Konserwujemy!:D |
Autor |
Wiadomość |
speed1599
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 42 Skąd: Września
|
Wysłany: 11-03-2012, 21:59 Konserwujemy!:D
Bolid: Seicento SX 900 |
|
|
Witam. Czas zabrac sie za konserwacje podwozia mojego prsze xD. Mianowicie progi wygladaja od spodu niepokojaco. Co sadzicie o przeszlifowaniu progow papierem sciernym a nastepnie pomalowaniu minia , oraz na minie przyszedl by baranek. Bedzie to sie nadawalo czy moze inne sugestie? dziekuje z gory pozdrawiam |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 11-03-2012, 22:01
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Lepiej przeszlifować, wysmarować Brunoxem i na ta nałożyć baranka wg. mnie |
|
|
|
 |
speed1599
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 42 Skąd: Września
|
Wysłany: 11-03-2012, 22:04
Bolid: Seicento SX 900 |
|
|
w tygodniu tzn granice srody okaze sie co jest pod rdza bylo by milo zobaczyc blache ... jeszcze:D Auto nabylem 2 tygodnie temu wiec trzeba sie za to wziac. |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 11-03-2012, 22:07
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
http://fiatpunto.com.pl/topic14220.html tutaj masz dosyć obszerny temat o konserwacji podłogi. W prawdzie mowa jest o Punto, ale blacha to blacha |
|
|
|
 |
speed1599
nówka sztuka ;)
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Lut 2012 Posty: 42 Skąd: Września
|
Wysłany: 11-03-2012, 22:11
Bolid: Seicento SX 900 |
|
|
W podanym linku mowa o lataniu blacha ale u mnie to nie ten stan:D zwykle powierzchowna rdza "do zapackania" |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 11-03-2012, 22:17
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Nie tylko jest tam mowa o łataniu. Przewija się dużo nazw specyfików, których mógłbyś użyć do konserwacji. Jak rdza jest powierzchowna i śrubokręt przy mocniejszym pchnięciu nie wpada do środka, to wystarczy Brunox i baranek na to. |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 12-03-2012, 09:42
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Najważniejsze to BARDZO dokładnie zeszlifować całą rdzę aż do metalu, papierem ściernym i ręką tego nie zrobisz (najlepiej wkłądaj szczotę na wiertarę a kosmetykę to już można rączką zrobić).
Wiem bo sma myślałem ze jestem taki zay*bisty i wyczyściłem sobie szczotką drucianą.......
po 1 zimie konserwacja zamiast czarna - tam gdzie była wczesniej rdza - była brązowa..
a w ogóle najlepsze rozwiązanie - nie wiem czy zamierzasz całość konserować czy tylko progi - ale potraktować go chemią specjalną to Ci zejdzie z podwozia wszystko do gołej blachy.. wtedy masz pewność że robisz dobrze. |
_________________
 |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 12-03-2012, 09:57
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
Cieszcie się, że musicie się przejmować jedynie powierzchowną rdzą. Z resztą Ty Paker jako szczęśliwy posiadacz Matiza zapewne wiesz coś o tym |
|
|
|
 |
Łukasz
AntyToyotowy
Pomógł: 159 razy Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 2476 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-03-2012, 10:00
Bolid: Ford Focus Kombi 1.6 zetec 2004r. 152 k km |
|
|
jak ktoś ma dobre fabryczne zabezpieczenie to nie ma sensu tego zrywać bo nigdy nie zerwiemy całości a i tak też już nie założymy |
_________________
 |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 12-03-2012, 10:22
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
TheStig napisał/a: | Z resztą Ty Paker jako szczęśliwy posiadacz Matiza zapewne wiesz coś o tym |
w bagażniku pod kolem już była dziura,
progi przed zimą robione - niestety do poprawy bo z powrotem wywaliło
tylko czekać co poleci następne...
seicento przy matizie ma blachy niemal pancerne |
_________________
 |
|
|
|
 |
TheStig
Nałogowiec

