FORUM SEICENTO Strona Główna FORUM SEICENTO
INTERNETOWE FORUM FIATA SEICENTO - dawne seicento.pl

FAQTANIE OC  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie sportowe
Autor Wiadomość
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 05-09-2012, 08:27   
   Bolid: Sc


a orientacyjnie ile takie bile kosztują? kpl. czy parami się kupuje?
 
 
 
dredu 
nówka sztuka ;)

Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 16
Skąd: krk
Wysłany: 05-09-2012, 10:55   
   Bolid: seicento 1,1 + mody


Zadaj pytanie na maila ktorego podalem do zerkopolu, plus mimo ceny jest jeden wielki, ze bile kupujesz raz! a potem jak je wyklepie wysylasz do nich oni regeneruja nowa gwarancja i dalej smigasz dlatego warto a z tego co pamietam to nie jest to w cenie kyb-y:D
_________________
jeżeli wyprzedza cię żółte seicento ?! - " to wiedz że coś się dzieje..."...
 
 
Lisek 
spamer team

Pomógł: 14 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 3120
Skąd: Polska
Wysłany: 05-09-2012, 14:47   
   Bolid: Sc


no do kyb to nie ma co bili porównywać :p

ciekawi mnie jeszcze ile by chcieli za zrobienie gwintu na tych bilach... bo nie bawi mnie jazda na kicie :p
 
 
 
KamilMMz 
nówka sztuka ;)


Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 49
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 14-09-2012, 22:51   
   Bolid: Seciento Sporting 1.1 SPI


Kupiłem MTS 40/40 i pewnie bd chciał je ciąć, na razie poskładam bez cięcia, choć zapewne okaże się za wysoko, ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód :wink:
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 15-09-2012, 08:30   
   Bolid: SC 1.1. MPI


KamilMMz napisał/a:
choć zapewne okaże się za wysoko, ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód


przodu się nie tnie !!! :evil:
ale znam ludzi co cieli i nadal jeżdżą ale ja nic nie mówię :))
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 15-09-2012, 09:48   

Mucha!!! napisał/a:

przodu się nie tnie !!! :evil:
ale znam ludzi co cieli i nadal jeżdżą ale ja nic nie mówię :))


to tak samo jak silnika sie nie swapuje.....
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 15-09-2012, 14:13   
   Bolid: SC 1.1. MPI


juniek11 napisał/a:
Mucha!!! napisał/a:

przodu się nie tnie !!! :evil:
ale znam ludzi co cieli i nadal jeżdżą ale ja nic nie mówię :))


to tak samo jak silnika sie nie swapuje.....


masz cięte sprężyny z przodu Twoja sprawa ale to nie to samo :))
jakby porónać g**no i czekolade :roll: :lol2:
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 15-09-2012, 16:47   

oj mówisz coś a ... nieważne

ktoś kupuje nowe i ma nowe a ktoś kupuje nowe póżniej tnie i też jeżdzi, to że ty masz taki stosunek do pewnych rzeczy to nie znaczy że każdy ma taki mieć.

gość pytał o:

KamilMMz napisał/a:
ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód


nie wiesz ? nie pisz że "sie nie tnie".
 
 
Mucha!!! 
spamer team

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 1455
Skąd: prawie Rybnik :p
Wysłany: 15-09-2012, 19:35   
   Bolid: SC 1.1. MPI


juniek11 napisał/a:
gość pytał o:

KamilMMz napisał/a:
ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód


nie wiesz ? nie pisz że "sie nie tnie".


wiem ale nie polecam lepiej ?
_________________
NiebieskiJestOK
 
 
 
Adrian5 
Nałogowiec

Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 345
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-09-2012, 21:57   
   Bolid: Seicento


Jak ktoś chce ciąć przód, a później mu spring wypadnie to lepiej chyba ostrzec o tym...

Jeśli już to tył tnij, ale lepiej było kupić te minimum 60/40 :roll:
_________________
-A.J-
 
 
juniek11
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2012, 06:07   

Adrian5 napisał/a:
Jak ktoś chce ciąć przód, a później mu spring wypadnie to lepiej chyba ostrzec o tym...

Jeśli już to tył tnij, ale lepiej było kupić te minimum 60/40 :roll:


nie będe sie już czepiał ale gdzie jest info/ostrzeżenie że może sprężyna wypaść ???
dopiero ty to napisałeś.
edit: a znacie kogoś komu taka sprężyna wypadła ? ja sie nie spotkałem...

a poprzednie posty są w stylu "nie tnij bo nie wolno" bez żadnej argumentacji dlaczego i jakie mogą być ewentualne skutki takiego moda a to nie pomaga pytającemu tylko zosataiwa go nadal ze swoim pytaniem samemu sobie :)

dobra koncze Oftopa pozdro :mg:
 
 
raVi 
spamer team


Pomógł: 25 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1063
Skąd: Szczyrk
Wysłany: 16-09-2012, 06:34   
   Bolid: SC


juniek11, były takie przypadki, nawet jeden na bielsku, żeby temu zaradzić po prostu trzeba dospawać dodatkowy dystans by sprężyna nie mogła wypaść. Bez tego zabiegu, dla własnego bezpieczeństwa lepiej przodu nie ciąć. Gdyż przedni amor ma specjalne wyżłobienia na talerzyku by spręzyna mogła się na nich opierać, a jak wiadomo spring nie jest równomierny jak tylni, z tego względu jak się utnie jakikolwiek zwój to koniec który zostawisz zmieni swoje położenie względem wyżłobienia na kolumnie.

KamilMMz, wystaw na giełdzie te sprężyny, na pewno kupiec się znajdzie, a sam kup 6/4 bądź 7/5
_________________

SC by raVi :papa: zapraszam
 
 
 
molo_cx 
Bywalec


Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 80
Skąd: Przeginia Duchowna
Wysłany: 02-10-2012, 10:35   
   Bolid: Fiat Seicento 1.1 MPI


Potwierdzam, raz z głupoty spróbowałem ciąć przednią sprężynę, ale na moje szczęście wypadła przy zakładaniu i pomyślałem sobie co może być jak mi się uda ją założyć, a w czasie jazdy działają na nią takie duże siły?
 
 
 
gazela93 
Nałogowiec

Wiek: 32
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 361
Skąd: Tarn. Góry
Wysłany: 03-10-2012, 13:05   
   Bolid: set 1.2 8v


molo_cx zależy ile ciąłeś, jezeli chcesz tanim kosztem nie koniecznie mega bezpiecznym obniżyć auto to musisz na dolnym talerzyku zrobic uchwyty uniemożliwiające wypadniecie spirnga ;) i wtedy jest oki :))
_________________
http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0
 
 
 
Mikołaj 
Bywalec


Wiek: 34
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 64
Skąd: Jaworzno
  Wysłany: 17-11-2012, 22:35   
   Bolid: Seicento 899 "S"


No cóż.

Przyszedł moment że planuje zamienić Seicento Cross Country na glebę.

Pytanie proste. Ile? Tak żebym nie musiał obawiać się o zdarcie połowy auta wjeżdżając na podjazd :D

Chodzi o jazdę na co dzień. Ale z reguły moja jazda na co dzień to ciśnięcie tej biednej 900.


-------------------------
EDIT

Przeczytałem cały temat i się trochę rozjaśniło.

Chyba będzie spring FK, amor MTS'a. -60/-40 a może -70/-50 :twisted:

Co myślita?
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum