FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Gogoll 
spamer team


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1561
Skąd: ... VrocisiR ...
Wysłany: 24-01-2012, 09:13   
   Bolid: Wolny


nie ma za co :ok:
ale pomyśl nad tymi FK zamiast PZM
 
 
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 24-01-2012, 09:21   
   Bolid: Sc


nad amorami fk? w sumie to amorach to nawet nie chcę teraz myśleć bo mnie szlag trafia :/ jakiś czas temu w czwartek pod wieczór mechanik ściągał mi amor i gwint się ukręcił :/ no i na szybkiego musiałem kupić serię... a miałem już dawno plan na coś sportowego :/

także teraz jak mam nowe amory to o tym jeszcze nie myślę :p są inne wydatki :p ale jak już będę nad tym myślał to i tak będę pytał o rady :))
 
 
 
Gogoll 
spamer team


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 1561
Skąd: ... VrocisiR ...
Wysłany: 24-01-2012, 12:02   
   Bolid: Wolny


kto pyta nie błądzi
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 24-01-2012, 19:33   
   Bolid: 1.1 MPI


Lisek napisał/a:
i gwint się ukręcił


kolego nie jesteś sam ;)

mi podczas nakręcania nakrętki w FK amorach gwint poszedł się je... normalnie masakra... płacić za takie coś i jeszcze gwint nie dość że nie pełny okrągły to i taka lipa...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 25-01-2012, 09:42   
   Bolid: Sc


no ja miałem wrzucone śmieszne harty... :/ miały być przejściowo ale nie do przesady :/ u mnie gwint był ścięty z dwóch stron i to właśnie dlatego tak wyszło :/

ale że fk się ukręciły :shock: ?
 
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 25-01-2012, 21:38   
   Bolid: 1.1 MPI


Poniżej zamieszczę zdjęcia dlaczego Mi nakrętka stanęła w miejscu podczas nakręcania ją na gwint teleskopu

o to teleskop pierwszy:





a tutaj Teleskop drugi: już delikatne nakręcanie widać że z gwintem coś nie halo:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
BaToN_91 
Nałogowiec

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 339
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 25-01-2012, 22:37   
   Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r.


Kolego freestylo. Może to głupie ale skok gwintu na nakrętce był podobny lecz inny niż na amortyzatorze i wydawało ci się że ciężko idzie ale w miarę lekko. Masz grzebień do gwintów? Czasem warto sprawdzić bo śruba M10 śrubie nierówna.
_________________
Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ
 
 
freestylo 
Nałogowiec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 239
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 25-01-2012, 22:42   
   Bolid: 1.1 MPI


BaToN_91 napisał/a:
Kolego freestylo. Może to głupie ale skok gwintu na nakrętce był podobny lecz inny niż na amortyzatorze i wydawało ci się że ciężko idzie ale w miarę lekko. Masz grzebień do gwintów? Czasem warto sprawdzić bo śruba M10 śrubie nierówna.


nie pierwszy raz zmieniałem i nigdy nie było z tym problemów optycznie wydawało się że jest OK, a nakrętki stosowane były z zestawu a nie jakieś tam..
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 
 
 
P.P 
Nałogowiec


Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 225
Skąd: Gostyń
Wysłany: 26-01-2012, 21:35   
   Bolid: Seejcool


A nakrętka nie ma gwintu spierd.lonego ? Kurde żeby od samego początku gwint się ukręcał ? dziwne troche..
_________________
Pamietaj Synek.. !!
Liczy się tylko gleba i dobra felga.. :)
 
 
 
gazela93 
Nałogowiec

Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 361
Skąd: Tarn. Góry
Wysłany: 10-02-2012, 13:39   
   Bolid: set 1.2 8v


Ma ktoś doświadczenie ze springami KBS -5/-5 ?? jaką mają charakterystyke? :wink:
_________________
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
 
 
 
gazela93 
Nałogowiec

Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 361
Skąd: Tarn. Góry
Wysłany: 18-02-2012, 16:57   
   Bolid: set 1.2 8v


Które zawieszenie na większy wpływ na komfort jazdy? przód czy tył? Naprzykład przód byłby pzm a tył mts to auto byłoby pewnie sztywniejsze ale czy aż tak mocno twarde? Czy jest to taki troche kompromis miedzy mega twardym a komfortowym? :twisted:
_________________
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
Ostatnio zmieniony przez gazela93 18-02-2012, 16:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 18-02-2012, 16:58   
   Bolid: Sc


oj byłoby twarde ;] pzm jest beton :p
 
 
 
gazela93 
Nałogowiec

Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 361
Skąd: Tarn. Góry
Wysłany: 18-02-2012, 17:23   
   Bolid: set 1.2 8v


wiem że twardo :twisted: ale jak by na tyle był w sumie miekki mts to moze nie było by aż tak źle :))
_________________
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
 
 
 
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 18-02-2012, 18:37   
   Bolid: Sc


a nie wiem nie wiem :p to już kto inny niech ci podpowie :p

btw... masz już PZM'y :p ?
 
 
 
gazela93 
Nałogowiec

Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 361
Skąd: Tarn. Góry
Wysłany: 18-02-2012, 18:48   
   Bolid: set 1.2 8v


jeszcze albo narazie nie :-P haha
_________________
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime - Mapa Forum