Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 07-12-2009, 20:09
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
w zestawie powinien być jeszcze drucik prosty do tego...
Od siłownika odpowiednio odginasz drucik z zestawu do 'drucika z dzyndzlem' od zamykania drzwi,
Ta kostka jest na śrubi imbusowe, druciki wkładasz w prowadnice i skręcasz,
Przy otwieraniu i zamykaniu z pilota centralnego zamka, siłownik będzie podnisił lub opuszczał 'dzyndzel' od zamka.
Na dniach napiszę manual co do CZ z opisem części;) |
|
|
|
 |
JAREK711
nówka sztuka ;)
Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-12-2009, 03:19
Bolid: Seicento |
|
|
Witam!
Ponawiam pytanie czy ma ktoś schemat do poniższych, oryginalnych siłowników centralnego zamka?
Pozdrawiam, JAREK711
kowal20 napisał/a: | Obrazek
Obrazek
Fotki przedstawiają oryginalny siłownik centralnego zamka do sejka.
Czy wiecie może, który "bolczyk" za co odpowiada? |
|
_________________ Zrób dziś to - co inni zrobią jutro |
|
|
|
 |
dymcio
Nałogowiec

Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 328 Skąd: gliwice
|
Wysłany: 12-12-2009, 16:29
Bolid: seico 1.4 16v hybryda/merc C/merc atego 1217/ |
|
|
czym mozna zastapic ta oto kostke
bo w paczce ktora dostalem niestety znajdowala sie tylko 1 taka kostka
wiec 2 musze jakos sobie wykombinowac ma ktos jakis pomysl
 |
|
|
|
 |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 12-12-2009, 20:18
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
śruba z nagwintowanymi podkładkami.. lub..
Śruba dwie podkładki, pod i nad druciki i nakrętka... skręcasz z całej siły i zasada działania jest taka sama jak tej kostki o też ją skręcasz |
|
|
|
 |
Kar
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-12-2009, 15:42
Bolid: Seicento 1.1 Spi |
|
|
Witam. Którędy przeprowadzić kabelki do drzwi pasażera? |
|
|
|
 |
rolnik
Nałogowiec

Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 131 Skąd: oława
|
Wysłany: 16-12-2009, 15:49
Bolid: fiat seicento |
|
|
w drzwiach i boku są takie gumowe zatyczki owalne to nimi sie przepycha
do pasażera masz nag dolnym zawiasem w ogóle na foto widać czarna guma
a po 2 przydał by się taki manual do cz dla opornych z fotkami |
_________________ mały ale za to jaki wariat )
 |
|
|
|
 |
Kar
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-12-2009, 16:05
Bolid: Seicento 1.1 Spi |
|
|
To akurat wiem. Od centralki do drzwi pasażera przeprowadzić kable... którędy? |
|
|
|
 |
Danielek
Nałogowiec
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: WWL
|
Wysłany: 16-12-2009, 16:59
Bolid: Toledo 1.8 20V |
|
|
A gdzie masz centralke? Ja mam na środku deski mniej więcej i przeprowadzilem pod wykładzina jak ja odsłonisz i zdejmiesz plastik na slupku pod schowkiem od pasazera będziesz mial otwór przez który będziesz mógł wyprowadzić przewody znajduje się on dokładnie w tym miejscu w którym jest ta gumowa zaslepka |
|
|
|
 |
Kar
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-12-2009, 17:33
Bolid: Seicento 1.1 Spi |
|
|
Danielek, jeszcze nie montowałem bo jak dla mnie jest troszkę za zimno na takie robótki Mam nadzieję że nie będę musiał czekać do wiosny na wyższe temperatury Na razie przeglądałem instrukcję i tematy na forum. Nie powinno być źle z montażem. Najbardziej obawiam się montowania siłowników
A teraz pytanie o alarm dokładnie o odcięcie zapłonu. Jak podłączyć? Jeden kabelek do centralki od alarmu, drugi do stacyjki. A pozostałe dwa? |
|
|
|
 |
Danielek
Nałogowiec
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: WWL
|
Wysłany: 16-12-2009, 18:11
Bolid: Toledo 1.8 20V |
|
|
Z odcięciem ci nie pomogę bo nigdy nie zakładałem ale z montażem siłowników też nie powinieneś mieć problemu jeśli kupisz centralny dedykowany do sc ja takowy kupilem i nie było problemu z montażem wszystko pasowało tak jak powinno tylko taki plastik trzeba było skrócić co jest w drzwiach ale już nie pamietam od czego on był i w którym miejscu za centralny z 2 pilotami i alarm zapłaciłem 120 z kurierem radzę kupic dedykowany niż jakiś gowniany uniwersalny z którym będzie więcej rzeźby niż to warte. Pozdro |
|
|
|
 |
Kar
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-12-2009, 18:38
Bolid: Seicento 1.1 Spi |
|
|
W tym sęk że nie kupowałem tylko dostałem uniwersalne siłowniki. W najbliższym czasie pokombinuje. Może coś z tego będzie. Dzięki
To może ktoś inny będzie w stanie pomóc z odcięciem zapłonu? |
|
|
|
 |
brava
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 21 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 18-01-2010, 17:06
Bolid: Fiat Seicento Young |
|
|
Witam. Mam ogromny problem a mianowicie dziś coś się stało bo w drzwiach kierowcy przestał odpowiadać centralny zamek. Z pilota wogóle nie odpowiadają drzwi kierowcy tylko działają pasażera, a z klucza centralny nie działa. Czuć bo jak zamykam guzikiem drzwi od wewnątrz to jakoś miekko działa a działał bardzo cięzko by i drzwi pasażera zamknąć. Stało się to po tym jak chciałem otworzyc drzwi kierowcy od wewnątrz i nie chciał otworzyc drzwi i spróbowałem raz jeszcze klamką ale jakoś lekko zgrzytnęła i od tej pory już sie zaczął przycisk lekko chodzic. Wie ktoś może co się mogło stać? |
|
|
|
 |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 18-01-2010, 18:25
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
Ciężko cokolwiek stwierdzić... Najlepiej będzie jak rozbierzesz siłownik i sprawdzisz |
|
|
|
 |
brava
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 21 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 18-01-2010, 20:14
Bolid: Fiat Seicento Young |
|
|
Myślałem że coś można wstępnie wywnioskować. Mam pytanie mogło się coś wypiąć od tego przycisku zamykania drzwi? bo chyba wszystko przez niego się stało. |
|
|
|
 |
Eldenor
Y.M.C.A Zielony

Pomógł: 13 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 358 Skąd: Wrocław/Elbląg(NE)
|
Wysłany: 18-01-2010, 20:36
Bolid: Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD |
|
|
zależy jakie masz siłowniki, oryginalne czy uniwersalne... z tymi pierwszymi styczności nie miałem. w tych drugich mogła puścić kostka która łączy druciki od siłownika i od tego przycisku, siłownik sam w sobie chodzi lekko i płynnie kiedy się nim rusza, druga opcja jest taka że się uszkodził siłownik.
Zdejmij boczek drzwi i sprawdź to o czym napisałem jeśli to cz uniwersalny. Jeśli puściła kostka a pisałeś wcześniej że nie mogłeś otworzyć drzwi od wewnątrz to zobacz też cały mechanizm otwierania i zamykania może gdzieś się 'przytyka' siłownik pociągnął i puściło na dobre... wszystko się okaże jak dostaniesz się do środka drzwi |
|
|
|
 |
|