Swap silnika 900/1.1/1.2.8V vs 16V, 1.4 16V. Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 13-11-2010, 20:53
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
nastepne głupie pytanie (chociaz podobno nie ma głupich pytan)
silnik palio ma tylko jeden czujnik temperatury w kolektorzez (3 pinowy)
jest gdzies na forum opis pinów ? kurde chyba widziałem ale za boga znależć nie moge
wie ktos jak to bangla we wiazce ? bedzie tak jak punto ? (do punto jakies schematy mam)
dzieki z góry |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 20-11-2010, 15:38
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
next
odpaliłem silnik po chwili zapaliła sie marchewa i teraz pytanie
zgasnie po adaptacji kółka fonicznego
czy mam szukac po czujnikach? |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 22-11-2010, 13:02
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
tematsie wyjasnił podczas odpalania pekł kabelek od TPSa |
|
|
|
 |
Mateo5
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 27 Skąd: polska
|
Wysłany: 07-12-2010, 10:19
Bolid: sei |
|
|
silnik 1.2 16v z faiat bravo czym sie rozni od tych znanych 16 z lanci y itp ........ |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 07-12-2010, 10:53
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
ty sie spytaj co jest takie samo
IMVHO taki sam jest wał i blok |
|
|
|
 |
Mateo5
nówka sztuka ;)
Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 27 Skąd: polska
|
Wysłany: 07-12-2010, 12:22
Bolid: sei |
|
|
ktory jest lepszy ze tak spytam |
|
|
|
 |
joki
Bywalec
Pomógł: 9 razy Wiek: 57 Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 98 Skąd: wawa zone
|
Wysłany: 07-12-2010, 13:18
Bolid: bumek łajt pałer 1,2 8V 6 speed |
|
|
lepszy w czym ?
pytanie z gatunku
czy lepiej byc zdrowym i bogatym czy chorym i biednym
zawsze jest cos za cos
a limituje nas budżet
nowszy na orginalnym osprzecie bedzie miał pare kuni mniej no ale bedzie nowszy
bedzie gorzej z elektronika |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 22-12-2010, 09:06
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Mam nadzieje że mnie nie zlinczujecie za pytanie
Czytałem że rozrusznik i alternator pochodzący z silnika 1.1bez problemu można montować w 1.2 8v,czy tak samo ma się sytuacja w przypadku silnika 1.2 16v Czyli z 1.1 MPI do 1.2 16v. |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
ReplikantONE
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Cze 2008 Posty: 113 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 22-12-2010, 12:53
Bolid: 16v |
|
|
Fast1028 napisał/a: | Mam nadzieje że mnie nie zlinczujecie za pytanie
Czytałem że rozrusznik i alternator pochodzący z silnika 1.1bez problemu można montować w 1.2 8v,czy tak samo ma się sytuacja w przypadku silnika 1.2 16v Czyli z 1.1 MPI do 1.2 16v. |
proponuje rozrusznik z 16v |
_________________ KocoS Garage |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 22-12-2010, 13:02
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
ReplikantONE napisał/a: | Fast1028 napisał/a: | Mam nadzieje że mnie nie zlinczujecie za pytanie
Czytałem że rozrusznik i alternator pochodzący z silnika 1.1bez problemu można montować w 1.2 8v,czy tak samo ma się sytuacja w przypadku silnika 1.2 16v Czyli z 1.1 MPI do 1.2 16v. |
proponuje rozrusznik z 16v |
a alternator? |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 22-12-2010, 13:25
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
Fast1028 napisał/a: | ReplikantONE napisał/a: | Fast1028 napisał/a: | Mam nadzieje że mnie nie zlinczujecie za pytanie
Czytałem że rozrusznik i alternator pochodzący z silnika 1.1bez problemu można montować w 1.2 8v,czy tak samo ma się sytuacja w przypadku silnika 1.2 16v Czyli z 1.1 MPI do 1.2 16v. |
proponuje rozrusznik z 16v |
a alternator? |
alternator i rozrusznik są fizycznie rzecz biorąc takie same w 16v rozrusznik był tylko nieco mocniejszy bo miał 1-1.1KW a w 1.1 ma bodajże 0.9KW
rozrusznik i kolo zamachowe stanowią komplet a z tego co pamiętam były rozruszniki z rożną ilością "zębów" i nie pamiętam czy rozrusznik od 1.1 pasował do zestawu z większym sprzęgłem jakie były 1.4 16v ale i 1.2 16v tez się zdarzały |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 22-12-2010, 13:50
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
czyli jeśli ilość zębów na kole w 1.1 jest taka sama co w 1.2 16v to powinno działać |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
Wuniek
Nałogowiec Dispatcher

Pomógł: 73 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 428 Skąd: 100lica
|
Wysłany: 23-12-2010, 13:47
Bolid: SC 1.2MPi 6speed |
|
|
Fast1028 napisał/a: | czyli jeśli ilość zębów na kole w 1.1 jest taka sama co w 1.2 16v to powinno działać |
dokładnie tak jak piszesz ale jeżeli robisz jakis tjun zwiększający kompresje to na ciepłym silniku może być problem z odpaleniem bo ledwo będzie kręcił, miałem tak w pomodzonym 1.1 i ratunkiem był właśnie rozrusznik od 16v |
_________________
Scuderi Split Cycle Engine |
|
|
|
 |
Fast1028
Nałogowiec

Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 276 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 23-12-2010, 15:57
Bolid: SC 1.2 16V Turbo |
|
|
Wuniek napisał/a: | dokładnie tak jak piszesz ale jeżeli robisz jakis tjun zwiększający kompresje to na ciepłym silniku może być problem z odpaleniem bo ledwo będzie kręcił, miałem tak w pomodzonym 1.1 i ratunkiem był właśnie rozrusznik od 16v |
w planach 90+ więc chyba rozejże się za nowym rozrusznikiem Wuniek, thx |
_________________ Sc 1.1 MPI SC 1.2 16V T |
|
|
|
 |
4Xtrim
Nałogowiec
Pomógł: 8 razy Wiek: 44 Dołączył: 11 Lis 2008 Posty: 159 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 23-12-2010, 19:57
Bolid: SC |
|
|
Masz w planach 8v 90 km?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|