Pomógł: 74 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 672 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 12-03-2012, 14:58
Bolid: Opel Astra C14NZ + LPG |
|
|
paker228 napisał/a: | tylko czekać co poleci następne...
|
Kontroluj stan podłogi |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
Max9
nówka sztuka ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 33 Skąd: WPI
|
Wysłany: 12-03-2012, 22:51
Bolid: SC jeszcze 1.1 |
|
|
możecie podpowiedzieć jak to wygląda z kosztami? Znalazłem firmę pod Warszawą która za 500zł robi podłogę (pod siedziskiem kierowcy, pasażera i tylnej kanapy), a za 900zł robią całość i wchodzą w każdą szczelinę z przodu i z tyłu przy belce.
Oczywiście czy czyszczą to dobrze i czy nie walą warstwy osłonnej na rdzę pozostaje w sferze zaufania.
A może macie kogoś w warszawie lub okolicy kto to zrobi dobrze. Nie chodzi o najtaniej, tylko dobrze. |
_________________ Max9 - Michal
 |
|
|
|
 |
paker228
spamer team Lokalny Czepiacz

Pomógł: 69 razy Wiek: 39 Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 1102 Skąd: ZMC
|
Wysłany: 13-03-2012, 08:15
Bolid: 1.1 MPI |
|
|
Darek16f napisał/a: | paker228 napisał/a:
seicento przy matizie ma blachy niemal pancerne
No tu się zgodzę. Sasiad ma Matiza TOP-prestiż wersja i zgnite że hej Ja na swoim 14 latku SC dopiero w tą zimę hahahah tak dokładnie w zimie zrobiłem pierwszą konserwę |
chyba mnie nie zrozumiałeś - bo właśnie chodziło mi o to żematizy gniją a sejki się trzymają jeszcze..
Ale pięknie masz to podwozie zrobione jedyne co to nie robiłbymna czarno tych kwadracików przy przednich chlapaczach.. nieładnie to wygląda. U mnie też niestety te chlapacze zdarły farbę do gołości..
Max9 napisał/a: | możecie podpowiedzieć jak to wygląda z kosztami? Znalazłem firmę pod Warszawą która za 500zł robi podłogę (pod siedziskiem kierowcy, pasażera i tylnej kanapy), a za 900zł robią całość i wchodzą w każdą szczelinę z przodu i z tyłu przy belce. |
Max9 za 900zł to można omegę zrobić a nie sejka co ma 3.3 metra długości..
u mnie ceny za konserwację to MAX 500zł za zewnątrz i wewnątrz i nic mnie nie obchodzi.
tymbardziej że Max9 napisał/a: | Oczywiście czy czyszczą to dobrze i czy nie walą warstwy osłonnej na rdzę pozostaje w sferze zaufania. |
więc najlepiej jak się auto odstawia komuś na konserwę to zrobić niespodziewaną wizytę żeby zobaczyć jak to czyszczenie wygląda.. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Tomek16f
Nałogowiec Kocha Mercedesy

Pomógł: 48 razy Wiek: 45 Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 853 Skąd: ?ląsk/Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-03-2012, 09:39
Bolid: SC MPI, Hyundai, Carrera 4, MB 300 AMG |
|
|
paker228 napisał/a: | Darek16f napisał/a:
paker228 napisał/a:
seicento przy matizie ma blachy niemal pancerne
No tu się zgodzę. Sasiad ma Matiza TOP-prestiż wersja i zgnite że hej Ja na swoim 14 latku SC dopiero w tą zimę hahahah tak dokładnie w zimie zrobiłem pierwszą konserwę
chyba mnie nie zrozumiałeś - bo właśnie chodziło mi o to żematizy gniją a sejki się trzymają jeszcze.. |
No a co ja napisałem ?? że sąsiad ma matiza i zgnity jest że hej = bardziej niż cokolwiek !!!!! A mój Sc miał to co widać ze 5 lat i nic z tym sie nie działo- trzymają się bardzo dobrze blacharsko.Dopiero teraz go zrobiłem, bo juz wyglądał strasznie.
paker228 napisał/a: | Ale pięknie masz to podwozie zrobione jedyne co to nie robiłbymna czarno tych kwadracików przy przednich chlapaczach.. nieładnie to wygląda. U mnie też niestety te chlapacze zdarły farbę do gołości..
|
Dzięki, choc mogłem sie postarać bardziej. Jednak wygląd jest teraz lepszy niż te duże placki zdrapanego lakieru i zółtego nalotu z rudej. Z prawej był 2 x większy. |
_________________ nasz YT
http://www.youtube.com/us...09?feature=mhee
www:
http://www.auto-moto-serwis.com.pl/
Fanpage
https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel
 |
|
|
|
 |
|