WYDECH |
Autor |
Wiadomość |
kinder
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 5 Skąd: wawa
|
Wysłany: 06-06-2012, 14:49
Bolid: czerwony 1.1 |
|
|
fiatseico napisał/a: | czyli mowisz ze fi45 bedzie idealny ? Już sam nie wiem czy fi50 czy fi45 |
43 |
|
|
|
 |
rainek
Nałogowiec
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Lut 2012 Posty: 369 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-06-2012, 16:12
Bolid: Biały |
|
|
Nie no teraz to przesadziłeś do 1.2 8v fi 43 będzie ok a do 1.4 myslę że fi45 to minimum. Kamil podpytaj kogoś kto ma 1.4 |
_________________ "znam ten ból, kiedy ma się dwuosobową gablotę, ale jak kto woli, jedni wolą komfort, ja wybrałem prędkość, więc jeżdżę Seicento" |
|
|
|
 |
kinder
nówka sztuka ;)
Wiek: 39 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 5 Skąd: wawa
|
Wysłany: 06-06-2012, 16:32
Bolid: czerwony 1.1 |
|
|
rainek napisał/a: | Nie no teraz to przesadziłeś do 1.2 8v fi 43 będzie ok a do 1.4 myslę że fi45 to minimum. Kamil podpytaj kogoś kto ma 1.4 |
sory źle zrozumiałem, chodziło mi o 1.2, z 1.4 nie wiem , nie mam kompletnie doświadczenia |
|
|
|
 |
Paul666
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 180 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 06-06-2012, 22:08
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
Do 1.2 16V - 45mm
Do 1.4 16V - 50mm |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 06-06-2012, 23:59
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Cytat: | Do 1.2 16V - 45mm
Do 1.4 16V - 50mm |
Tak jest |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
RazeR
Nałogowiec

Pomógł: 41 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 882 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: 07-06-2012, 07:39
Bolid: Waryjot 0.9 |
|
|
A dlaczego akurat 45 do 1.2 a 50 do 1.4??
Wszystko zależy od mocy silnika a nie od pojemności
Dajmy na to przykład moje zmodzone 1.2 ma więcej koni niż seryjne 1.4 - to jaki powinienem mieć wydech? |
_________________ (...)Bóg dał człowiekowi nogi, a dał po to żeby mógł dojść tam, gdzie na glebie nie wjedzie.(...)
|
|
|
|
 |
Paul666
Nałogowiec

Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Posty: 180 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 07-06-2012, 10:24
Bolid: Seicento 1.4 16V |
|
|
Dobra ale my mówimy o seryjnych silnikach, nie modzonych. Ja mam 1.4 16V i wydech fi50 i jest dobrze. Jeżeli masz mocno modzone 1.2 to też możesz fi 50 dać lub więcej. To się jakoś obliczało chyba. |
|
|
|
 |
kaziu1985pn
Nałogowiec
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 237 Skąd: poznań
|
Wysłany: 07-06-2012, 10:33
Bolid: Seicento 1,1mpi 4AF.M9 / Panda 1,2mpi 4AF.S2 |
|
|
a no obliczało się, proszę bardzo trochę teorii
http://web.me.com/grzegor...na/Wydechy.html |
_________________ Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. ?więta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen. |
|
|
|
 |
Tankowiec
nówka sztuka ;)
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 1 Skąd: z wykopalisk:))
|
Wysłany: 02-07-2012, 15:08
Bolid: Seicento 1.1 MPI |
|
|
Zakupiłem kolektor 4-2-1 (viga auto). Dzisiaj patrzyłem na kanale jakby go zamontować, i mam pytanie. Jak/gdzie podpiąć sondy lambda(silnik MPI) do nowego kolektora?. |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 02-07-2012, 17:10
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Jedno do kolektora a 2 musi wylecieć |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
Paweł1984
spamer team Jasper84
Pomógł: 160 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 1212 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-07-2012, 19:26
Bolid: Seicento sporting+,Hundai I30N performance |
|
|
Pierwszą normalnie, drugą 10cm za pierwszą w specjalnej tulejce dostępnej na aledrogo-czyli dospawać tą tulejkę-bo check nie zgaśnie. |
|
|
|
 |
juliusz64
Nałogowiec

Pomógł: 13 razy Wiek: 30 Dołączył: 21 Cze 2008 Posty: 442 Skąd: Okolice Ostrołęki
|
Wysłany: 02-07-2012, 22:28
Bolid: Seicento 900 |
|
|
Chyba że emulator sody z allegro |
_________________ fast sej ; > |
|
|
|
 |
hansi14
Nałogowiec

Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 164 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 30-07-2012, 15:45
Bolid: kanar 16v |
|
|
koncowy 125p + wyciecie katalizatora
czy moze lepiej by bylo srodkowy 125p i koncowy?
Jak to widzicie?
da to cos? |
|
|
|
 |
BaToN_91
Nałogowiec
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 339 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 30-07-2012, 15:58
Bolid: Seicento 1.1 MPi 2003r. |
|
|
troszeczkę głos ci się zmieni i środkowy wywal jeśli masz i końcowy wstaw od kanta a najlepiej jak przelot byłby jeszcze |
_________________ Cento Bardziej Bokiem
http://www.youtube.com/wa...KAf6CxepkvkcKYQ |
|
|
|
 |
alkochohlik
nówka sztuka ;)
Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 39 Skąd: rze rze niby rzeszów
|
Wysłany: 30-07-2012, 16:08
Bolid: Sej 1.1 spi wersja s jak sport :) |
|
|
ja testowałem na nie modzonym silniku fi 51 przelot plus puszka końcowa przelot - głośno
później przelot fi 51mm plus środek z 125p - jeszcze głośniej
teraz michael całość wraz z kolektorem wydechowym - cisza, trochę basowego pomruku i duża dawka momentu w dolnym zakresie obrotów |
_________________ Wieś zawsze i wszędzie
 |
|
|
|
 |
|