|
Zawieszenie sportowe |
| Autor |
Wiadomość |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-09-2012, 08:27
Bolid: Sc |
|
|
| a orientacyjnie ile takie bile kosztują? kpl. czy parami się kupuje? |
|
|
|
 |
dredu
nówka sztuka ;)
Dołączył: 17 Cze 2012 Posty: 16 Skąd: krk
|
Wysłany: 05-09-2012, 10:55
Bolid: seicento 1,1 + mody |
|
|
| Zadaj pytanie na maila ktorego podalem do zerkopolu, plus mimo ceny jest jeden wielki, ze bile kupujesz raz! a potem jak je wyklepie wysylasz do nich oni regeneruja nowa gwarancja i dalej smigasz dlatego warto a z tego co pamietam to nie jest to w cenie kyb-y:D |
_________________ jeżeli wyprzedza cię żółte seicento ?! - " to wiedz że coś się dzieje..."... |
|
|
|
 |
Lisek
spamer team
Pomógł: 14 razy Wiek: 35 Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 3120 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-09-2012, 14:47
Bolid: Sc |
|
|
no do kyb to nie ma co bili porównywać
ciekawi mnie jeszcze ile by chcieli za zrobienie gwintu na tych bilach... bo nie bawi mnie jazda na kicie |
|
|
|
 |
KamilMMz
nówka sztuka ;)

Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 49 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 14-09-2012, 22:51
Bolid: Seciento Sporting 1.1 SPI |
|
|
Kupiłem MTS 40/40 i pewnie bd chciał je ciąć, na razie poskładam bez cięcia, choć zapewne okaże się za wysoko, ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 15-09-2012, 08:30
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
| KamilMMz napisał/a: | | choć zapewne okaże się za wysoko, ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód |
przodu się nie tnie
ale znam ludzi co cieli i nadal jeżdżą ale ja nic nie mówię |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2012, 09:48
|
|
|
| Mucha!!! napisał/a: |
przodu się nie tnie
ale znam ludzi co cieli i nadal jeżdżą ale ja nic nie mówię |
to tak samo jak silnika sie nie swapuje..... |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 15-09-2012, 14:13
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
| juniek11 napisał/a: | | Mucha!!! napisał/a: |
przodu się nie tnie
ale znam ludzi co cieli i nadal jeżdżą ale ja nic nie mówię |
to tak samo jak silnika sie nie swapuje..... |
masz cięte sprężyny z przodu Twoja sprawa ale to nie to samo
jakby porónać g**no i czekolade |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-09-2012, 16:47
|
|
|
oj mówisz coś a ... nieważne
ktoś kupuje nowe i ma nowe a ktoś kupuje nowe póżniej tnie i też jeżdzi, to że ty masz taki stosunek do pewnych rzeczy to nie znaczy że każdy ma taki mieć.
gość pytał o:
KamilMMz napisał/a:
ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód
nie wiesz ? nie pisz że "sie nie tnie". |
|
|
|
 |
Mucha!!!
spamer team
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lut 2009 Posty: 1455 Skąd: prawie Rybnik :p
|
Wysłany: 15-09-2012, 19:35
Bolid: SC 1.1. MPI |
|
|
| juniek11 napisał/a: | gość pytał o:
KamilMMz napisał/a:
ile trzeba uciąć zwoju, aby np zrobić dodatkowe -20? z pół okręgu ? chodzi o przód
nie wiesz ? nie pisz że "sie nie tnie". |
wiem ale nie polecam lepiej ? |
_________________ NiebieskiJestOK  |
|
|
|
 |
Adrian5
Nałogowiec
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 345 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-09-2012, 21:57
Bolid: Seicento |
|
|
Jak ktoś chce ciąć przód, a później mu spring wypadnie to lepiej chyba ostrzec o tym...
Jeśli już to tył tnij, ale lepiej było kupić te minimum 60/40 |
_________________ -A.J- |
|
|
|
 |
juniek11 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2012, 06:07
|
|
|
| Adrian5 napisał/a: | Jak ktoś chce ciąć przód, a później mu spring wypadnie to lepiej chyba ostrzec o tym...
Jeśli już to tył tnij, ale lepiej było kupić te minimum 60/40 |
nie będe sie już czepiał ale gdzie jest info/ostrzeżenie że może sprężyna wypaść
dopiero ty to napisałeś.
edit: a znacie kogoś komu taka sprężyna wypadła ? ja sie nie spotkałem...
a poprzednie posty są w stylu "nie tnij bo nie wolno" bez żadnej argumentacji dlaczego i jakie mogą być ewentualne skutki takiego moda a to nie pomaga pytającemu tylko zosataiwa go nadal ze swoim pytaniem samemu sobie
dobra koncze Oftopa pozdro |
|
|
|
 |
raVi
spamer team

Pomógł: 25 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1063 Skąd: Szczyrk
|
Wysłany: 16-09-2012, 06:34
Bolid: SC |
|
|
juniek11, były takie przypadki, nawet jeden na bielsku, żeby temu zaradzić po prostu trzeba dospawać dodatkowy dystans by sprężyna nie mogła wypaść. Bez tego zabiegu, dla własnego bezpieczeństwa lepiej przodu nie ciąć. Gdyż przedni amor ma specjalne wyżłobienia na talerzyku by spręzyna mogła się na nich opierać, a jak wiadomo spring nie jest równomierny jak tylni, z tego względu jak się utnie jakikolwiek zwój to koniec który zostawisz zmieni swoje położenie względem wyżłobienia na kolumnie.
KamilMMz, wystaw na giełdzie te sprężyny, na pewno kupiec się znajdzie, a sam kup 6/4 bądź 7/5 |
_________________
SC by raVi zapraszam |
|
|
|
 |
molo_cx
Bywalec

Pomógł: 11 razy Wiek: 40 Dołączył: 10 Mar 2008 Posty: 80 Skąd: Przeginia Duchowna
|
Wysłany: 02-10-2012, 10:35
Bolid: Fiat Seicento 1.1 MPI |
|
|
| Potwierdzam, raz z głupoty spróbowałem ciąć przednią sprężynę, ale na moje szczęście wypadła przy zakładaniu i pomyślałem sobie co może być jak mi się uda ją założyć, a w czasie jazdy działają na nią takie duże siły? |
|
|
|
 |
gazela93
Nałogowiec
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 361 Skąd: Tarn. Góry
|
Wysłany: 03-10-2012, 13:05
Bolid: set 1.2 8v |
|
|
molo_cx zależy ile ciąłeś, jezeli chcesz tanim kosztem nie koniecznie mega bezpiecznym obniżyć auto to musisz na dolnym talerzyku zrobic uchwyty uniemożliwiające wypadniecie spirnga i wtedy jest oki |
_________________ http://www.seicento.pl/vi...der=asc&start=0 |
|
|
|
 |
Mikołaj
Bywalec

Wiek: 34 Dołączył: 17 Paź 2010 Posty: 64 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 17-11-2012, 22:35
Bolid: Seicento 899 "S" |
|
|
No cóż.
Przyszedł moment że planuje zamienić Seicento Cross Country na glebę.
Pytanie proste. Ile? Tak żebym nie musiał obawiać się o zdarcie połowy auta wjeżdżając na podjazd
Chodzi o jazdę na co dzień. Ale z reguły moja jazda na co dzień to ciśnięcie tej biednej 900.
-------------------------
EDIT
Przeczytałem cały temat i się trochę rozjaśniło.
Chyba będzie spring FK, amor MTS'a. -60/-40 a może -70/-50
Co myślita? |
_________________  |
|
|
|
 |
|
|