Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
simko1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 37 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 26-01-2009, 10:54
Bolid: 1.1 SPI |
|
|
więc tak papierów od alarmu nie posiadam ale może na forum jest ktoś kto ma schemat?
czy ktoś wie co jest na zdjęciach które wkleiłem? z prawej to jest syrenka z baterią a na środkowym?
TO jest centralka-do tego będe się podpinał?
Jeśli ktoś by wiedział do których kabelków się podpiąć jeśli znałby ich kolory to mogę sprawdzić i napisać jakie kolory kabelków wychodzą z czarnej a jakie z czerwonej puszeczki widocznej na zdjęciach.
Pozdrawiam
[ Dodano: 26-01-2009, 13:03 ]
Zapomniałem napisać że alarm to CHEETAH CH-AE Basic |
|
|
|
 |
skorach
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Kościan
|
Wysłany: 26-01-2009, 15:42
Bolid: Seicento 900, 2000r |
|
|
na środkowym to masz 2 przekaźniki i bezpieczniki od układu wtryskowo- zapłonowego, pod to lepiej się nie podpinaj, bo za chwile bedziesz pisał, że ci nei chce odpalić
[ Dodano: 26-01-2009, 15:45 ]
cenralka to takie czarne pudełko wielkości paczki papierosów, które powinno znajdować się wewnątrz samochodu, gdzieś pod deską rozdzielczą, wykładziną przy nogach kierowcy wtyczka elektryczna złożona z kilku kabli i jeśli 2 ostatnie koloru brązowego i białego będą wolne to pewnie to są wyjścia od sterowania centelanym - pojawia się na nich impuls masy który powoduje zamknięcie/ otwarcie pojazdu, poszukaj tej centralni i zrób zdjęcie to wtedy będzie mozna coś więcej napisac o podpinaniu centralnego. pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
simko1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 37 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 26-01-2009, 16:00
Bolid: 1.1 SPI |
|
|
się robi
[ Dodano: 26-01-2009, 17:31 ]
oto centralka alarmu.
Teraz będzie łatwiej. Jak podłączyć do tego dwa siłowniki master-co będe potrzebował?
[ Dodano: 26-01-2009, 19:07 ]
up
[ Dodano: 27-01-2009, 08:23 ]
up |
|
|
|
 |
simko1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 37 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 31-01-2009, 13:30
Bolid: 1.1 SPI |
|
|
więc tak: miernikiem sprawdziłem na których pinach pojawia się masa przy "arm" i przy "disarm"-nie wiem czy dobrze zrobiłem ale ustawiłem sprawdzanie prądu i jeden kabelek do plusa do aku a drógi po kolei do pinów i naciskałem "diarm" i patrzyłem kiedy pojawi się napięcie z "arm" to samo. "przy disarm pojawiło się na pierwszym z lewej a przy arm drugi z lewej.
I teraz moje pytania:
1.plus do siłowników-do jednego czy do obu?oba będą master.
2.plus do siłowników z aku i po drodze bezpiecznik jeśli tak to jaki?
3.minus z centralki-to wiem
4. jeśli trzeba jakiś przekaźnik to proszę o porady lub jakiś schemacik-rysunek poglądowy
Siłowniki chcę oba zamontować master da się tak?jak je połączyć?
I rzecz ostatnia czy będe nadal mógł otwierać sobie drzwi kluczykiem bez włączania alarmu?
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. |
|
|
|
 |
jerzyk
Loża szyderców

Pomógł: 151 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Paź 2005 Posty: 2692 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 31-01-2009, 17:38
Bolid: Audi |
|
|
do alarmu nie podłącza się siłowników od centralnego, z alarmu wychodzą 2 przewody (tak łopatologicznie to otwarcie i zamknięcie zamka) i te przewody łaczy się z centralką od centralnego zamka i do tej własnie centralki podłącza się siłowniki master i slawe
nie wolno łączyć siłowników bezpośrednio z centralką alarmu (chyba że jest do tego przystosowany)
http://www.pokazto.com/?img=3752567~IMG_0048.jpg
z tego zdjęcia wynika że to mogą być te 2 piny z lewej, tam powinna być kostka która steruje centralką zamka centralnego
simko1 napisał/a: |
Siłowniki chcę oba zamontować master da się tak?jak je połączyć?
I rzecz ostatnia czy będe nadal mógł otwierać sobie drzwi kluczykiem bez włączania alarmu?
|
tak zamkiem centralnym można sterować z pilota i kluczyka
tu masz zamek z centralką (tak dla orientacji)
czyli zakup 2 siłowników to za mało, trzeba kupić kpl zamek centralny (np zestaw do 2 drzwi) |
_________________
 |
|
|
|
 |
simko1
nówka sztuka ;)
Pomógł: 7 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 37 Skąd: Brzeszcze
|
|
|
|
 |
skorach
nówka sztuka ;)
Pomógł: 6 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 23 Skąd: Kościan
|
Wysłany: 31-01-2009, 21:13
Bolid: Seicento 900, 2000r |
|
|
dokładnie tak |
_________________
 |
|
|
|
 |
hugo2003
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 10 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-02-2009, 17:11 centralny male pytanie....
Bolid: seicento 1.1 |
|
|
witam zakladajac centralnego podlaczylem go pod kable od radia i CB ipewnego dnia przestal dzialac .... wiec pod diagnozach doszedlem do wniosku ze gdzies nie dostaje calego pradu wiec postanowielm podpiac go pod stacyjke (tzn przed stacyjke pod staly +)a minus gdzies na mase.....
ale centralny nie dzialal.... -nie dostawal +.. wiec plusa wziolem z tablicy bezpiecznikow a mase ze sroby pod kierownica ... i tu pytanie dlaczego ten plus z przed stacyjki nie dawal pradu a podpinajc zarowke w miejsce centralnrgo swiecila normalnie??? pozdrawiam... |
_________________ Zima SEJ latem Kawasaki ZX9R
|
|
|
|
 |
jahu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-04-2009, 09:59
Bolid: Seicento |
|
|
Witam mam problem i dlatego dołączam sie do tego tematu.
Zakupiłem ten zamek
http://moto.allegro.pl/it...py_komfort.html
i mam problem z jego podłączeniem. Podłączyłem sobie kable zasilania i masy do kabli radia, ponieważ nie umiem ich podłączyć nigdzie indziej. Zamek działa normalnie otwiera się i zamyka. I tu zaczyna się problem ponieważ otworzy sie i zamknie z 3 razy, a potem przepala się bezpiecznik. Bezpiecznik jest włożony 15 A i za każdym razem przepala się. Jest to bezpiecznik od radia pod które podpiąłem centralny zamek.
Nie mam pojęcia co można zrobić?? Czy to jakieś zwarcie czy co???
Proszę o szybką pomoc |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 28-04-2009, 11:22
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
Może zwarcie, ale mogą też być źle podłączone siłowniki. Wykonują za dużo pracy, za duży opór mają i zamiast się spalić przepalają bezpiecznik. Sprawdź to.
Ja mam taki sam zestaw, też podłączyłem do radia i zero problemów. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jahu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-04-2009, 13:19
Bolid: Seicento |
|
|
Siłowniki są dobrze podpięte tak jak kolory kabli są. A co może być inną przyczyną?? a czy można np zwiekszyć bezpiecznik np na 25 A czy to nie spali instalacji??? albo nie spowoduje innych problemów?? czy ktoś miał ta samą sytuację?? |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 28-04-2009, 13:24
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
Chodzi raczej o to, że krzywo. Nie chodzą one prosto tylko się zacierają przy podnoszeniu/opuszczaniu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jahu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-04-2009, 13:29
Bolid: Seicento |
|
|
No ja je podłączyłem tylko na próbę na razie i leżały na podłodze nie wkładałem je w drzwi. Czy to by było przyczyną że paliły bezpiecznik?? a nie będzie np przyczyną że radio i centralny zamek potrzebują większego prądu i bezpiecznik jest założony za mały?? |
|
|
|
 |
jahu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-04-2009, 14:07
Bolid: Seicento |
|
|
A czy można wiedzieć ilu amperowy bezpiecznik masz pod radio podpięty??? |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 28-04-2009, 14:08
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
15A, tyle co powinno być. Gdzieś musisz mieć jakieś zwarcie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|