Montaż centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
brava
nówka sztuka ;)
Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 21 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 18-01-2010, 22:06
Bolid: Fiat Seicento Young |
|
|
Jutro ktoś mi to sprawdzi co tam się stało może nic takiego i obejdzie się bez wielkich wydatków.
Nie wiem czy to oryginalny czy nie bo już go z tym kupiłem pokaże jak wygląda pilot po rozkręceniu go taką baterię pierwszy raz widze
Free Image Hosting by ImageBam.com |
|
|
|
 |
StraHu
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25-01-2010, 21:18
Bolid: Sej 1.1 2003 Van |
|
|
Witam szanownych kolegów. Jestem tu nowy i wypadało by się przywitać
Kupiłem niedawno Seicento 2003 rok 1.1 MPI na imię mam Jarek dla znajomych StraHu
Właśnie przymierzam się do założenia centralnego zamka na pilota na drzwi i klapę. Na wstępie powiem, że taka trochę rzeźba z tymi fiacikami, że uniwersalne nie podchodzą siłowniki a w cynkowanej blasze wiercić nic nie mam zamiaru więc pozostają oryginalne albo te dziwne blaszki " Z ".
Zależy mi bardzo na otwieraniu klapy z pilota bo wkładka w klapie zardzewiała i biegać do linki przy fotelu kierowcy mi się nie uśmiecha zbytnio
Do rzeczy.
Wymyśliłem taki zestaw Wy powiedzcie czy będzie z tego użytek czy da się to jakoś taniej przykombinować by efekt był ten sam i jakość/bezawaryjność równie wysoka
Zamek z pilotem i siłownikami na drzwi: http://aukcja.onet.pl/sho...2+wys%C5%82any.
siłownik do klapy : http://sklep.amt-alarmy.p...q=&r=0&rg=0&sg=
razem jest to 180 +36 + wysyłka siłownika + jakiś przekaźnik, peszle, termokurcze itp. itd.
dalej nie wiem czy ktoś wymyślił coś ciekawego na przejście kabli między słupkiem a drzwiami może kupić orginalne fiatowskie gumy które pewnie były w autach z elektryką w drzwiach gdzie to kupić w ASO
kolejna rzecz to gdzie zamontować ten siłownik klapy jest on na linkę więc pewnie wyląduje obok dźwigni przy fotelu kierowcy ale może już ktoś to montował i wymyślił ciekawsze rozwiązanie
dziękuję za wszelkie odpowiedzi |
_________________ pozdrawiam
StraHu |
|
|
|
 |
Rubid
nówka sztuka ;)

Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 33 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-01-2010, 21:22
Bolid: Seicento 0.9 '99r |
|
|
Jutro CI porobię zdjęcia tej gumy w drzwiach, ja sobie ładnie poprowadziłem kable w wężyku gumowym, jest cycuś glancuś, jak z fabryki.
Siłownik montujesz za lewym reflektorem z tyłu auta, był gdzieś temat jak to zamontować |
_________________ Biały '99 |
|
|
|
 |
StraHu
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 3 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27-01-2010, 01:43
Bolid: Sej 1.1 2003 Van |
|
|
Dzięki Rubid
spójżcie co jeszcze znalazłem
nowy zestaw
tyle że do tego trzeba doliczyć koszt siłownika i sterownika radiowego
więc koszty wychodzą podobne ale za to orginalne gumy |
_________________ pozdrawiam
StraHu |
|
|
|
 |
Janar [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2010, 00:10
|
|
|
mam pytanie co do tych kostek co mam sie wpiać czy lutować coś tam będzie trzeba czy nie ?? a jeśli nie do kostki do gdzie najlepiej podobno gdzieś w kolumnie kierownicy do stacyjki |
|
|
|
 |
Janar [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:00
|
|
|
mam pytanie jak dokładnie ściągnąć tą korbkę od szyby i do czego mam przy montować te pręcik przy siłowniku do rygielka co ma iść i jakim sposobem jak w drzwiach jest tylko mały otwór w kształcie koła proszę o jakąś pomoc ....mam uniwersalny zamek centralny ale blaszki dorobione takie jak mają być
aaa jeszcze mam pytanie po ściągnięciu nie całej tapicerki boczka zauważyłem czarny plastik co cz nim zrobić |
|
|
|
 |
dejavu
nówka sztuka ;)
Wiek: 36 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 41 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:20
Bolid: Seicento |
|
|
Janar, jeżeli posiadasz fabryczną instalacje pod centralny zamek to w okolicach kolumny kierowniczej powinieneś mieć gniazdo bodajże koloru żółtego bądź przy radiu tam gdzie są przyciski do otwierania szyb. Wpinasz się tam konektorami pod zasilanie + i masa. To wszystko by zasilić CZ. Aby zamontować CZ zdejmujesz boczek ten plastik osłania linkę od ręcznego otwierania drzwi wewnątrz auta jak przeszkadza to możesz go wymontować. A siłownik montujesz do blaszki która posiadasz w kształcie litery "Z" a następnie do mocowania od podnośnika elektrycznych szyb. Sam siłownik za pomocą cięgna łączysz takim uchwytem z cięgnem zamka. Skręcasz go w miejscu gdzie jest właśnie ten otwór o którym wspomniałeś
I to chyba na tyle.
Jeżeli jeszcze czegoś nie wiesz to śmiało pytaj.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:22
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Żeby korbkę ściągnąć trzeba podważyć wkrętakiem płaski mały "segerek" który się znajduje między korbką a tym plastikowym pierścieniem co jest pod korbką...
Przeczytaj temat od początku, bo chyba nie czytałeś...
Opcja szukaj nie boli...
W dziale manuale jest stosowny topik...
PS. Że też zachcialo Ci się uniwersalnych siłowników...ehh
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Janar [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:33
|
|
|
w cenie 50 zł to by mi się chciało cały zestaw mam w tej cenie i nowy |
|
|
|
 |
luki55
Nałogowiec

Pomógł: 67 razy Wiek: 36 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 262 Skąd: Bolęcin
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:34
Bolid: Seicento 1.1 MPI Actual 2004, FSO 125p 1986 |
|
|
Coś za coś ze sterownikiem radiowym czy goły? |
|
|
|
 |
Janar [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:44
|
|
|
ze sterownikiem juz to był komplet kupiłem go u mnie w mieście w tuning shop
tylko teraz mam problemy z montażem to będzie mój pierwszy raz i nie ie czy sam dam rade |
|
|
|
 |
Danielek
Nałogowiec
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: WWL
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:53
Bolid: Toledo 1.8 20V |
|
|
Taki urok uniewrsalnych czesci i chęci zaoszczędzenia 50zł ja za 100 zł kupilem dedykowany zamek wszystko pasowało bez problemu i była instrukcja do założenia. Poczytaj temat od początku i poszukaj temat w dziale manuale może podołasz zadaniu. Pozdro |
|
|
|
 |
Janar [Usunięty]
|
Wysłany: 30-01-2010, 22:57
|
|
|
podobno nic trudnego tak mi w sklepie powiedzieli jutro popróbuje to korbke ściągnąć bo jak śrubokręt tam wkładałem to nic nie pomagało jej zdjąć |
|
|
|
 |
Danielek
Nałogowiec
Pomógł: 21 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 447 Skąd: WWL
|
Wysłany: 30-01-2010, 23:13
Bolid: Toledo 1.8 20V |
|
|
Tylko ostrożnie z ta korbka nic na siłę bo ją polamiesz wystarczy wyczuć w którym miejscu jest zawleczka w kształcie omegi odgiac ją delikatnie i korba zejdzie gładko bez oporów |
|
|
|
 |
Zelot
Nałogowiec

Pomógł: 10 razy Wiek: 34 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 154 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 30-07-2010, 01:42
Bolid: Fiat 600 Van 1.2 8V MPI '07 |
|
|
Sory, ze odswiezam ale ma ktos patent na zrobienie CZ w tylnej klapie? |
|
|
|
 |
|