Zawieszenie sportowe |
Autor |
Wiadomość |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 24-01-2012, 09:13
Bolid: Wolny |
|
|
nie ma za co
ale pomyśl nad tymi FK zamiast PZM |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-01-2012, 09:21
Bolid: Sc |
|
|
nad amorami fk? w sumie to amorach to nawet nie chcę teraz myśleć bo mnie szlag trafia jakiś czas temu w czwartek pod wieczór mechanik ściągał mi amor i gwint się ukręcił no i na szybkiego musiałem kupić serię... a miałem już dawno plan na coś sportowego
także teraz jak mam nowe amory to o tym jeszcze nie myślę są inne wydatki ale jak już będę nad tym myślał to i tak będę pytał o rady |
|
|
|
 |
Gogoll
spamer team

Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 1561 Skąd: ... VrocisiR ...
|
Wysłany: 24-01-2012, 12:02
Bolid: Wolny |
|
|
kto pyta nie błądzi |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 24-01-2012, 19:33
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Lisek napisał/a: | i gwint się ukręcił |
kolego nie jesteś sam
mi podczas nakręcania nakrętki w FK amorach gwint poszedł się je... normalnie masakra... płacić za takie coś i jeszcze gwint nie dość że nie pełny okrągły to i taka lipa... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25-01-2012, 09:42
Bolid: Sc |
|
|
no ja miałem wrzucone śmieszne harty... miały być przejściowo ale nie do przesady u mnie gwint był ścięty z dwóch stron i to właśnie dlatego tak wyszło
ale że fk się ukręciły ? |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 25-01-2012, 21:38
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Poniżej zamieszczę zdjęcia dlaczego Mi nakrętka stanęła w miejscu podczas nakręcania ją na gwint teleskopu
o to teleskop pierwszy:
a tutaj Teleskop drugi: już delikatne nakręcanie widać że z gwintem coś nie halo:
 |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:37
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
Kolego freestylo. Może to głupie ale skok gwintu na nakrętce był podobny lecz inny niż na amortyzatorze i wydawało ci się że ciężko idzie ale w miarę lekko. Masz grzebień do gwintów? Czasem warto sprawdzić bo śruba M10 śrubie nierówna. |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
freestylo
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 239 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:42
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
BaToN_91 napisał/a: | Kolego freestylo. Może to głupie ale skok gwintu na nakrętce był podobny lecz inny niż na amortyzatorze i wydawało ci się że ciężko idzie ale w miarę lekko. Masz grzebień do gwintów? Czasem warto sprawdzić bo śruba M10 śrubie nierówna. |
nie pierwszy raz zmieniałem i nigdy nie było z tym problemów optycznie wydawało się że jest OK, a nakrętki stosowane były z zestawu a nie jakieś tam.. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=JOtnk0yBaIg
ComboFix
http://www.tyrestretch.com/
 |
|
|
|
 |
P.P
Nałogowiec

Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 225 Skąd: Gostyń
|
Wysłany: 26-01-2012, 21:35
Bolid: Seejcool |
|
|
A nakrętka nie ma gwintu spierd.lonego ? Kurde żeby od samego początku gwint się ukręcał ? dziwne troche.. |
_________________ Pamietaj Synek.. !!
Liczy się tylko gleba i dobra felga.. |
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
Wysłany: 18-02-2012, 16:57
Bolid: set 1.2 8v |
|
|
Które zawieszenie na większy wpływ na komfort jazdy? przód czy tył? Naprzykład przód byłby pzm a tył mts to auto byłoby pewnie sztywniejsze ale czy aż tak mocno twarde? Czy jest to taki troche kompromis miedzy mega twardym a komfortowym? |
_________________ http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0 |
Ostatnio zmieniony przez gazela93 18-02-2012, 16:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-02-2012, 16:58
Bolid: Sc |
|
|
oj byłoby twarde pzm jest beton |
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 18-02-2012, 18:37
Bolid: Sc |
|
|
a nie wiem nie wiem to już kto inny niech ci podpowie
btw... masz już PZM'y ? |
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
|
|
|
 |
|