4
Skąd: Pabianice
Wysłany: 25-04-2009, 23:38   
   Bolid: Fiat seicento


jak zrobic i z czego zrobic dobry dolot do 1,2 16V ??
 
 
 
walker91 
nówka sztuka ;)

Wiek: 34
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 29
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 08-07-2009, 23:29   
   Bolid: Seicento 900


jaki jest przyrost mocy po zamontowaniu takeigo dolociku http://allegro.pl/item663...ento_filtr.html

w benzynie?
 
 
irekg 
Nałogowiec


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 163
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 09-07-2009, 06:24   
   Bolid: sc A0


z Naszych testów...ale wykonywaliśmy je w mpi - przyrost momentu w dolnym zakresie obrotów - tyle - górą masakrycznie...


900tka to inna zabawa - pamietam że tam działało wszystko co by się nie zamontowało...

...dobrze działa wyrób z PCV :]
tak nawiasem chyba cena przedmiotu z aukcji jest wysoka...tzn. wg mnie to dużo za opaski rurki i filtr aomy
_________________
OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 
 
 
saper1985
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2009, 08:21   

walker91 napisał/a:
jaki jest przyrost mocy po zamontowaniu takeigo dolociku http://allegro.pl/item663...ento_filtr.html

w benzynie?


jeśli masz już zamiar montować dolot + stożek to pakuj tylko węglara albo janka bo inne bzdety typu rury z kibla, wynalazki na allegro itp. to można sobie wsadzić wiesz gdzie... ;)
pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum