Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
Kowal
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 148 Skąd: WWA / Ciechanów
|
Wysłany: 23-07-2009, 18:51
Bolid: sejak 1.2 8v ElPiGi ;D |
|
|
a wiecie może gdzie taką centralkę mógłbym kupić? Może ma ktoś z was coś takiego na sprzedaż?
PS nie kupiłem tych mechanizmy za tę cenę która jest podana na allegro |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
|
|
|
 |
camer
nówka sztuka ;)

Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 22 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
Kowal
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 148 Skąd: WWA / Ciechanów
|
Wysłany: 26-07-2009, 12:55
Bolid: sejak 1.2 8v ElPiGi ;D |
|
|
uf i powinno to pasować do tych zamków które mam:
? |
|
|
|
 |
gandw.
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 10 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 06-08-2009, 20:18
Bolid: 899 Sx '98 |
|
|
Witam!
Dwa pytania:
1. Po przeczytaniu całego tematu trochę się zgubiłem. Do montażu siłowników CZ muszę mieć te blaszki w kształcie Z czy nie? Jeżeli nie to chyba trzeba wiercić otwory tak? Nie będą rdzewieć? Wypatrzyłem sobie taki zestaw na allegro ale nie dedykowany i stąd pytanie.
2. Jaki uciąg musi mieć siłownik klapy bagażnika? W kg? taki zwykły 6-8kg wystarczy? Czy lepiej taki fest mocny? Taki mocny to już musi mieć chyba spory pobór prądu, kilka A więc musiałbym grubszy kabel położyć no nie?
Pozdro! |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 06-08-2009, 20:24
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
1. Jak nie masz blaszek to wiercenie. Nie powinno rdzewieć.
2. Zwykły powinien wystarczyć. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kowal
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 148 Skąd: WWA / Ciechanów
|
Wysłany: 07-08-2009, 14:07
Bolid: sejak 1.2 8v ElPiGi ;D |
|
|
Fotki przedstawiają oryginalny siłownik centralnego zamka do sejka.
Czy wiecie może, który "bolczyk" za co odpowiada? |
|
|
|
 |
decreator
nówka sztuka ;)
Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-08-2009, 12:01
Bolid: Seicento Young SPI |
|
|
Witam.
Ponowie pytanie kolegi kowala20. Czy ma ktoś schemat/rozpiskę podpięcia oryginalnych fiatowskich siłowników? I gdzie można kupić kostki do podpięcia?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Rubid
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 33 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
BJB
nówka sztuka ;)
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Targanice
|
Wysłany: 04-11-2009, 10:16
Bolid: Seicento 1.1 S |
|
|
Witam,
Śledząc cały temat zamontowałem uniwersalne siłowniki wraz z centralką i wszystko ładnie działa.
Teraz chciałbym podłączyć do tego sterowanie z pilota.
Mam STEELI MEN SM-188 i masę przewodów do tego.
Pytanie:
Gdzie w ogóle mam się wpiąć tą centralką z pilotami?
Które przewody wykorzystać ?
Schemat podłączenia sterownika centralnego zamka:
Schemat centralki z pilotami:
Będę wdzięczny za wskazówki |
|
|
|
 |
raq22100
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 23 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 04-11-2009, 19:32
Bolid: Seicento 900 '01 & Honda Civic 1.4 iS '99 |
|
|
Model centralki CZ bym po prosił. Albo zobacz w instrukcji czym jets sterowny, plusem czy masą.
@EDIT
Dobra mam, nie zauważyłem,masz te siłowniki master, tak? |
|
|
|
 |
BJB
nówka sztuka ;)
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Targanice
|
Wysłany: 04-11-2009, 21:31
Bolid: Seicento 1.1 S |
|
|
tak oba są master
Mam rozumieć że podpinam zasilanie do sterownika pilota a następnie tam podłączam ZAMKNIJ i OTWÓRZ do "Brown" i " White" w centralce?
czy siłowniki master mają sterowanie " masą" ? |
|
|
|
 |
Albin
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 136 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 05-11-2009, 04:01
Bolid: Seicento 0.9 |
|
|
Nie wiem jakie masz piloty, czy mają oddzielne przyciski do zamykania i otwierania czy jest jeden przycisk na pilocie... Ale widzę, że masz możliwość bezpośredniego podłączenia siłowników do nowej centralki i z tego bym skorzystał. Masz schemat w lewym dolny rogu - biały i biało czarny podpinasz do zielonego i niebieskiego od siłowników, żółty i żółto czarny do plusa a pomarańczowy i pomarańczowo czarny do masy. Ot cała filozofia, standardowo zielony i niebieski w siłownikach służy do ich działania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
BJB
nówka sztuka ;)
Wiek: 41 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: Targanice
|
Wysłany: 05-11-2009, 06:36
Bolid: Seicento 1.1 S |
|
|
Tak mają oddzielne przyciski.
Z tym że okablowanie mam gotowe .... tylko podpiąć więc chcę zostawić starą centralkę
Już działa wszystko
Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
dymcio
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 328 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 07-12-2009, 18:25
Bolid: seico 1.4 16v hybryda/merc C/merc atego 1217/ |
|
|
powiedzcie mi do czego jest ta czesc
 |
|
|
|
 |
|