dolot do seja |
Autor |
Wiadomość |
KurczaK
KurczaK ma... malutki ... zapierdalacz

Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 2950 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 24-03-2009, 17:11
Bolid: Alfa Romeo Brera 210+ |
|
|
Wuniek, czy posiadasz jakieś wykresy z 16V ? |
_________________ "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl
 |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 24-03-2009, 17:43
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
KurczaK napisał/a: | Wuniek, czy posiadasz jakieś wykresy z 16V ? |
niestety nie ale w 16v fajne efekty daje założenie stożka prosto na przepustnice one się jakoś tak fajnie kręcą ze straty mocy na górze nie czuć za to bardzo ładnie zaczyna ciągnąć z niższych obrotów |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Kabzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 4 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 01-04-2009, 23:10
Bolid: Fiat seicento |
|
|
Witam
mam 1,2 16v i jest dolot weglarskiego ze stozkiem
auto na niskich obrotach strasznie przerywa jak by było za durzo powietsza
wydech jest odetkany fi50
na wysokich obrotach idzie dobrze
tylko na niskich przerywa,jak by sie dławiło |
|
|
|
 |
molo_ [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2009, 23:17
|
|
|
moze to nie wina dolotu itp,
na dziendobry sprawdz map sensor czy wężyk jest okej |
|
|
|
 |
KurczaK
KurczaK ma... malutki ... zapierdalacz

Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 2950 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 04-04-2009, 00:10
Bolid: Alfa Romeo Brera 210+ |
|
|
molo_, rozwin temat poka foto jak to wygląda |
_________________ "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl
 |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 04-04-2009, 00:27
Bolid: SC |
|
|
molo_ napisał/a: | moze to nie wina dolotu itp,
na dziendobry sprawdz map sensor czy wężyk jest okej |
W 1,2 16 niema map sensora!!!!!i niema wężyka
Jest czujnik temperatury i cisnienia wkręcony bezposrednio w kolektorze.
A że 16ka przeryw na dole to prawie standart.
Ale zeby nie było ze tak musi byc
Da się to zrobic. |
_________________
 |
|
|
|
 |
molo_ [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2009, 11:49
|
|
|
to ze ci tyrkoli to jedno, ale w dużej mierze to tyrkolenie jest zalezne od długości dolotu i rodzaju wydechu czytaj (średnicy), tu szukaj rozwiązania
a co do mapa to nie wiem bo mam 8v |
|
|
|
 |
KurczaK
KurczaK ma... malutki ... zapierdalacz

Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 2950 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 07-04-2009, 15:20
Bolid: Alfa Romeo Brera 210+ |
|
|
4Xtrim napisał/a: | A że 16ka przeryw na dole to prawie standart.
Ale zeby nie było ze tak musi byc
Da się to zrobic. |
Jak już powiedziałeś "a" to powiedz i "b"
Rozwiń temat i podpowiedz jak się tego pozbyć |
_________________ "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl
 |
|
|
|
 |
Robus
Bywalec

Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 55 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:44
Bolid: Seicento Sporting |
|
|
moge zapytac ktore doloty sa lepsze? Pana Weglarskiego czy yankowe?
i lepiej z wejsciem na odme czy odma z filterkiem? w ogole jest jakas znaczaca roznica? |
_________________
 |
|
|
|
 |
szymonek
ĄĄĘĘĘ

Pomógł: 80 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 2645 Skąd: 54° 05'N 22° 56'E
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:50
Bolid: 1E 187 |
|
|
nie ma różnicy |
_________________
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki... cuda zajmują mi trochę więcej czasu... |
|
|
|
 |
KurczaK
KurczaK ma... malutki ... zapierdalacz

Pomógł: 75 razy Wiek: 42 Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 2950 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 11-04-2009, 13:51
Bolid: Alfa Romeo Brera 210+ |
|
|
Koledzy
Tak sobie testowałem długości dolotów w 1.2 16V.
więc tak:
Filtr na przepustnicy - osłonięty od ciepła i zrobione doprowadzenie zimnego powietrza spod zderzaka.
Ogólnie fajna góra i środek obrotów ... ale od dołu masakra. Auto jakoś dziwnie zaczęło więcej palić i obroty na biegu jałowym były bardzo nerwowe. (tu potwierdza się wykresik z 1.2 8V )
Filtr oddalony o jakies 10 - 15cm - osłonięty + doprowadzenie powietrza spod zdesia
Fajnie , fajnie Obroty się uspokoiły , spalanie spadło troszkę jedzie wesoło już od 3000obr i kończy się na ok 6000.
Filtr oddalony daaaleko , ze ho-ho czyli jakieś 40cm +
Dół jest mega fajny 2500obr i już jedzie najfajniej jest od 80km/h na 4. biegu Na 6. fajnie idzie od 120 do końca
Tylko jakoś tak dziwnie się zrobiło , bo góra umarła - koniec odczuwalnego "ciagu " jest na 5500 obr.
Obecnie zostawiłem wariant drugi. i chyba taki jest najlepszy |
_________________ "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"
Walter Rohl
 |
|
|
|
 |
Kabzik
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 4 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 25-04-2009, 23:38
Bolid: Fiat seicento |
|
|
jak zrobic i z czego zrobic dobry dolot do 1,2 16V ?? |
|
|
|
 |
walker91
nówka sztuka ;)
Wiek: 34 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 29 Skąd: Sosnowiec
|
|
|
|
 |
irekg
Nałogowiec

Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 163 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: 09-07-2009, 06:24
Bolid: sc A0 |
|
|
z Naszych testów...ale wykonywaliśmy je w mpi - przyrost momentu w dolnym zakresie obrotów - tyle - górą masakrycznie...
900tka to inna zabawa - pamietam że tam działało wszystko co by się nie zamontowało...
...dobrze działa wyrób z PCV
tak nawiasem chyba cena przedmiotu z aukcji jest wysoka...tzn. wg mnie to dużo za opaski rurki i filtr aomy |
_________________ OPROG./PRODUKCJA HAMOWNI INERCYJNYCH, DOLOTY/ROZPORKI (SC/CC/PANDA/ASTRA/MEGANE FL/YARIS2/KAZDY NA WARSZTACIE)/AKCESORIA DO SPORTU WG FIA/KOLEKTORY SSACE 2P/ ELEMENTY WYCZYNOWE WYDECHOWE/GIĘTARKA/DIAGNOSTYKA EURO-3
 |
|
|
|
 |
saper1985 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-07-2009, 08:21
|
|
|
jeśli masz już zamiar montować dolot + stożek to pakuj tylko węglara albo janka bo inne bzdety typu rury z kibla, wynalazki na allegro itp. to można sobie wsadzić wiesz gdzie...
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|